MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hoe backpack ben jij?

zoeken in:
sq
Ja , maar volgens mij kan dat met de luxe ook nog 2 kanten op. Maar ik bedoelde natuurlijk de opmerking over New York daarna. Ik ben zeer benieuwd naar het alwetend oordeel van R&P.

Ik ook dan maar.

01. Hoe ziet jouw ideale vakantie er uit?
Een paar weken weg met vrienden. Lekker reizen met bv. de trein, steden bezoeken, feesten. Verder veel lol en drank en de realiteit van alle dag even uit het oog verliezen.

02.Wat zijn je favoriete hiphopsites?
Buiten hier op MusicMeter lees ik zelden iets over over hiphop. Misschien op de blog van Job de Wit.

03. Atmosphere of Clipse?
Geen van beide. Atmosphere wil ik waarschijnlijk wel eens proberen, kom die naam steeds vaker tegen.

04. Wat is je favoriete mainstream album?
Snoop Doggy Dogg - Doggystyle

05. Hoeveel uur TMF/MTV kijk jij per week?
Ik zap er 's ochtends af en toe langs en kijk dan 1 of 2 clips. Ik denk een kwartier per week in totaal.

06. Welke users volg je op MuMe?
Als iemand me positief opvalt en ik enige smaakverwantschap voel, voeg ik zo'n persoon toe aan mijn gebruikersupdates. aERodynamIC, aletheia, andré, Antie, Antonio, Aquila, Arrie, Aurum heb ik van de a.

07. Aan welke artiesten erger jij je?
Ik heb in het 'nieuw in de top 40'-topic gemerkt dat ik me nog het meest erger aan Idols-zangeressen die flauwe covers opnemen van bv. Hallelujah en Use Somebody. En het gekweel dat je in veel hedendaagse r&b tegenkomt vind ik ook niet bepaald fijn om naar te luisteren.

08. Stel je mag ruilen met het leven van een artiest, met wie zou je dan willen ruilen?
Midfield General (labelbaas van Fatboy Slim) : heeft het volgens mij best ruim hangen qua geld, maar kiest er voor maar af en toe op te treden. En heeft een seizoenskaart voor Arsenal.

09. Hoe kleed jij je?
Meestal spijkerbroek + overhemd.

10. Wat houdt hiphop voor jou in?
Een genre dat ik wel kan waarderen, maar dat me zelden emotioneel weet in te pakken. Ben nog een beetje aan het uitvinden welke subgenres/stijlen ik nu echt leuk vind, maar dat gaat niet zo snel, omdat andere genres me meer aanspreken.

P-DawG
herman schreef:
En heeft een seizoenskaart voor Arsenal.

UNITED!

Daily Operator schreef:
(quote)

De mensen die een in-4-stukken-gesneden geschild appeltje mee naar school namen in een veel te grote lunchtrommel?

http://rugzakje.web-log.nl/
Een kind met een rugzakje op een reguliere basisschool. Sluit uw ogen er niet voor.

Vreemd om te zeggen na zo'n raar apostolaire zin, maar bedankt voor de paar albums in dit lijstje die ik nog niet ken.

Arrie schreef:
(quote)

Dat jij je aangevallen voelt, zegt voor mij al genoeg.
En ik denk dat jij muziek die slecht is en muziek die je slecht vindt met elkaar verwart. Al die top 2000-artiesten die je noemt maken namelijk niet per se slechte muziek. En dan vraag ik me af wat er goed is om je daadwerkelijk te verzetten tegen muziek die je slecht vindt. Trek je er gewoon niet zoveel van aan.

Wil je zeggen dat je me niet aanvalt dan? Volgens jou ben ik het perfecte voorbeeld van mensen die zich aan alles ergeren, ik zou een kutleven hebben en je plaatst provocerende smileys. Dat je door zoiets kleins er zo bovenop te gaat liggen getuigt eerder van frustratie aan jouw kant.
Het is een aardige opsomming, dat geef ik toe. Maar aangezien we het op een forum altijd hebben over wat we mooi vinden, mogen we het toch ook wel eens hebben over wat we niet mooi vinden?

Als ik in de Veronica Top 1000 kijk zie ik alleen maar muziek waar ik geen zak aan vind. Het zou kunnen dat er ergens achterin een goed nummer tussen zit, maar over het algemeen is het een flutlijst. Waarom kom je er voor op?

En ik denk dat jij muziek die slecht is en muziek die je slecht vindt met elkaar verwart.

Zegt jij nooit eens "dit is een goed nummer"? Je weet wat ik bedoel.

