Genres / Hip-Hop / BedorvenLars singles topique.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2011, 11:35 uur
Inderdaad. Thanks 
Ki-Ci & Jojo zijn opzoek naar liefde en willen dat natuurlijk graag duidelijk maken door middel van een liedje. Dit doen ze dan ook met volle overtuiging. Zo vol echter, dat het op mij op momenten wat te gladjes overkomt. Dit nummer is gewoon te hardcore R&B voor mij ben ik bang, een vijf.
Symmetry is inderdaad geen R&B, maar hier mag ook gewoon pop geplaatst worden. Simpele beat, die erg sterk is hoewel de piano iets meer afwisseling had mogen kennen. Lekkere zang. Sterk strijkwerk. Gewoon een erg sterk nummer, en iets wat niet het label guilty pleasure hoeft te dragen wat mij betreft. Een 7.5.
Jamie Woon, sterke beat, lekker sfeervol. Zelf ben ik dan ook meer liefhebber van de instrumentatie als het vocale gedeelte. Misschien is het zijn stemgeluid, het pakt me gewoon niet echt. Desondanks is het geheel goed. 6.5.
Keep'em coming

Ki-Ci & Jojo zijn opzoek naar liefde en willen dat natuurlijk graag duidelijk maken door middel van een liedje. Dit doen ze dan ook met volle overtuiging. Zo vol echter, dat het op mij op momenten wat te gladjes overkomt. Dit nummer is gewoon te hardcore R&B voor mij ben ik bang, een vijf.
Symmetry is inderdaad geen R&B, maar hier mag ook gewoon pop geplaatst worden. Simpele beat, die erg sterk is hoewel de piano iets meer afwisseling had mogen kennen. Lekkere zang. Sterk strijkwerk. Gewoon een erg sterk nummer, en iets wat niet het label guilty pleasure hoeft te dragen wat mij betreft. Een 7.5.
Jamie Woon, sterke beat, lekker sfeervol. Zelf ben ik dan ook meer liefhebber van de instrumentatie als het vocale gedeelte. Misschien is het zijn stemgeluid, het pakt me gewoon niet echt. Desondanks is het geheel goed. 6.5.
Keep'em coming

0
geplaatst: 8 augustus 2011, 19:02 uur

Kende het nummer overigens al. Belachelijk slecht, elke verse veroorzaakt een tinteling in mijn rechtervuist, het absolute dieptepunt van dit topic, de nederlandse hiphop scene, alhoewel het daar stevige concurrentie heeft van Fouradi en consorten. Ik vraag me nu af waarom ik godsnaam het nummer eigenlijk het nummer aan het reviewen ben. Toch bedankt voor je bijdrage MAS, zoals altijd wordt het gewaardeerd!
Slowgaze komt met kwaliteit. Mooie schorre stem, goede instrumentatie, lekker voor op de achtergrond wat mij betreft. Niet heel erg pakkend, maar wel lekker in het gehoor liggend, hoewel het nummer staat als een huis jwz. Een voldoende, 6.5.
* denotes required fields.