Genres / Hip-Hop / Hoe backpack ben jij?
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 12 januari 2010, 14:07 uur
01. Hoe ziet jouw ideale vakantie er uit?
Wereldstad, veel kopen overdag, veel drinken in de nacht.
02.Wat zijn je favoriete hiphopsites?
Philaflava, HiphopDX, Twitter.
03. Atmosphere of Clipse?
Clipse.
04. Wat is je favoriete mainstream album?
UGK - Underground Kingz (als dat mainstream is).
05. Hoeveel uur TMF/MTV kijk jij per week?
0.
06. Welke users volg je op MuMe?
BoordAppel, ewalk, FunkyMonk, GarnalenPeller, herbertwest, JLjuju, Jorge-E, Kill_illuminati, Kos, ManMonster, MFPascal, MJ_DA_MAN, Modder-Eter, Niek, P Jay, Plakband, principal2000, raffael77, RealTom, RedLightCityBoy, Relax, Revo, Rhythm & Poetry, Seedorf, T.O., thomzi50, WILDE_FRANS, Word_Play.
07. Aan welke artiesten erger jij je?
Atmosphere en Rhymesayers, maar dan vooral de fanbase.
08. Stel je mag ruilen met het leven van een artiest, met wie zou je dan willen ruilen?
Jay-Z, 50 Cent, Diddy ofzo. Iemand die rijk is, in ieder geval.
09. Hoe kleed jij je?
Ralph Lauren, Hugo Boss, Burberry, Armani, dat soort spul.
10. Wat houdt hiphop voor jou in?
Muziek.
Philaflava, HiphopDX, Twitter.
Clipse.
UGK - Underground Kingz (als dat mainstream is).
0.
BoordAppel, ewalk, FunkyMonk, GarnalenPeller, herbertwest, JLjuju, Jorge-E, Kill_illuminati, Kos, ManMonster, MFPascal, MJ_DA_MAN, Modder-Eter, Niek, P Jay, Plakband, principal2000, raffael77, RealTom, RedLightCityBoy, Relax, Revo, Rhythm & Poetry, Seedorf, T.O., thomzi50, WILDE_FRANS, Word_Play.
Atmosphere en Rhymesayers, maar dan vooral de fanbase.
08. Stel je mag ruilen met het leven van een artiest, met wie zou je dan willen ruilen?
Jay-Z, 50 Cent, Diddy ofzo. Iemand die rijk is, in ieder geval.
09. Hoe kleed jij je?
Ralph Lauren, Hugo Boss, Burberry, Armani, dat soort spul.
Muziek.
0
Harco
geplaatst: 12 januari 2010, 14:18 uur
Trouwens, de mensen die willen ruilen met Slug's leven... verlangen jullie allemaal naar de dood?
0
geplaatst: 12 januari 2010, 14:26 uur
Nee we willen alleen super depressief zijn en daarom belachelijk diepe nummers maken
.
.
0
geplaatst: 12 januari 2010, 14:43 uur
R & P heeft een movement hier! 
Voor de grap ook eens doen.
Ongeveer hetzelfde als dit, maar met een onbeperkt budget en minder kutklusjes.
Mume voldoet ruim aan mijn behoefte. Dat lijstje van RLCB maar eens checken, weer een paar maanden gevuld qua hiphop.
Ken twee nummers van Atmosphere en nul van Clipse, pas.
Outkast - Speakerboxx/ The Love Below
MTV:
TMF:

Goede schrijvers, grappenmakers, mensen met verstand van oude muziek.
Ik erger niet, ik negeer.
Common heeft de looks, de brains én de skills. Toch wel een vrij unieke combinatie volgens mij.
09. Hoe kleed jij je?
Eén broekspijp tegelijkertijd.
Voormalig de nieuwe revolutie in straat rock 'n' roll. Directe muziek, door de mensen, voor de mensen. Inmiddels zo wijdverbreid dat het niets meer betekent. Ook de term backpacker niet: binnenkort komt Tommy Hillfigger waarschijnlijk met een kledinglijn speciaal voor backpackers. Als dat niet al bestaat. Leer er aan wennen dat je een doelgroep bent.