Overigens bedankt voor het rapen van dit leuke initiatief... Ik heb er ook geen zin meer om op te reageren, tenminste niet in dit topic.

P-DawG

Stoker.

Vraag is vooral wat dit met de backpackscore doet...

Winnetou schreef:
(quote)

Wil je zeggen dat je me niet aanvalt dan? Volgens jou ben ik het perfecte voorbeeld van mensen die zich aan alles ergeren, ik zou een kutleven hebben en je plaatst provocerende smileys. Dat je door zoiets kleins er zo bovenop te gaat liggen getuigt eerder van frustratie aan jouw kant.
Het is een aardige opsomming, dat geef ik toe. Maar aangezien we het op een forum altijd hebben over wat we mooi vinden, mogen we het toch ook wel eens hebben over wat we niet mooi vinden?

Als ik in de Veronica Top 1000 kijk zie ik alleen maar muziek waar ik geen zak aan vind. Het zou kunnen dat er ergens achterin een goed nummer tussen zit, maar over het algemeen is het een flutlijst. Waarom kom je er voor op?

(quote)

Zegt jij nooit eens "dit is een goed nummer"? Je weet wat ik bedoel.

Overigens bedankt voor het rapen van dit leuke initiatief... Ik heb er ook geen zin meer om op te reageren, tenminste niet in dit topic.

Ah, dat zal het zijn, de frustratie aan mijn kant. Bedankt voor deze verheldering. Ik heb nooit de bdoeling gehad om jou aan te vallen. Misschien leek dat zo, sorry daarvoor.

En over dat tweede, ik wist niet dat je die van Veronica bedoelde, die is inderdaad een heel stuk minder. Ik dacht namelijk dat je het over de radio 2 top 2000 had.

Anyway, sorry Rob, dat ik je leuke inititatief heb geraapt. (Jaja, ik weet ook wel dat je het Engels woord rapen bedoelt hoor )

Ik zal er verder over ophouden.

Met een vliegtuig naar de USA om daar een auto te huren en gewoon het hele land door te cruisen. Geniaal.

HHL

Atmosphere

Eminem - The Marshall Matters LP

1 uur ongeveer.. Want dan komt Jackass.

Niemand echt. Ik volg R&P en Harco maar ik kijk nooit naar gebruikersupdates ofzo.

Mobb Deep, Lil Wayne en Soulja boy

08. Stel je mag ruilen met het leven van een artiest, met wie zou je dan willen ruilen?
Havoc, om weer dope beats te gaan maken.

09. Hoe kleed jij je?
Casual/skate achtig. Draag kleding van Dickies, DC, Zoo York of Famous.

De bekende KRS quote again: Rap is something you do, hiphop is something you live. Hij heeft wel gelijk hoor.

Oké, na overleg met Venezuela zijn hier de punten:

sq: 7 (vraag 8 vul je simpelweg briljant in. Slechts Slug invullen scoort nog beter. )
Herman: 6 (maar de moderator test zal je beter liggen)
JLjuju: 7,75

Waarom is dit topic zo'n succes?

Binnenkort maar ronde 2 doen: nieuwe vragen bedenken en kijken wat dat doet met de scores...

Haha nice topic

Atmosphere of Clipse is voor mij meer kiezen tussen emo of zelfverzekerd. Er zijn genoeg backpackers die Clipse luisteren.

Zoveel mogelijk doen. Overdag cultuur, 's nachts drank en chicks.

geen id..state magazine misschien

Clipse

Eminem - MMLP, 50 - GRODT

2, 3 uur, meestal shows op mtv, soms muziek

Harco, ik heb volgens mij redelijk dezelfde opvattingen als hij

Vinnie Paz..wat een figuur. En toch luister ik soms AOTP of Jedi Mind Tricks

Jay-Z

09. Hoe kleed jij je?
Afhankelijk van de gelegenheid. Meestal stijlvol. Volwassen mannen moeten zich weten te kleden.

Ik hou van opscheprap, liefst niet te zwaarmoedig.

RedLightCityBoy
Sjaakspeare schreef:
Vreemd om te zeggen na zo'n raar apostolaire zin, maar bedankt voor de paar albums in dit lijstje die ik nog niet ken.

Ik ben niet altijd in de stemming om lang na te denken over een zin, maar oke.

Sinds wanneer heeft Slug de Lord Jansport titel van Sean Price geclaimt eigenlijk?
Blijf me er over verbazen dat Slug als de epitome van backpack wordt gezien terwijl juist hij vaak laid-back nummetjes maakt.

