Genres / Hip-Hop / HiphopleeftTV
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 23:19 uur
Ik zal het nooit meer doen!
Heb het al verbeterd trouwens... Maar ik ben wel iemand bij wie het toch altijd pijn doet te moeten vernemen dat er in een schrijfsel fouten staan, dat geef ik toe.
Leuk dat je het artikel kon pruimen...
Heb het al verbeterd trouwens... Maar ik ben wel iemand bij wie het toch altijd pijn doet te moeten vernemen dat er in een schrijfsel fouten staan, dat geef ik toe.
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 23:26 uur
P Jay schreef:
Ik moest onlangs een essay maken voor school, de kritiek die terugkwam (werd online gegeven door de assistenten): dt-fouten

Ik weet nu nog steeds niet waar ik die dt-fout heb gemaakt

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 00:37 uur
Hmm, ik krijg het gevoel dat Hiphopleeft(TV) toe is aan een forum
.
oja, volg ons!
http:/www.twitter.com/hiphopleeftTV
Zeg JEEJ!
uh.. jeej...
.oja, volg ons!
http:/www.twitter.com/hiphopleeftTV
Zeg JEEJ!
uh.. jeej...
0
Rene1979
geplaatst: 18 augustus 2009, 00:49 uur
Aangezien HHL de enige site is die ook underground aandacht geeft vind ik dit wel relax.. Nu alleen nog amerikaanse acts voor de camera..
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 04:07 uur
Ik ben een gelukkige (oh ja?) ontvanger van Salto A1, ook wel bekend als 'Allochtonen 1', dus ik ben wel benieuwd naar wanneer HHLTV daarop te ontvangen waren. Ze hebben op Salto A1 nu trouwens ook een serie over de schooltijd van een heel leger urban-artiesten, waarvan ik god zij dank een kwart niet ken. Ik heb het een keer gezien, en het was wel grappig. Zo vond ik het wel grappig dat de onbetwiste Messias van de Nederlandstalige rap, Mr. Sheikz, niet eens de tweede klas van het vmbo afgemaakt heeft, en dat Kiddo Cee een charismatische persoonlijkheid bleek te zijn, en bovendien stukken pienterder scheen dan je aan de hand van zijn nummers zou denken. Of nou ja, misschien stak hij af bij Mr. Sheikz...
Ik heb de interviews trouwens gezien. Het interview met Rico en Sticks was goed gelukt, de andere wat minder. Het is tenslotte niet erg interessant om de artiesten een platform voor zelfpromotie aan te bieden. De harde kern, die wil weten wanneer wat precies uitkomt, kan dat ook wel op hun site, of die van hun label bijvoorbeeld, vinden. Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer eervol om een nieuwtje in de wacht te slepen. Maar goed, het blijft saai. Ik zou dan ook liever inhoudelijkere vragen zien, met name over hoe de ideale hiphop er voor hun uitziet, hoe dat veranderd is in de loop der jaren, in hoeverre ze dat nu benaderen, wie hun voorbeelden zijn, enzovoort, enzovoort. Dit lijken al snel diepte-interviewvragen, maar dat hoeft naar mijn idee helemaal niet. In een kort interview kun je volgens mij namelijk best wel de volgende vraag stellen: 'hoe ziet voor jou de ideale hiphoptrack eruit?' Gevolgd door: 'in hoeverre heb je dat benaderd op *laatste album*?' Het lijkt mij verder echt boeiend om meer te weten te komen over in hoeverre de artiesten veranderingen teweeg willen brengen in het wereldje, in welke mate ze hun eigen, specifieke voetafdruk achter willen laten. Dan weet je immers meteen wat je aan ze hebt in de toekomst, en niet alleen maar wat er in hun discografie staat in de toekomst...
Ik heb de interviews trouwens gezien. Het interview met Rico en Sticks was goed gelukt, de andere wat minder. Het is tenslotte niet erg interessant om de artiesten een platform voor zelfpromotie aan te bieden. De harde kern, die wil weten wanneer wat precies uitkomt, kan dat ook wel op hun site, of die van hun label bijvoorbeeld, vinden. Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer eervol om een nieuwtje in de wacht te slepen. Maar goed, het blijft saai. Ik zou dan ook liever inhoudelijkere vragen zien, met name over hoe de ideale hiphop er voor hun uitziet, hoe dat veranderd is in de loop der jaren, in hoeverre ze dat nu benaderen, wie hun voorbeelden zijn, enzovoort, enzovoort. Dit lijken al snel diepte-interviewvragen, maar dat hoeft naar mijn idee helemaal niet. In een kort interview kun je volgens mij namelijk best wel de volgende vraag stellen: 'hoe ziet voor jou de ideale hiphoptrack eruit?' Gevolgd door: 'in hoeverre heb je dat benaderd op *laatste album*?' Het lijkt mij verder echt boeiend om meer te weten te komen over in hoeverre de artiesten veranderingen teweeg willen brengen in het wereldje, in welke mate ze hun eigen, specifieke voetafdruk achter willen laten. Dan weet je immers meteen wat je aan ze hebt in de toekomst, en niet alleen maar wat er in hun discografie staat in de toekomst...
0
Rene1979
geplaatst: 18 augustus 2009, 11:34 uur
Enige aanmerking na het zien van alle videos....
Praat gewoon nederlands man.
Praat gewoon nederlands man.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 11:57 uur
Ik ben ook geen fan van dat Nederhop-taaltje (woorden als ''dope'' vind ik verschrikkelijk zelfs), maar dat hoort er nou eenmaal bij als je zulke rappers interviewt.
0
geplaatst: 13 september 2009, 00:11 uur
Sjaakspeer, je hebt een privé bericht, ik ben blij met je aanvullende kritiek en zie direct goede vragen er tussen zitten. Hier heb ik iets aan 

0
geplaatst: 13 september 2009, 17:21 uur
Kos schreef:
Shit is aan.
(afbeelding) .
Shit is aan.
(afbeelding) .
alweer lang geleden datwe nogis zo'n 50-smiley te zien kregen

* denotes required fields.

.