Voor de grap ook eens doen.
Ongeveer hetzelfde als dit, maar met een onbeperkt budget en minder kutklusjes.
Mume voldoet ruim aan mijn behoefte. Dat lijstje van RLCB maar eens checken, weer een paar maanden gevuld qua hiphop.
Ken twee nummers van Atmosphere en nul van Clipse, pas.
Outkast - Speakerboxx/ The Love Below
MTV:

TMF:

Goede schrijvers, grappenmakers, mensen met verstand van oude muziek.
Ik erger niet, ik negeer.
Common heeft de looks, de brains én de skills. Toch wel een vrij unieke combinatie volgens mij.
09. Hoe kleed jij je?
Eén broekspijp tegelijkertijd.
Voormalig de nieuwe revolutie in straat rock 'n' roll. Directe muziek, door de mensen, voor de mensen. Inmiddels zo wijdverbreid dat het niets meer betekent. Ook de term backpacker niet: binnenkort komt Tommy Hillfigger waarschijnlijk met een kledinglijn speciaal voor backpackers. Als dat niet al bestaat. Leer er aan wennen dat je een doelgroep bent.
0
Daily Operator
geplaatst: 12 januari 2010, 15:38 uur
..::QUEENSBRIDGE::.. , http://www.icarly.nl/
Atmosphere
The SLim Shady LP
7
RLCB RP Pooiertje Dj2Jelle dat washet
Souljaboy erger ik mij doorgaans aan.
Evidence
dan ben ik Mr Slow Flow.
09. Hoe kleed jij je?
Iedere dag totaal anders soms beetje hip hop dan weer netjes of zakenlijk, het fluctueert ten zeerste.
Een sub cultuur die tot uiting komt in muziek
..::QUEENSBRIDGE::.. , http://www.icarly.nl/
Atmosphere
The SLim Shady LP
7
RLCB RP Pooiertje Dj2Jelle dat washet
Souljaboy erger ik mij doorgaans aan.
Evidence
dan ben ik Mr Slow Flow.09. Hoe kleed jij je?
Iedere dag totaal anders soms beetje hip hop dan weer netjes of zakenlijk, het fluctueert ten zeerste.
Een sub cultuur die tot uiting komt in muziek

