MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Relax
Hoezo 1 lange track (met verschillende beats natuurlijk), ik heb daar juist een hekel aan, sorry dat ik het zeg.
Maar zo ook met een album van C-Rayz Walz, wat als het nummer mij niet bevalt?

Tenzij je bedoeld dat je de tracks vloeiend over wilt laten lopen, maar je nog wel tussen nummers kan kiezen.

En sowieso.. 20 tracks, er zijn maar 4 rappers hier ofzo, waaronder ikzelf.

Tenzij je bedoeld dat je de tracks vloeiend over wilt laten lopen, maar je nog wel tussen nummers kan kiezen.

Dat ja.

Relax schreef:
Hoezo 1 lange track (met verschillende beats natuurlijk), ik heb daar juist een hekel aan, sorry dat ik het zeg.
Maar zo ook met een album van C-Rayz Walz, wat als het nummer mij niet bevalt?

Dat laatste bedoel ik ja, een lange track is inderdaad niks.

Ik bedoel overigens dat ik de mixtape niet zal samenvoegen tot één nummer, maar natuurlijk gewoon losse nummers alleen dat met een goede overloop van nummer tot nummer en misschien hier en daar nog wat effecten plaats . Gewoon wat professionaliseren, voor zover mogelijk, zodat het niet als een amateuristische onsamenhangende boel klinkt.

Dat zou zeker dope zijn, vooral als meer mensen behalve Khorymes es wat gaan droppen. Ik drop binnenkort ook een rap, want ik heb vakantie.

Dik en droog.. maar goed ik wellicht dan ook maar

Seven Sins van het album The House of Horror.
Dit album heb ik samen met Juju gemaakt en komt 31 oktober uit.
Ik houd jullie op de hoogte!

Relax
Wel geinig, alleen niet genoeg afwisseling in de drums.

gipspoot
Vette beat hoor. Geeft een beetje kil sfeertje. Klinkt erg kaal maar ik hou er wel van

Dank u beiden

Ik heb hier trouwens nog een oude beat van me liggen, wie er (mogelijk) wat mee wil doen (rappen) stuurt maar een PM .

Nieuwe track

Korhymes & Juju - Can't Hold Back
http://www.zshare.net/audio/50414452adec6330/

Zeg wat je er van vind

De beat vind ik echt goed, ook erg origineel. Tot nu toe is die beat wel de beste die in dit forum is geplaatst imo. Maar de flow van Korhymes blijf ik irritant vinden.

Relax
Ik vind de track en rap niet zo.

RedLightCityBoy
Mijn beat staat open voor de MuMe rap crew

Toffe beat, precies mijn smaak!

Leuk gedaan, wel amateurisch.
Volgende keer beter!

RedLightCityBoy
Is ook mijn 2e beat maar toch bedankt.

Voor iedereen die zich afvraagd waar het album van Juju en mij is gebleven: http://www.musicmeter.nl/forum/6/69

Korhymes op de mic, Improvision op de beat

http://www.speedyshare.com/311748829.html

Allereerst een zalige productie, weet lekker de rust te bewaren en het ligt mij erg goed. Korhymes past precies op de productie en ik vind het samenspel tussen rapper en producer dan ook goed. Lyricaal is Korhymes interessant, soms een tikkeltje lastig te verstaan. Verder vind ik het accent een beetje wennen maar vind ik de uitspraak zeker niet slecht. Ga zo door .

Aaiit thanks mayne

Meer mensen met feed ?

Niemand ? =/

Als je met iets heel nieuws komt ik bedoel iets heel anders dan feed ik wel even
Want hier kan ik weinig op aanmerken

De samples op de beat zijn echt ge-wel-dig, alleen is de drumpartij vrij standaard en oninteressant. Verder klinken de intro en outro heel passend, goed gedaan.

Korhymes je delivery is heel uniek en dat is natuurlijk een pluspunt. En je flowt hier ook fokking goed op de beat vind ik. Probeer alleen lyricaal gezien ook een eigen stijl te ontwikkelen. Je teksten zijn wel goed, maar niet origineel. Het klinkt alsof ik het al eerder ergens heb gehoord.

Yeahh, ik bite niks ofzo maar ik snap wat je bedoelt, ik ben hevig influenced door sommige rappers ^^;
Maar thanks voor de feed mayne

Relax
Ja goede track zoals ik via MSN zei.

Maar volgende keer graag 16 bars per verse A.U.B.

edris.
64 als het kan.

Relax
Grappuhg?

Kos
Van welke track ken ik die sample ook alweer?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.