Genres / Hip-Hop / Oldskool tracks tot '97
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 16 januari 2011, 03:43 uur
paulie_walnuts schreef:
Soundtrack van de Spike Lee film "Clockers".
Goeie film, zeker de moeite waard om eens te checken.
Soundtrack van de Spike Lee film "Clockers".
Goeie film, zeker de moeite waard om eens te checken.
Delroy Lindo.

Keith David.

Maar Lee heeft veel betere films gemaakt dan Clockers.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 18:34 uur
Harco schreef:
Delroy Lindo.
Keith David.
(quote)
Delroy Lindo.

Keith David.

Welke dan?
Ik heb de meeste films van Spike Lee gezien en Clockers en Malcolm X zijn m'n 2 favorieten.
Films zijn deels subjectief maar toch vind ik Do the right thing overrated en Clockers underrated.
De sfeer in Clockers is subliem. =)
0
Harco
geplaatst: 18 januari 2011, 19:48 uur
She's Gotta Have It, Mo' Better Blues, Jungle Fever, Malcolm X, 25th Hour.
Do the Right Thing is inderdaad overgewaardeerd, als je kijkt naar wat mensen het magnum opus van Spike Lee vinden, maar het blijft gewoon een geweldige film.
Heb ook nog Summer of Sam liggen, recentelijk gekocht. Inside Man ook, maar qua stijl lijkt me dat totaal geen conventionele Spike Lee-film.
Do the Right Thing is inderdaad overgewaardeerd, als je kijkt naar wat mensen het magnum opus van Spike Lee vinden, maar het blijft gewoon een geweldige film.
Heb ook nog Summer of Sam liggen, recentelijk gekocht. Inside Man ook, maar qua stijl lijkt me dat totaal geen conventionele Spike Lee-film.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 00:15 uur
Harco schreef:
Ik heb alleen Mo' better blues en Inside Man nog niet gezien maar ik denk niet dat die mijn Spike Lee favoriet zal veranderen. =)
En om on topic te blijven, hier nog wat old school tracks;
(Fat Joe komt echt hard op deze, Big Pun ook natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend)
0
geplaatst: 29 januari 2011, 11:06 uur
Leuk nummer. Ik had nog nooit van de groep gehoord. Ik denk alleen niet dat ik dit een heel album goed ga vinden.
0
geplaatst: 11 februari 2011, 22:25 uur
Vooral vet om Fat Joe nog kwaliteit te zien afleveren! Maar vind Flow Joe dan wel beter!
0
geplaatst: 12 februari 2011, 13:01 uur
Harderwiek schreef:
Vooral vet om Fat Joe nog kwaliteit te zien afleveren! Maar vind Flow Joe dan wel beter!
Flow Joe is ook wel classic maar ik vind het "jealous one's envy" album beter dan z'n debuut eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 21 februari 2011, 11:54 uur
Een klassieker uit het Wild Pitch kamp. Een van mijn favo rappers uit de jaren 90.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 16:06 uur
Raar idee van oldskool hebben jullie toch.
.
Anyway, dit is pas memory lane!
.Anyway, dit is pas memory lane!
* denotes required fields.