0
geplaatst: 12 januari 2010, 15:53 uur
Harco schreef:
Trouwens, de mensen die willen ruilen met Slug's leven... verlangen jullie allemaal naar de dood?
Grapje zeker? Trouwens, de mensen die willen ruilen met Slug's leven... verlangen jullie allemaal naar de dood?
Ik wil niet te veel als een Slug groupie overkomen, maar ik denk dat die tijd wel over is voor Slug; die gast tourt de wereld, en heeft van z'n hobbie z'n werk kunnen maken.
Backpackend door Azië. Of NYC, als ik minder tijd en/of geld heb.
De artiesten-updates op MySpace, HHB (ze leven weer!), hiphopleeft.nl, hiphoplinguistics.com
Atmosphere, hands down.
Goede vraag.. Outkast - Speakerboxxx/The Love Below
Beetje oneerlijk natuurlijk, wat is 'mainstream'? Als Typhoon oid ook mainstream is...
Letterlijk nooit.
R&P (veel verschillende albums) en Osiris (overeenkomstige smaak).
Tja... dan toch wel aan 'cliche' artiesten. het is een veel te makkelijk antwoord; maar dan moet ik toch wel Soulja Boy of 50 Cent kiezen.
Cool Calm Pete, Andre3000 (of zit 'ie nu in de bak?)
09. Hoe kleed jij je?
Vette sneakers, opvallend, niet baggy.
Geweldige, inhoudelijke muziek.
0
ManMonster
geplaatst: 12 januari 2010, 16:18 uur
Chill met genoeg lekkere dames en genoeg omhanden!
ughh.com, HHV.de & Twitter
Atmosphere
N.W.A - Straight Outta Compton
Een uur ofzo? (Nitro Circus, Jackass, Wild Boys enzo blijf ik wel eens op plakken)
Harco,MJ_DA_MAN, Raffael, R&P, Rene,...
Lil Wayne, echt, ik word net niet agressief als ik zijn stem hoor, heeft nu weer zo'n overdreven kutnummer met Madonna, Jezus...
Cage sinds 2009, hij heeft blijkbaar gezegd dat als je zijn nieuwe album niet goed vindt je maar van hem moet departen... Geen probleem hoor Cage, consider it done!
B-Real (rapper van Cypress Hill) ofzo, de productieve pothead uithangen zou ik wel zien zitten!
09. Hoe kleed jij je?
Ik neem aan dat je bedoelt of je petten enzo draagt, je kan me in deze spotten (zonder sticker uiteraard):
en ja ik draag ook brede/wijde broeken enzo (al meer dan 10 jaar, ik verdraag geen broek meer die niet los zit) en ook hoodies draag ik graag.
Rap is something you do, Hip-Hop is something you live! Ja, ik ga later in KRS-One zijn hiphop stad wonen
Chill met genoeg lekkere dames en genoeg omhanden!
ughh.com, HHV.de & Twitter
Atmosphere
N.W.A - Straight Outta Compton
Een uur ofzo? (Nitro Circus, Jackass, Wild Boys enzo blijf ik wel eens op plakken)
Harco,MJ_DA_MAN, Raffael, R&P, Rene,...
Lil Wayne, echt, ik word net niet agressief als ik zijn stem hoor, heeft nu weer zo'n overdreven kutnummer met Madonna, Jezus...
Cage sinds 2009, hij heeft blijkbaar gezegd dat als je zijn nieuwe album niet goed vindt je maar van hem moet departen... Geen probleem hoor Cage, consider it done!
B-Real (rapper van Cypress Hill) ofzo, de productieve pothead uithangen zou ik wel zien zitten!
09. Hoe kleed jij je?
Ik neem aan dat je bedoelt of je petten enzo draagt, je kan me in deze spotten (zonder sticker uiteraard):
en ja ik draag ook brede/wijde broeken enzo (al meer dan 10 jaar, ik verdraag geen broek meer die niet los zit) en ook hoodies draag ik graag.10. Wat houdt hiphop voor jou in?
Rap is something you do, Hip-Hop is something you live! Ja, ik ga later in KRS-One zijn hiphop stad wonen

0
Social_Mask
geplaatst: 12 januari 2010, 16:32 uur
Pooiertje schreef:
Social_Mask (die vliegt er binnenkort uit)
Social_Mask (die vliegt er binnenkort uit)
Waarom?

