Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2009, 18:47 uur
Oow is het een diss, ik vond het meer iets voor het refrein
. En Relax zijn verse hoort er gewoon bij.
. En Relax zijn verse hoort er gewoon bij.
0
geplaatst: 23 februari 2009, 18:49 uur
Relax schreef:
Mijn verse word gewoon geskipt, ja doe maar zo.
Ik ga nu even naar huis dan,
, geniet van jullie avond!
Rustig,
Mijn verse word gewoon geskipt, ja doe maar zo.
Ik ga nu even naar huis dan,
, geniet van jullie avond!Rustig,
Sorry ik zag je vers niet
kwam zeker omdat we tergelijkertijd ons bericht postte.
Edit: Is gefixed
0
Relax
geplaatst: 24 februari 2009, 14:48 uur
Haha nou prachtige rap teksten alvast, nu ff een kleuter zoeken die het rapt voor ons.
Dankjewel DJ2.
Dankjewel DJ2.

0
Relax
geplaatst: 16 maart 2009, 16:14 uur
Ik ben zo goed in basslines geworden heh, sorry maar ik ben er gewoon trots op. 
Nieuwe track dus:
Opin - Veranderd (Produced door Opin)
Opin - Veranderd.mp3 - speedyshare.com

Nieuwe track dus:
Opin - Veranderd (Produced door Opin)
Opin - Veranderd.mp3 - speedyshare.com
0
Dj2Jelle
geplaatst: 16 maart 2009, 17:28 uur
Idd lekkere bassline, maar zoals alle andere keren word ik een beetje afgeschrikt door je flow en stem. Wel goede lyrics en je mist trouwens een featuring die het refrein zingt
.
.
0
Relax
geplaatst: 16 maart 2009, 17:44 uur
Ja ik leef in zo een stad waar meisjes het grappig vinden om te zeggen dat ze zingen.. maar het niet durven.
Dus ELKE keer als ik wat afspreek dan komt er weer een vals gezongen refrein door mij...
Apeldoorn dus.
Bedankt.
Dus ELKE keer als ik wat afspreek dan komt er weer een vals gezongen refrein door mij...
Apeldoorn dus.

Bedankt.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 18:22 uur
Ik kan die track niet downen, dan krijg ik maar 2 sec. van die track.
0
Relax
geplaatst: 16 maart 2009, 18:28 uur
Andere hebben daar geen last van.
Probeer een andere webbrowser of laat mij 'm jou mailen.
Probeer een andere webbrowser of laat mij 'm jou mailen.

0
geplaatst: 18 maart 2009, 19:40 uur
NIce productie! Klinkt aardig proffesioneel.
Dat refreintje is minder. Stem van je is wel ffkes wennen. Maar is wel dope nummer. Geinige tekst ook.
Dat refreintje is minder. Stem van je is wel ffkes wennen. Maar is wel dope nummer. Geinige tekst ook.
0
Relax
geplaatst: 22 maart 2009, 03:59 uur
Aaaaight bedankt man, zal vanaf nu wat andere soort tracks droppen. (kwa beats dan)
Soul is nou niet bepaald origineel meer en het past ook totaal niet bij me stem enzo,
Soul is nou niet bepaald origineel meer en het past ook totaal niet bij me stem enzo,
0
Relax
geplaatst: 24 juni 2009, 09:31 uur
Nieuwe track!
Opin & M-Re Feat. Dani - Bla-Bla (Prod. by Opin)
Officiëel ben ik gestopt met rappen, maar het kan geen kwaad om het af en toe te doen met wat andere mensjes op de track dacht ik zo.
Opin & M-Re Feat. Dani - Bla-Bla (Prod. by Opin)
Officiëel ben ik gestopt met rappen, maar het kan geen kwaad om het af en toe te doen met wat andere mensjes op de track dacht ik zo.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 juni 2009, 11:00 uur
Ik vind jou dan nog de beste van de 3 in elk geval
. Over producties gesproken, ik heb veel betere van jou gehoord Opin, vooral dit refreintje vind ik erg irritant.
. Over producties gesproken, ik heb veel betere van jou gehoord Opin, vooral dit refreintje vind ik erg irritant.
0
Relax
geplaatst: 24 juni 2009, 11:18 uur
Ohw had ik niet verwacht dat ik de beste zou zijn. 
Maar nja, het refrein moet je eigenlijk in dit perspectief bekijken.
Je hoord mij op de achtergrond blablabla zingen en dan roep ik uit frustratie dit is alles wat ik tegenwoordig hoor terwijl de beat ineens ontzettend druk is dankzij de cymbals en de verhelderende sample.
Het is juist express zo druk in het refrein, omdat alles wat ik tegenwoordig hoor gewoon kut is en het me paranoïde maakt.
Nee is niet diep bekeken, is gewoon met de beat spelen.

