Genres / Hip-Hop / De hip-hop album decennium-awards!
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2010, 21:40 uur
Rene1979 schreef:
Dit wordt een leuke!
Dit wordt een leuke!
Dit is dan ook de spectaculairste award die we in dit topic uitdelen.

0
geplaatst: 25 december 2010, 22:33 uur
The Left - Gas Mask 3
Bop Alloy - Substantial & Marcus D Are Bop Alloy 2
Meth, Ghost & Rae - Wu-Massacre 3
Bop Alloy - Substantial & Marcus D Are Bop Alloy 2
0
geplaatst: 25 december 2010, 22:39 uur
Rhythm&Poetry schreef:
Maar wel knap, aangezien de drie covers totaal verschillend zijn en er dan nog steeds geen één mooi vinden.
Mwah, spruitjes, ananas en ansjovis zijn ook totaal verschillend, maar ik vind er alsnog geen één echt lekker. Zo knap is dat niet Maar wel knap, aangezien de drie covers totaal verschillend zijn en er dan nog steeds geen één mooi vinden.

Ik hou van het duistere van The Left, de striptekening op Wu-Massacre en de futuristische vrolijke tekening op Bop Alloy.
De cover van The Left heeft wel sfeer maar grafisch gezien best lelijk (zie opmerking MJ), vind het plaatje van Bop Alloy niet verkeerd maar ook niet speciaal in welk opzicht dan ook, en het strip-thema van de Wu vind ik wel tof maar wederom niet echt wat ik zou classificeren als echt 'mooi' (maar wel de beste van de drie by far). Gelukkig heeft ieder z'n smaak.De cover van Kid Cudi of Dark Time Sunshine ofzo vind ik dan wel weer erg nice (maar, ik weet het, dat is mosterd na de maaltijd!).
0
geplaatst: 25 december 2010, 22:49 uur
Chrisseh schreef:

(quote)
Mwah, spruitjes, ananas en ansjovis zijn ook totaal verschillend, maar ik vind er alsnog geen één echt lekker. Zo knap is dat niet 
Natuurlijk, maar de kans is groter dat je door de verschillen er in ieder geval eentje mooi vindt. Als ze allemaal in dezelfde stijl waren was het een ander verhaal geweest. Nahmsayingwhatimsizzling?
Ik lust overigens ook geen spruitjes, ansjovis en ananas.

0
toris
geplaatst: 25 december 2010, 22:56 uur
The Left - Gas Mask 3
Bop Alloy - Substantial & Marcus D Are Bop Alloy 3
Bop Alloy - Substantial & Marcus D Are Bop Alloy 3
0
geplaatst: 25 december 2010, 23:56 uur
Je kunt er nog een nachtje over slapen, morgen om 16.00 uur is er pas een winnaar.
Overigens lieten de heren van The Left, Wu-Massacre en Bop Alloy al weten vol spanning dit topic te volgen. Bop Alloy zal ook live aanwezig zijn bij de awardshow, de heren zullen wat nummers van het eigen album spelen. 
Overigens lieten de heren van The Left, Wu-Massacre en Bop Alloy al weten vol spanning dit topic te volgen. Bop Alloy zal ook live aanwezig zijn bij de awardshow, de heren zullen wat nummers van het eigen album spelen. 
0
Rene1979
geplaatst: 26 december 2010, 00:21 uur
Ik heb het Stan wel laten weten dat ze in de race zijn. (heb hem toevalig op Facebook)
0
geplaatst: 26 december 2010, 00:25 uur
Rene1979 schreef:
Ik heb het Stan wel laten weten dat ze in de race zijn. (heb hem toevalig op Facebook)
Haha, dat boeit hem toch niks, zou ik denken?

0
Rene1979
geplaatst: 26 december 2010, 10:44 uur
pqt schreef:
(quote)
Hij is echt heel down to earth. Als je de man een mailtje stuurt dan stuurt hij altijd terug. En laatst was ik jarig en toen schreef hij ook wat op mijn facebook. Erg chille gast.
0
geplaatst: 26 december 2010, 11:45 uur
pqt schreef:
(quote)
Natuurlijk wel, ik heb zelfs vernomen dat Substantial niet geslapen heeft vanwege dit topic.

0
geplaatst: 26 december 2010, 11:50 uur
Je hebt gelijk:
Mooiste albumcover...
And the nominees are:
The Left - 4
Bop Alloy - 5
Meth, Ghost & Rae - 5
Deadline: 16.00 uur (vandaag)
Mooiste albumcover...
And the nominees are:
The Left - 4
Bop Alloy - 5
Meth, Ghost & Rae - 5
Deadline: 16.00 uur (vandaag)
0
geplaatst: 26 december 2010, 11:58 uur
The Left - 5
Bop Alloy - 5
Meth, Ghost & Rae - 5
Wat een spanning! Vind die van Bop Alloy echt heel erg lelijk trouwens.
Bop Alloy - 5
Meth, Ghost & Rae - 5
Wat een spanning! Vind die van Bop Alloy echt heel erg lelijk trouwens.
0
geplaatst: 26 december 2010, 12:10 uur
The Left - 5
Bop Alloy - 5
Meth, Ghost & Rae - 6 (De minst lelijke)
Bop Alloy - 5
Meth, Ghost & Rae - 6 (De minst lelijke)
0
geplaatst: 26 december 2010, 15:02 uur
Nog een uurtje mensjes, wie o wie gaat de tweede award winnen?
0
Rene1979
geplaatst: 26 december 2010, 15:07 uur
Kom op nog ff iemand op The Left. Al zou ik met Meth, Ghost & Rae ook vrede hebben is een mooie hoes.
* denotes required fields.