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 januari 2010, 16:55 uur
RedLightCityBoy schreef:
Welke users volg je op MuMe? ''Als ik dat hier moest gaan opnoemen zijn we morgen nog niet klaar''.
Welke users volg je op MuMe? ''Als ik dat hier moest gaan opnoemen zijn we morgen nog niet klaar''.
marco-
|Joël|
83Utreg!
Aghora
bixtad
boomkat
BoordAppel
Boris91
bowi01
Brains
Brother Mouzon
Chrisseh
d1sc0nected
Daily Operator
Dardan
Dielie
ewalk
FlyLo
Frozen_Devil
FunkyMonk
Game
GarnalenPeller
Gniuz
Gyzzz
Harco
hiphopisntdead
Improvision
Inzpired
J.M.
jelmer19
JLjuju
Jordy
Jorge-E
joyce19791
KampF
kemm
Kill_illuminati
Korhymes
Kos
lauradance
Lennart_M
Mayne
MJ_DA_MAN
Monsta Kody
MurryMusic
nega
Niek
Nightrider
Oetam
oliver
OSBastaard
Osiris Apis
P Jay
P-DawG
Pooiertje
pretfrit
psychonaatje
raffael77
RedLightCityBoy
REDLIGHTDISTRICT
Reijersen
Relax
Rene1979
Rhythm & Poetry
Rosco
Santo09
Seedorf
Shelter
Silky & Smooth
Sjaakspeare
Slack
Social_Mask
Stapler
Stephanoes
TheLegacy
thomzi50
Timo710
Tolerantie Nul
tovast
Urbanoetang
wesside
xromy1994
0
ManMonster
geplaatst: 12 januari 2010, 17:01 uur
Haha, ik kom er nu pas achter dat je ook effectief een knop hebt om een gebruiker te volgen...
0
Mb.
geplaatst: 12 januari 2010, 17:02 uur
Cultureel tripje door Havana.
Geen.
Geen van beide, eigenlijk.
Ik ben slecht in die quasi-genre' aanduidingen. Sowieso, de term 'underground' slaat ook nergens op. Als je als Amerikaanse Hip-Hop artiest een handje fans in fokkin' Nederland all the whole across the sea hebt, ben je echt niet 'underground' meer.
Maar goed, ik laat me verleiden want mensen stoppen graag dingetjes in hokjes dus bij deze; Brainpower - Door Merg en Brein, ofzo?
Eigenlijk niet eens een minuutje.
Reijersen en Kemm, voor mijn gezonde dosis Soul/Funk voeding.
Alhoewel ik ze niet in persoonlijke updates heb staan, maar ach.
Geen.
P. Diddy, want dat ben ik rijk, heb ik een imperium, ben ik niet zo lelijk zoals Jay-Z en hoef ik mijzelf niet te verantwoorden aan een vrouw (zoals Beyonce). Dan sign ik ook Craig Mack weer. En sla ik het aan met Kelly Rowland, want die is toch lekkerder dan Beyonce. Heh, wat een vraag eigenlijk. Kan ik ook mezelf blijven?
09. Hoe kleed jij je?
Vrij standaard. Ik kleed me totaal niet 'Hip-Hop'
Een mooi genre, als je goed zoekt.
Cultureel tripje door Havana.
Geen.
Geen van beide, eigenlijk.
Ik ben slecht in die quasi-genre' aanduidingen. Sowieso, de term 'underground' slaat ook nergens op. Als je als Amerikaanse Hip-Hop artiest een handje fans in fokkin' Nederland all the whole across the sea hebt, ben je echt niet 'underground' meer.
Maar goed, ik laat me verleiden want mensen stoppen graag dingetjes in hokjes dus bij deze; Brainpower - Door Merg en Brein, ofzo?
Eigenlijk niet eens een minuutje.
Reijersen en Kemm, voor mijn gezonde dosis Soul/Funk voeding.
Alhoewel ik ze niet in persoonlijke updates heb staan, maar ach.
Geen.
P. Diddy, want dat ben ik rijk, heb ik een imperium, ben ik niet zo lelijk zoals Jay-Z en hoef ik mijzelf niet te verantwoorden aan een vrouw (zoals Beyonce). Dan sign ik ook Craig Mack weer. En sla ik het aan met Kelly Rowland, want die is toch lekkerder dan Beyonce. Heh, wat een vraag eigenlijk. Kan ik ook mezelf blijven?

