MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Vette producties die aan de verkeerde MC's zijn gegeven

zoeken in:
Rene1979 schreef:
(quote)

Nee man dit is een vet album met goeie mc's
Individueel goede MC's ja, maar niet als groep.

Rene1979
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Individueel goede MC's ja, maar niet als groep.

Ja ok erg samenhangend is het niet maar kan er wel van genieten

Mwah, De helft van Almighty heeft een lui stemgeluid, past totaal niet bij zulke opzwepende beats.

Rene1979 schreef:
(quote)

Ja ok erg samenhangend is het niet maar kan er wel van genieten
Ik ook, maar dat komt echt door de beats. Maar ik heb bij het album zelf al een hele recensie neergezet, dus daar kun je verdere info vinden over mijn kijk op de plaat .

lambf
Dälek

Kempi - Du Zoon

ik vind die beat van Dey Know van shawty-lo kapot vet, maar shawty-lo is echt een hele hele slechte rapper. ik had liever T.I. en Big kuntry king op zo'n beat gehoord.

woow die 2 zijn goed

Dj2Jelle
alles van 50, alles van kubus en bangbang, opgezwolle soms, en die hele southsidegedoe van rick ross, lil wayne en trick daddy.

aire.

Ben het wel deels met hem eens, hoor.

Dj2Jelle schreef:
alles van 50, alles van kubus en bangbang, opgezwolle soms, en die hele southsidegedoe van rick ross, lil wayne en trick daddy.

Kubus is toch de producer Dus hij verdient ze eigen prod. niet.

hij bedoelt alle producties van kubus/bangbang/rickross etc zijn goed, maar wordt verneukt door de raps:p

nega schreef:
woow die 2 zijn goed

wel veel beter dan shawty-lo.

RedLightCityBoy
Dj2Jelle schreef:

Niet dat Rick Ross nou zo'n geweldige mc is, maar op Husslin' kan ik toch wel genieten van zijn flow. (beat is magisch)

Who the fuck, you think you fuckin''with i'm the fucking boss

Dj2Jelle
RedLightCityBoy schreef:
(quote)

Niet dat Rick Ross nou zo'n geweldige mc is, maar op Husslin' kan ik toch wel genieten van zijn flow. (beat is magisch)

Who the fuck, you think you fuckin''with i'm the fucking boss

Daarom heb ik ook Trilla gehaald:p, een rapper heeft mij nog nooit zo geirriteerd als hij. Maar wel hele vette beats

RedLightCityBoy
Nou, Ant heeft alleen maar 'vette' productie's maar ik kan Slug echt niet verdragen. Dus Ant moet een betere rapper zoeken voor zijn prachtige beats. Ik zelf dacht aan...de mannen van Inl? Method Man? C.L. Smooth? dat lijkt mij een veel mooiere combinatie.

Ik vind Slug juist heel erg bij Ant passen .
Ik vind trouwens dat Percee P wel een beetje verkeerde producties op Perseverance heeft staan, Maarja dat is een beetje offtopic aangezien dit over goede producties en vekeerde MC's gaat

RedLightCityBoy
Oja, was ik bijna Cormega vergeten.
Hij krijgt werkelijk prachtige beats, maar zijn stem, ik houd er totaal niet van.

Ernie de 2e...

Haha ik ben het én niet met Pooiertje eens én niet met RLCB. Slug is een fantastische rapper en past perfect bij de topproducer Ant. Percee P krijgt prachtige producties aangemeten op Perseverance, ze passen ook nog eens prima bij zijn stijl.

RedLightCityBoy
Ik vind Slug ook niet heel slecht. Maar zeker niet zo speciaal als jij dat vindt. Ik vindt hem niet zo veel toevoegen aan hip-hop. Het is een doorsnee mc imo, nooit eens een lekkere wilde flow.

Rhythm & Poetry schreef:
Percee P krijgt prachtige producties aangemeten op Perseverance, ze passen ook nog eens prima bij zijn stijl.

Tsja, Ik had toch liever D.I.T.C. achtige producties gehoord waar Percee helemaal op los kan gaan zoals dit :

En die Madlib producties zijn natuurlijk wel in orde, maar ik vind ze niet altijd zo bij Percee passen

raffael77
Madlib is wel waardig genoeg voor Percee P.

De oude school komt niet meer terug. Showbiz beat was dope die tijd maar nu bakt hij er niet veel meer van. Ook AG heeft niet meer die vette freestyle flow van vroeger.

Slug is denk ik wel de meest veelzijdige mc van nu.

Ik had Big Pun wel op Jedi Mind Tricks (Stoupe dus) beats horen rappen. Hij zou zo'n beat echt op kunnen eten.

herbertwest schreef:
Ik had Big Pun wel op Jedi Mind Tricks (Stoupe dus) beats horen rappen. Hij zou zo'n beat echt op kunnen eten.

Hij kon alles wel opeten heb ik het idee.

Conway Twitty schreef:
(quote)

Hij kon alles wel opeten heb ik het idee.

Maar Pun op beats van Stoupe? Ik weet het eigenlijk niet, dat moet ik echt hebben gehoord om te kunnen oordelen (maar is dus niet meer mogelijk, tenzij een a capella van Pun op een instrumental van Stoupe wordt gezet).

grimy_jason
Ik vind Guru een enorm saaie rapper dus vind ik al die dope Premo beats vanop de Gangstarr cd's beetje een waste....

RedLightCityBoy
NO FUKING WAY!

Ik vind Guru echt een van de beste MCs.
Een legendarische flow en stem heeft die man imo.

grimy_jason
RedLightCityBoy schreef:
Een legendarische flow en stem heeft die man imo.

Nou ja misschien dat ik straks zijn tracks nog is opzet om in slaap te kunnen vallen lol....

RedLightCityBoy
Guru heeft een vrij uitgesproken stem,
of je vindt het dope of niet.
Persoonlijk hou ik wel van die stijl van rappen.

Harco
Dat nasale stemgeluid vind ik juist zo vet aan Guru.

RedLightCityBoy
I represent set up shit like a tent boy
You're paranoid cause you're my son like Elroy
And you'd be happy as hell to get a record deal
Maybe your soul you'd sell to have mass appeal

In die lines komt Guru zijn stem pas echt goed naar boven.

raffael77
Voor mij is Guru ook 1 van de betere mc's.

Vette monotone stemgeluid met zijn goede teksten die niet moeilijk zijn en dus duidelijk zijn voor alle mensen en dan ook nog eens zo'n duidelijke uitspraak heeft er menig rapper jaloers op kan zijn.

Vergeet niet jongens dat Gang Starr altijd in de top heeft gestaan vanaf het begin.

Zijn solo werk is niet super maar hij is toch erg goed terug gekomen met Jazzmatazz 4.

Zijn manier van rappen klinkt gewoon heel lekker.
Nu wordt het wel bij geschaafd maar live klinkt ie nog als van ouds.

Je hoeft niet een battle/freestyle rapper te zijn om goed te zijn.
Hij heeft gewoon goede lyrics, maar niet ingewikkeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:27 uur

geplaatst: vandaag om 10:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.