MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Nummers/clips met dat ultieme oldskool gevoel

zoeken in:

Improvision

Ik wil niet haten maar: video topic?

Wat specifieker op oldskool gericht en het hoeven ook niet per se video's te zijn.

Die van Nas kende ik trouwens nog niet, erg lekker!

Social_Mask
Tja, een topic over hedendaagse Hip-Hop 'met dat (min of meer) ultieme oldskool gevoel' (zoals Y Society) zou naar mijn mening veel interessanter zijn... Dit kent men (voor een groot deel) wel onderhand.

Harco
Wat Social Mask zegt, inderdaad. Dit gaat weer voldruipen met hiphopcliché's.

Ik bedoel, Dah Shinin' zit al haast tegen de 100 stemmen aan, en de twee bekendste Tribe platen zitten al op 298 en 345 stemmen.

raffael77
PUTS
UD
DOOM
GP

Zo kan ik nog wel ff doorgaan en vergeet niet

Madlib, Dilla en Atmosphere

hedendaagse Hip-Hop 'met dat (min of meer) ultieme oldskool gevoel

Vind ik ook goed, kan ik de naam van dit topic nog veranderen of moet er dan een nieuw topic aangemaakt worden?

Natuurlijk deze

leuk topic, ik vind het trouwens best als mensen gewoon oldschool posten natuurlijk kennen de meeste grote hiphop kenners dan een groot deel ervan maar ik ken een hele hoop oldschool niet, zeker de wat onbekendere. (en ik denk dat er wel meer mensen van zijn) ik kende bijv dat nummer Can I get Open niet, wat eeecht een vet nummer is

Social_Mask
JustiFicatioN schreef:
(quote)

Vind ik ook goed, kan ik de naam van dit topic nog veranderen of moet er dan een nieuw topic aangemaakt worden?

Nou, als je de naam wil veranderen, dan moet je bij één van de moderators zijn. Maar je kunt dit topic ook behouden voor gebruikers als misorabi. Het maakt mij persoonlijk eigenlijk niet zo gek veel uit.

raffael77

Een gouwe ouwe, de originele versie.

Dj2Jelle

Nas' verse

haha die zijn echt geweldig

Gast
geplaatst: vandaag om 14:35 uur

geplaatst: vandaag om 14:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.