09. Hoe kleed jij je?
Vrij standaard. Ik kleed me totaal niet 'Hip-Hop'
Een mooi genre, als je goed zoekt.
0
geplaatst: 12 januari 2010, 17:06 uur
Ben benieuwd naar mijn score. 
Een vakantie naar het buitenland met afwisseling van cultuur en natuur. Een beetje hiphopcultuur is altijd mooi meegenomen.
Ik check meer blogs, Myspaces en YouTube channels dan hip hop websites. Webshops: Undergroundhiphop.com en Acceshiphop.com (hoewel sites als Amazon en Platomania ook handig zijn). Recensies: Hiphopleeft.nl en HipHopDX.com. Vroeger kwam ik wel eens op StateMagazine. De eerste hip hop sites die ik begon te volgen waren About.Rap.com en Hiphopinjesmoel.nl. Maar op de laatste twee sites kom ik tegenwoordig nauwelijk meer.
Geen van beide. Ze zijn allebij niet echt mijn muziek. Als ik moest kiezen... Clipse dan maar.
Mainstream? You gotta be kidding me!
Uit morele overwegingen weiger ik naar TMF of MTV te kijken.
Op MusicMeter volg ik Toon1 het meest. Indana, Zachary Glass en John Doe ook wel een beetje. Op gebied van hip hop heb ik met name sympathie voor RedLightCityBoy's smaak.
Een heleboel om eerlijk te zijn. Waar beginnen we? Ten eerste alle zogenaamde 'Top 1000 muziek', dat vind ik echt BB-muziek. Denk aan Dire Straits, Phil Collins, Coldplay, Steely Dan, Eagles, Queen, BeeGees, Guns 'n Roses, Simply Red, Fleedwood Mac, Elton John, Abba, Europe en Depeche Mode. Met nummers als 'Eye of the Tiger', 'Tears in Heaven' en 'Jesse' kun je mij martelen. Ten tweede heb ik een hekel aan bands zoals Linkin Park, Incubus, Disturbed, System of a Down, Green Day, Limp Bizkit en alles wat daar op lijkt. Ten derde zou alle muziek die ik tijdens het werk in de Albert Heijn hoor verboden moeten worden, daarmee bedoel ik de misselijkmakende popmuziek. Ten vierde zullen genres zoals metal, hardcore, hardstyle, jumpstyle, gabber en trance mij nooit liggen. Ten vijfde vind ik de de populariteit van Nederlandstalige muziek een erg slechte ontwikkeling. Ten slotte ben ik boos op de artiesten die geweldige genres zoals dubstep, drum 'n bass en rap om zeep helpen. Bij hip hop gaat dat om Eminem, Nelly, P. Diddy en al die southern crap zoals T-Pain, Ludacris, Lil' Scrappy, Young Jeezy en Rick Ross.
Ik zou er niet voor kiezen om mijn leven met het leven van iemand anders te ruilen.
09. Hoe kleed jij je?
Normaal vind ik zelf. Ik hou niet van kleren kopen.
Niets minder dan geweldige muziek!!!