RedLightCityBoy
Mb. schreef:
Wanneer luister je die plaat? Het is me echt te zwaarmoedig. Ik ken hem eigenlijk al jaren en afgelopen jaar heb ik het weer is geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet om er fijn naar te luisteren.

Nou... HEEL misschien omdat ik het wel kan waarderen. Het heeft wel iets weg van CYNE, alleen dan met betere beats.

Berichten verplaatst naar Vinnie Paz

Harco
grime schreef:
Harco, ik heb volgens mij redelijk dezelfde opvattingen als hij

Een medestander!

Nee, maar ik denk inderdaad dat je wel gelijk hebt.

Ik heb een idee. Misschien vindt iemand anders het leuk om een vragenlijst te bedenken. Als je zin hebt mag je 10 vragen naar mij pm'en en misschien kies ik ze wel voor de backpack test!

Zondag wil ik de nieuwe vragenlijst droppen.

Nog lieve mensen die een vragenlijst willen plaatsten? In tegenstelling tot dit topic was daar tot nu toe geen animo voor.

Daily Operator
1. Hoeveel tassen koop jij per jaar?

2. Rijk en gehaat of arm en geliefd?

3. PC of Scratchtable?

4. Eerste hip hop album wat je echt digde?

5. Welke artiesten verdienen meer aandacht?

6. Welke artiesten verdienen minder aandacht?

7. Abstracte Artistieke Cover of Grote gespierde rappert?

8. Graffiti of auto raai

9. Waar woon je liever? Queens Bridge of Top 40

10. Als je een rappert weer tot leven mag halen welke zou het zijn?

Mb.
RedLightCityBoy schreef:
(quote)

Nou... HEEL misschien omdat ik het wel kan waarderen. Het heeft wel iets weg van CYNE, alleen dan met betere beats.

Het heeft niks met kunnen 'waarderen' te maken. Ik kan die plaat juist wel waarderen, maar dat betekent niet dat ik het ook kan smaken. Ik neem aan dat jij actief geluisterd hebt naar de teksten? Er worden vrij zwaarmoedige onderwerpen naar voren gebracht en die worden vrij aardig ondersteund door de iets wat vreemde sfeer. Het lijkt me alleen maar logisch dat je die niet tijdens ontbijt (bij wijze van spreken) draait, dus ik vraag jou in welke mindstate je zo'n plaat nou luistert; een vrij reële vraag, lijkt me.

P-DawG
Daily Operator schreef:
8. Graffiti of auto raai

Daily Operator schreef:
Top 40

Daily Operator
Ja, dan kampeer je voor radio 538 en breng je koffie om in de top 40 te komen.
Ik haat het corrupte systeem wie gaat mee staatsgreepje plegen?

P-DawG
Ai. Maar je vraag is, waar woon je liever?, dus je uitleg is niet zo voor de hand liggend.

Enne.. wat bedoel je met Graffiti of auto rai?

Ben overigens down als een clown met staatsgrepen.

sq
Met recht een tweede ronde, dit . Gaat een heftige klus worden!!

Mijn trouwe rugzak en ik hebben geen nieuwe tas nodig. Onze relatie is sterk genoeg.

Arm en geliefd, daar hoef ik geen seconde over na te denken.

3. PC of Scratchtable?
Ik heb geen Scratchtable, neemt niet weg dat ik er wel graag een zou willen hebben.

The Game - The Documentary moet dat zijn als ik eerlijk ben. Maar ik weet niet of ik dat nou echt digde ofdat ik het gewoon stoer vond...

Ik ben blij met de aandacht die mijn favorieten artiesten krijgen, van mij hoeven ze nou ook weer niet wereldberoemd te worden.

Clowns als Lil Wayne, Soulja Boy en Kempi.

Abstracte Artistieke Cover, maar deze is moeilijk aangezien mijn sexuele voorkeur.

8. Graffiti of auto raai
Graffiti

Queens Bridge.

Jay Dee

Daily Operator
Vraag 4 The Documentary vind ik nogsteeds stoer stieken
Jij bent zo backpack als mijn oude eastpak en die heb ik weg gedaan
Doei Rob
Jij scoort een 10 uit 10, vooral door het arm en geliefd, je bent een geforceerde backpacker, 2010 word een mooi jaar, je gaat met je rugzak en Dora brooddoos een mooi wandeling door de bergen maken, ik voel het.

0

Rijk en gehaat

3. PC of Scratchtable?
PC

Gang Starr - Moment Of Truth

Geen, ik vind het prima zo.

Lil' Wayne & co

Abstracte Artistieke Cover

8. Graffiti of auto raai
Graffiti

Queen's Bridge

Big L

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.