Genres / Hip-Hop / Nummers/clips met dat ultieme oldskool gevoel
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2009, 22:09 uur
Wat specifieker op oldskool gericht en het hoeven ook niet per se video's te zijn.
0
Social_Mask
geplaatst: 15 december 2009, 23:02 uur
Tja, een topic over hedendaagse Hip-Hop 'met dat (min of meer) ultieme oldskool gevoel' (zoals Y Society) zou naar mijn mening veel interessanter zijn... Dit kent men (voor een groot deel) wel onderhand.
0
Harco
geplaatst: 15 december 2009, 23:30 uur
Wat Social Mask zegt, inderdaad. Dit gaat weer voldruipen met hiphopcliché's.
Ik bedoel, Dah Shinin' zit al haast tegen de 100 stemmen aan, en de twee bekendste Tribe platen zitten al op 298 en 345 stemmen.
Ik bedoel, Dah Shinin' zit al haast tegen de 100 stemmen aan, en de twee bekendste Tribe platen zitten al op 298 en 345 stemmen.
0
raffael77
geplaatst: 16 december 2009, 08:44 uur
PUTS
UD
DOOM
GP
Zo kan ik nog wel ff doorgaan en vergeet niet
Madlib, Dilla en Atmosphere
UD
DOOM
GP
Zo kan ik nog wel ff doorgaan en vergeet niet
Madlib, Dilla en Atmosphere
0
geplaatst: 16 december 2009, 10:16 uur
hedendaagse Hip-Hop 'met dat (min of meer) ultieme oldskool gevoel
Vind ik ook goed, kan ik de naam van dit topic nog veranderen of moet er dan een nieuw topic aangemaakt worden?
0
geplaatst: 16 december 2009, 21:40 uur
leuk topic, ik vind het trouwens best als mensen gewoon oldschool posten natuurlijk kennen de meeste grote hiphop kenners dan een groot deel ervan maar ik ken een hele hoop oldschool niet, zeker de wat onbekendere. (en ik denk dat er wel meer mensen van zijn) ik kende bijv dat nummer Can I get Open niet, wat eeecht een vet nummer is
0
Social_Mask
geplaatst: 16 december 2009, 22:40 uur
JustiFicatioN schreef:
Vind ik ook goed, kan ik de naam van dit topic nog veranderen of moet er dan een nieuw topic aangemaakt worden?
(quote)
Nou, als je de naam wil veranderen, dan moet je bij één van de moderators zijn. Maar je kunt dit topic ook behouden voor gebruikers als misorabi. Het maakt mij persoonlijk eigenlijk niet zo gek veel uit.
* denotes required fields.