Een vakantie naar het buitenland met afwisseling van cultuur en natuur. Een beetje hiphopcultuur is altijd mooi meegenomen.
Ik check meer blogs, Myspaces en YouTube channels dan hip hop websites. Webshops: Undergroundhiphop.com en Acceshiphop.com (hoewel sites als Amazon en Platomania ook handig zijn). Recensies: Hiphopleeft.nl en HipHopDX.com. Vroeger kwam ik wel eens op StateMagazine. De eerste hip hop sites die ik begon te volgen waren About.Rap.com en Hiphopinjesmoel.nl. Maar op de laatste twee sites kom ik tegenwoordig nauwelijk meer.
Geen van beide. Ze zijn allebij niet echt mijn muziek. Als ik moest kiezen... Clipse dan maar.
Mainstream? You gotta be kidding me!
Uit morele overwegingen weiger ik naar TMF of MTV te kijken.
Op MusicMeter volg ik Toon1 het meest. Indana, Zachary Glass en John Doe ook wel een beetje. Op gebied van hip hop heb ik met name sympathie voor RedLightCityBoy's smaak.
Een heleboel om eerlijk te zijn. Waar beginnen we? Ten eerste alle zogenaamde 'Top 1000 muziek', dat vind ik echt BB-muziek. Denk aan Dire Straits, Phil Collins, Coldplay, Steely Dan, Eagles, Queen, BeeGees, Guns 'n Roses, Simply Red, Fleedwood Mac, Elton John, Abba, Europe en Depeche Mode. Met nummers als 'Eye of the Tiger', 'Tears in Heaven' en 'Jesse' kun je mij martelen. Ten tweede heb ik een hekel aan bands zoals Linkin Park, Incubus, Disturbed, System of a Down, Green Day, Limp Bizkit en alles wat daar op lijkt. Ten derde zou alle muziek die ik tijdens het werk in de Albert Heijn hoor verboden moeten worden, daarmee bedoel ik de misselijkmakende popmuziek. Ten vierde zullen genres zoals metal, hardcore, hardstyle, jumpstyle, gabber en trance mij nooit liggen. Ten vijfde vind ik de de populariteit van Nederlandstalige muziek een erg slechte ontwikkeling. Ten slotte ben ik boos op de artiesten die geweldige genres zoals dubstep, drum 'n bass en rap om zeep helpen. Bij hip hop gaat dat om Eminem, Nelly, P. Diddy en al die southern crap zoals T-Pain, Ludacris, Lil' Scrappy, Young Jeezy en Rick Ross.
Ik zou er niet voor kiezen om mijn leven met het leven van iemand anders te ruilen.
09. Hoe kleed jij je?
Normaal vind ik zelf. Ik hou niet van kleren kopen.
Niets minder dan geweldige muziek!!!
0
geplaatst: 12 januari 2010, 18:43 uur
Treinreizen door Oost-Europa (van Berlijn tot Moskou), met steden, hostels en een kleine groep vrienden. Zuid-Amerika lijkt me ook wel wat.
Het 'pictures die hiphop uitstralen'-topic op Musicmeter
Atmosphere
De Jeugd van Tegenwoordig - Parels voor de Zwijnen
Geen
gyzzz, luc011190, sxesven, thomzi50.
Eminem, Deep Purple, Led Zeppelin, Queen en The Partysquad en aanverwanten.
Snoop D O double-G, Quasimoto, Apani B ("I'd rather masturbate than fuck with Vik Vaughn"), Vieze Fur of Kees de Koning.
09. Hoe kleed jij je?
Ik koop vaak bij: American Apparel, Zara en Levi's. Zoiets dus.
Hard Gaan. Dat is althans de stemming waarin hiphop het best tot zijn recht komt.
Treinreizen door Oost-Europa (van Berlijn tot Moskou), met steden, hostels en een kleine groep vrienden. Zuid-Amerika lijkt me ook wel wat.
Het 'pictures die hiphop uitstralen'-topic op Musicmeter
Atmosphere
De Jeugd van Tegenwoordig - Parels voor de Zwijnen
Geen
gyzzz, luc011190, sxesven, thomzi50.
Eminem, Deep Purple, Led Zeppelin, Queen en The Partysquad en aanverwanten.
Snoop D O double-G, Quasimoto, Apani B ("I'd rather masturbate than fuck with Vik Vaughn"), Vieze Fur of Kees de Koning.
09. Hoe kleed jij je?
Ik koop vaak bij: American Apparel, Zara en Levi's. Zoiets dus.
Hard Gaan. Dat is althans de stemming waarin hiphop het best tot zijn recht komt.
0
geplaatst: 12 januari 2010, 19:18 uur
Winnetou schreef:
Een heleboel om eerlijk te zijn. Waar beginnen we? Ten eerste alle zogenaamde 'Top 1000 muziek', dat vind ik echt BB-muziek (http://nl.wikipedia.org/wiki/Basisberoepsgerichte_leerweg).
Een heleboel om eerlijk te zijn. Waar beginnen we? Ten eerste alle zogenaamde 'Top 1000 muziek', dat vind ik echt BB-muziek (http://nl.wikipedia.org/wiki/Basisberoepsgerichte_leerweg).
Dat vind ik gewoon ronduit een belediging.
0
P-DawG
geplaatst: 12 januari 2010, 19:21 uur
Winnetou schreef:
Een heleboel om eerlijk te zijn. Waar beginnen we? Ten eerste alle zogenaamde 'Top 1000 muziek', dat vind ik echt BB-muziek (http://nl.wikipedia.org/wiki/Basisberoepsgerichte_leerweg). Denk aan Dire Straits, Phil Collins, Coldplay, Steely Dan, Eagles, Queen, BeeGees, Guns 'n Roses, Simply Red, Fleedwood Mac, Elton John, Abba, Europe en Depeche Mode. Met nummers als 'Eye of the Tiger', 'Tears in Heaven' en 'Jesse' kun je mij martelen. Ten tweede heb ik een hekel aan bands zoals Linkin Park, Incubus, Disturbed, System of a Down, Green Day, Limp Bizkit en alles wat daar op lijkt. Ten derde zou alle muziek die ik tijdens het werk in de Albert Heijn hoor verboden moeten worden, daarmee bedoel ik de misselijkmakende popmuziek. Ten vierde zullen genres zoals metal, hardcore, hardstyle, jumpstyle, gabber en trance mij nooit liggen. Ten vijfde vind ik de de populariteit van Nederlandstalige muziek een erg slechte ontwikkeling. Ten slotte ben ik boos op de artiesten die geweldige genres zoals dubstep, drum 'n bass en rap om zeep helpen. Bij hip hop gaat dat om Eminem, Nelly, P. Diddy en al die southern crap zoals T-Pain, Ludacris, Lil' Scrappy, Young Jeezy en Rick Ross.
Een heleboel om eerlijk te zijn. Waar beginnen we? Ten eerste alle zogenaamde 'Top 1000 muziek', dat vind ik echt BB-muziek (http://nl.wikipedia.org/wiki/Basisberoepsgerichte_leerweg). Denk aan Dire Straits, Phil Collins, Coldplay, Steely Dan, Eagles, Queen, BeeGees, Guns 'n Roses, Simply Red, Fleedwood Mac, Elton John, Abba, Europe en Depeche Mode. Met nummers als 'Eye of the Tiger', 'Tears in Heaven' en 'Jesse' kun je mij martelen. Ten tweede heb ik een hekel aan bands zoals Linkin Park, Incubus, Disturbed, System of a Down, Green Day, Limp Bizkit en alles wat daar op lijkt. Ten derde zou alle muziek die ik tijdens het werk in de Albert Heijn hoor verboden moeten worden, daarmee bedoel ik de misselijkmakende popmuziek. Ten vierde zullen genres zoals metal, hardcore, hardstyle, jumpstyle, gabber en trance mij nooit liggen. Ten vijfde vind ik de de populariteit van Nederlandstalige muziek een erg slechte ontwikkeling. Ten slotte ben ik boos op de artiesten die geweldige genres zoals dubstep, drum 'n bass en rap om zeep helpen. Bij hip hop gaat dat om Eminem, Nelly, P. Diddy en al die southern crap zoals T-Pain, Ludacris, Lil' Scrappy, Young Jeezy en Rick Ross.
Damn. Wat een lijst.
Frustraties... 
Eminem?

