MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / BedorvenLars singles topique.

zoeken in:
Ze krijgen het nog druk

Inderdaad. Thanks

Ki-Ci & Jojo zijn opzoek naar liefde en willen dat natuurlijk graag duidelijk maken door middel van een liedje. Dit doen ze dan ook met volle overtuiging. Zo vol echter, dat het op mij op momenten wat te gladjes overkomt. Dit nummer is gewoon te hardcore R&B voor mij ben ik bang, een vijf.

Symmetry is inderdaad geen R&B, maar hier mag ook gewoon pop geplaatst worden. Simpele beat, die erg sterk is hoewel de piano iets meer afwisseling had mogen kennen. Lekkere zang. Sterk strijkwerk. Gewoon een erg sterk nummer, en iets wat niet het label guilty pleasure hoeft te dragen wat mij betreft. Een 7.5.

Jamie Woon, sterke beat, lekker sfeervol. Zelf ben ik dan ook meer liefhebber van de instrumentatie als het vocale gedeelte. Misschien is het zijn stemgeluid, het pakt me gewoon niet echt. Desondanks is het geheel goed. 6.5.

Keep'em coming

MAS
Waarom luisteren jullie niet?

Morgen, MAS, morgen.

MAS
Bedorvenkebab schreef:
Morgen, MAS, morgen.

Leugenaar

Kende het nummer overigens al. Belachelijk slecht, elke verse veroorzaakt een tinteling in mijn rechtervuist, het absolute dieptepunt van dit topic, de nederlandse hiphop scene, alhoewel het daar stevige concurrentie heeft van Fouradi en consorten. Ik vraag me nu af waarom ik godsnaam het nummer eigenlijk het nummer aan het reviewen ben. Toch bedankt voor je bijdrage MAS, zoals altijd wordt het gewaardeerd!

Slowgaze komt met kwaliteit. Mooie schorre stem, goede instrumentatie, lekker voor op de achtergrond wat mij betreft. Niet heel erg pakkend, maar wel lekker in het gehoor liggend, hoewel het nummer staat als een huis jwz. Een voldoende, 6.5.

MAS
Graag gedaan! Weer een nieuwe:

MAS
Kebab en Larsje ik zie weer geen beoordeling

Die drums Gesampled voor Firestarter.

Die drums .

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.