Maar nja, het refrein moet je eigenlijk in dit perspectief bekijken.
Je hoord mij op de achtergrond blablabla zingen en dan roep ik uit frustratie dit is alles wat ik tegenwoordig hoor terwijl de beat ineens ontzettend druk is dankzij de cymbals en de verhelderende sample.
Het is juist express zo druk in het refrein, omdat alles wat ik tegenwoordig hoor gewoon kut is en het me paranoïde maakt.
Nee is niet diep bekeken, is gewoon met de beat spelen.

0
geplaatst: 24 juni 2009, 11:59 uur
Ik heb veel kritiek over je stem gelezen maar ik vind je stem juist goed.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 15:48 uur
Tot nu toe ben ik voornamelijk positief over je tracks geweest. Dit nummer vind ik tot nu toe het minst wat ik van je gehoord heb. M-Re en Dani bakker er helemaal niets van, jij bent wel duidelijk de beste rapper van de drie. En eigenlijk vind ik jouw raps het schaarse hoogtepunt, want qua productie ben ik veel beter van je gewend. Leuk dat je het een keer anders aanpakt, maar het pakt niet zo goed uit.
0
Relax
geplaatst: 25 juni 2009, 09:30 uur
Nja bedankt, ik vind het zelf een erg goede track, niet vanwege mijzelf, maar ik vind zelf de beat wel hard, Dani goed inkomen en M-Re fijn flowen.
En ik doe liever origineel met producties dan dat ik verplicht in soul of jazz ga samplen en die typische beats krijg.
En ik doe liever origineel met producties dan dat ik verplicht in soul of jazz ga samplen en die typische beats krijg.
0
geplaatst: 27 juni 2009, 11:46 uur
Korhymes schreef:
Wiggers...4 life ?
Het was fijn geweest als je hier mijn toestemming voor had gevraagd o.o
Wiggers...4 life ?
Het was fijn geweest als je hier mijn toestemming voor had gevraagd o.o
waar heb je het over?
0
geplaatst: 27 juni 2009, 11:46 uur
Hahahah.
Ik heb hem inmiddels al via mijn advocaat een pm gestuurd maar tevergeefs.
Ik heb hem inmiddels al via mijn advocaat een pm gestuurd maar tevergeefs.

0
geplaatst: 27 juni 2009, 11:51 uur
Oh ik had een EP van mij geplaatst met feats. van Korhymes, Relax(Opin) en Wes. En die heette voor de grap Wiggers 4 Life.
0
Relax
geplaatst: 27 juni 2009, 14:18 uur
Stapler schreef:
Oh ik had een EP van mij geplaatst met feats. van Korhymes, Relax(Opin) en Wes. En die heette voor de grap Wiggers 4 Life.

0
geplaatst: 27 juni 2009, 17:45 uur

Mja.. Korhymes heeft het liever niet en van Opin heb ik nog niet gevraagd.

Maar ik snap wel de reden van Korhymes.
0
geplaatst: 27 juni 2009, 19:57 uur
* denotes required fields.