0
geplaatst: 12 januari 2010, 19:27 uur
Ik erger me altijd zo aan van die mensen die zich aan werkelijk aan alles ergeren waar ze zich maar aan kunnen ergeren. Winnetou is een perfect voorbeeld. Wat moet je dan een kutleven hebben. 

0
geplaatst: 12 januari 2010, 19:36 uur
Ik moet WinneTou wel gelijk geven over dat Albert Hein stuk.
0
P-DawG
geplaatst: 12 januari 2010, 19:43 uur
Hm. Ik eigenlijk ook, maar in mijn ogen is het wel beter dan zonder muziek werken, zelfs met kutmuziek leek de tijd sneller voorbij te gaan in de Appie.
0
P-DawG
geplaatst: 12 januari 2010, 19:44 uur
Arrie schreef:
Ik erger me altijd zo aan van die mensen die zich aan werkelijk alls ergeren waar ze zich maar aan kunnen ergeren. Winnetou is een perfect voorbeeld. Wat moet je dan een kutleven hebben.
Dan zou jij dus eigenlijk ook een kutleven moeten hebben. Ik erger me altijd zo aan van die mensen die zich aan werkelijk alls ergeren waar ze zich maar aan kunnen ergeren. Winnetou is een perfect voorbeeld. Wat moet je dan een kutleven hebben.

