MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew

zoeken in:
Oow is het een diss, ik vond het meer iets voor het refrein . En Relax zijn verse hoort er gewoon bij.

Relax schreef:
Mijn verse word gewoon geskipt, ja doe maar zo.
Ik ga nu even naar huis dan, , geniet van jullie avond!

Rustig,

Sorry ik zag je vers niet
kwam zeker omdat we tergelijkertijd ons bericht postte.

Edit: Is gefixed

Dj2Jelle
Sterk nummer man.

Relax
Haha nou prachtige rap teksten alvast, nu ff een kleuter zoeken die het rapt voor ons.

Dankjewel DJ2.

Nee man, we moeten oma's hebben die het voor ons rappen .

Relax
Ik ben zo goed in basslines geworden heh, sorry maar ik ben er gewoon trots op.

Nieuwe track dus:

Opin - Veranderd (Produced door Opin)
Opin - Veranderd.mp3 - speedyshare.com

Dj2Jelle
Idd lekkere bassline, maar zoals alle andere keren word ik een beetje afgeschrikt door je flow en stem. Wel goede lyrics en je mist trouwens een featuring die het refrein zingt .

Relax
Ja ik leef in zo een stad waar meisjes het grappig vinden om te zeggen dat ze zingen.. maar het niet durven.
Dus ELKE keer als ik wat afspreek dan komt er weer een vals gezongen refrein door mij...

Apeldoorn dus.

Bedankt.

Ik kan die track niet downen, dan krijg ik maar 2 sec. van die track.

Relax
Andere hebben daar geen last van.

Probeer een andere webbrowser of laat mij 'm jou mailen.

NIce productie! Klinkt aardig proffesioneel.

Dat refreintje is minder. Stem van je is wel ffkes wennen. Maar is wel dope nummer. Geinige tekst ook.

Relax
Aaaaight bedankt man, zal vanaf nu wat andere soort tracks droppen. (kwa beats dan)
Soul is nou niet bepaald origineel meer en het past ook totaal niet bij me stem enzo,

Relax
Nieuwe track!

Opin & M-Re Feat. Dani - Bla-Bla (Prod. by Opin)

Officiëel ben ik gestopt met rappen, maar het kan geen kwaad om het af en toe te doen met wat andere mensjes op de track dacht ik zo.

Dj2Jelle
Ik vind jou dan nog de beste van de 3 in elk geval . Over producties gesproken, ik heb veel betere van jou gehoord Opin, vooral dit refreintje vind ik erg irritant.

Relax
Ohw had ik niet verwacht dat ik de beste zou zijn.

Maar nja, het refrein moet je eigenlijk in dit perspectief bekijken.

Je hoord mij op de achtergrond blablabla zingen en dan roep ik uit frustratie dit is alles wat ik tegenwoordig hoor terwijl de beat ineens ontzettend druk is dankzij de cymbals en de verhelderende sample.

Het is juist express zo druk in het refrein, omdat alles wat ik tegenwoordig hoor gewoon kut is en het me paranoïde maakt.

Nee is niet diep bekeken, is gewoon met de beat spelen.

Ik heb veel kritiek over je stem gelezen maar ik vind je stem juist goed.

Tot nu toe ben ik voornamelijk positief over je tracks geweest. Dit nummer vind ik tot nu toe het minst wat ik van je gehoord heb. M-Re en Dani bakker er helemaal niets van, jij bent wel duidelijk de beste rapper van de drie. En eigenlijk vind ik jouw raps het schaarse hoogtepunt, want qua productie ben ik veel beter van je gewend. Leuk dat je het een keer anders aanpakt, maar het pakt niet zo goed uit.

Relax
Nja bedankt, ik vind het zelf een erg goede track, niet vanwege mijzelf, maar ik vind zelf de beat wel hard, Dani goed inkomen en M-Re fijn flowen.

En ik doe liever origineel met producties dan dat ik verplicht in soul of jazz ga samplen en die typische beats krijg.

Korhymes schreef:
Wiggers...4 life ?
Het was fijn geweest als je hier mijn toestemming voor had gevraagd o.o

waar heb je het over?

Hahahah.
Ik heb hem inmiddels al via mijn advocaat een pm gestuurd maar tevergeefs.

Oh ik had een EP van mij geplaatst met feats. van Korhymes, Relax(Opin) en Wes. En die heette voor de grap Wiggers 4 Life.

Yez maar het is al opgelost =)

waar kan je die shit dan checken?

Relax
Stapler schreef:
Oh ik had een EP van mij geplaatst met feats. van Korhymes, Relax(Opin) en Wes. En die heette voor de grap Wiggers 4 Life.

Mja.. Korhymes heeft het liever niet en van Opin heb ik nog niet gevraagd.
Maar ik snap wel de reden van Korhymes.

Stapler - Rhymin' Psychos f...

Een wat oude track, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Helemaal niemand die wat over het nummer te zeggen heeft?

mijn mening had ik je al verteld dacht ik

Klopt, maar ik zie hier nog geen meningen staan.

Dope track man.
Beat is erg vet en korhymes klinkt hongerig.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:23 uur

geplaatst: vandaag om 01:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.