0
geplaatst: 12 januari 2010, 19:44 uur
Arrie schreef:
Ik erger me altijd zo aan van die mensen die zich aan werkelijk alls ergeren waar ze zich maar aan kunnen ergeren. Winnetou is een perfect voorbeeld. Wat moet je dan een kutleven hebben.
wacht maar tot je 65 + wordt

0
geplaatst: 12 januari 2010, 19:45 uur
Al is het kutmuziek, Er zit nog een verschil tussen de muziek kut vinden en je ergeren aan de muziek. Ik heb ook in de supermarkt gewerkt (de Vomar) maar ik heb nooit last gehad van de muziek.
0
geplaatst: 12 januari 2010, 19:58 uur
Chillen in Mexico, m.a.w. lekker nietsen bij mijn familie, piramides en dergelijke bezoeken, steden bezoeken, strand...
Eazy-Ecpt.com BTNHboard.com
Geen
Wat wordt bedoeld met mainstream? Snoop Doggy Dogg - Doggystyle of Warren G - Regulate...G Funk Era als dat telt.
Niet
DeLaNuit (omdat hij fan is van o. a. Spaanstalige Hip-Hop), No Surrender (omdat hij fan is van Bone Thugs N Harmony), Wimpel (zie No Surrender) en Calilove telkens hij een nieuwe account heeft. Ook Hypno, maar die is er niet meer. (omdat hij fan is van Esham, Lynch en Tech)
Leuk trouwens dat ik gevolgd wordt door maar liefst 2 personen.
Niemand eigelijk...
Tech N9ne, best verkopende indie rapper en dan zou ik Brotha Lynch Hung kunnen ontmoeten.
09. Hoe kleed jij je?
Redelijk wijde broeken, geen jeans trouwens, merken zeggen me niet veel.
Muziek
Chillen in Mexico, m.a.w. lekker nietsen bij mijn familie, piramides en dergelijke bezoeken, steden bezoeken, strand...
Eazy-Ecpt.com BTNHboard.com
Geen
Wat wordt bedoeld met mainstream? Snoop Doggy Dogg - Doggystyle of Warren G - Regulate...G Funk Era als dat telt.
Niet
DeLaNuit (omdat hij fan is van o. a. Spaanstalige Hip-Hop), No Surrender (omdat hij fan is van Bone Thugs N Harmony), Wimpel (zie No Surrender) en Calilove telkens hij een nieuwe account heeft. Ook Hypno, maar die is er niet meer. (omdat hij fan is van Esham, Lynch en Tech)
Leuk trouwens dat ik gevolgd wordt door maar liefst 2 personen.

Niemand eigelijk...
Tech N9ne, best verkopende indie rapper en dan zou ik Brotha Lynch Hung kunnen ontmoeten.

09. Hoe kleed jij je?
Redelijk wijde broeken, geen jeans trouwens, merken zeggen me niet veel.
Muziek
0
geplaatst: 12 januari 2010, 22:09 uur
P-DawG schreef:
Damn. Wat een lijst.
Frustraties... 
Eminem?
(quote)
Damn. Wat een lijst.
Frustraties... 
Eminem?
Ja en wat de FOK heeftie tegen Eye Of the Tiger!
0
geplaatst: 12 januari 2010, 22:10 uur
Wow, waarom is dit topic zo populair. Met dank aan MJ, zonder hem was dit topic er niet geweest.
Ik zit nu nog op mijn werk, morgen ga ik waarschijnlijk punten geven.
Daily beoordeel ik niet meer, twee keer de lijst in vullen lijkt me genoeg.
Ik zit nu nog op mijn werk, morgen ga ik waarschijnlijk punten geven.
Daily beoordeel ik niet meer, twee keer de lijst in vullen lijkt me genoeg.

* denotes required fields.