Genres / Hip-Hop / Nieuwe of onbekende Hip-Hop
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:21 uur
Ik heb van iemand uit Brooklyn gehoord dat Yung Joc ofzo echt helemaal hét is.. iemand die hem kent?
0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:54 uur
ja... hy staat tog op nummer 1 met it's going down.... all1 zijn album blijkt tog wel een beetje tegen te vallen...
0
geplaatst: 17 juli 2006, 19:47 uur
Binnenkort uit:
OutKast
Lupe Fiasco
Kelis
Method Man
The Roots (!
)
P Diddy (gastmuzikanten: Kanye West, Pharrell, Will.I.Am, Havoc van Mobb Deep, Pharoahe Monch, Christina Aguilera en Nicole Scherzinger van The Pussycat Dolls)
Snoop Dogg (gastmuzikanten: Dr. Dre, The Neptunes, Timbaland, B-Real, The Game, Tha Dogg Pound, Rick Rock, R. Kelly, Brandy en Stevie Wonder)
OutKast
Lupe Fiasco
Kelis
Method Man
The Roots (!
)P Diddy (gastmuzikanten: Kanye West, Pharrell, Will.I.Am, Havoc van Mobb Deep, Pharoahe Monch, Christina Aguilera en Nicole Scherzinger van The Pussycat Dolls)
Snoop Dogg (gastmuzikanten: Dr. Dre, The Neptunes, Timbaland, B-Real, The Game, Tha Dogg Pound, Rick Rock, R. Kelly, Brandy en Stevie Wonder)
0
geplaatst: 17 juli 2006, 20:25 uur
Én... Nas, met gastoptredens van Damien Marley, The Game, Jay-Z, Kelis, Pharrell, Rakim, The Bravehearts, Busta Rhymes en zelfs Michael Jackson (!!) stond vermeld op Wikipedia.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 20:32 uur
Goeie oude Michael Jackson:) En damian marley vind ik ook wel chill.. hoop dat he twat wordt
0
geplaatst: 17 juli 2006, 21:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Én... Nas, met gastoptredens van Damien Marley, The Game, Jay-Z, Kelis, Pharrell, Rakim, The Bravehearts, Busta Rhymes en zelfs Michael Jackson (!!) stond vermeld op Wikipedia.
Vooral die collabo met Jay-Z is interessant, na die beef.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 21:17 uur
C Changes schreef:
(quote)
Ik vind het echt zwak van hem, naar Jay-Z gaan. Als het een beetje neppe ruzie zou zijn zoals de 50 Cent-Game ruzie ofzo dan kan je het goedmaken, maar die vrouw van Nas ging vreemd met Jay-Z
.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 21:35 uur
Ik heb ut interview gezien op mtv, en ik kan niet echt zeggen dat 1 van hen echt een stap heeft gemaakt, volgens mij is nas ook niet naar jay-z gegaan. En ik denk dat jay-z het liever op beyonce houdt. Maar Nas had die battle toch gewonnen, waarom zou hij de stap zetten, ik weet het niet.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 22:45 uur
Die beef is meer dan een half jaar geleden al bijgelegd, ze hebben eind vorig jaar samen opgetreden en onstage de beef bijgelegd.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 13:57 uur
C Changes schreef:
Ik heb ut interview gezien op mtv, en ik kan niet echt zeggen dat 1 van hen echt een stap heeft gemaakt, volgens mij is nas ook niet naar jay-z gegaan. En ik denk dat jay-z het liever op beyonce houdt. Maar Nas had die battle toch gewonnen, waarom zou hij de stap zetten, ik weet het niet.
Weet je hè Changes? Je moet die beefs niet zo serieus nemen. Als publiciteitsstunt doen die rappers een beetje stoer tegen elkaar, later treden ze samen op en zijn ze vriendjes.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 17:59 uur
luc011190 schreef:
Weet je hè Changes? Je moet die beefs niet zo serieus nemen. Als publiciteitsstunt doen die rappers een beetje stoer tegen elkaar, later treden ze samen op en zijn ze vriendjes.
(quote)
Ok maar vroeger bij 2pac en biggie was het toch serieus shit, dus ik nam deze beef ook serieus.. met name de track ether (erg relax) ook takeover waarin mobb deep wordt teneergeslagen. Leidt meestal tot rlxte nummers. beetje erg off topic maarja.
0
geplaatst: 19 juli 2006, 12:31 uur
C Changes schreef:
Ok maar vroeger bij 2pac en biggie was het toch serieus shit, dus ik nam deze beef ook serieus.. met name de track ether (erg relax) ook takeover waarin mobb deep wordt teneergeslagen. Leidt meestal tot rlxte nummers. beetje erg off topic maarja.
(quote)
Je bent het toch wel met me eens dat het kinderachtig blijft om elkaar via de media een beetje zwart te maken?
Ik vind wel dat die 'beefs' af en toe leuke dingen op kunnen leveren, met als beste voorbeeld:
Fuck Wit Dre Day vs Real Muthaphucckin G's
0
geplaatst: 20 juli 2006, 10:44 uur
In NL is bijna niks bekend nee, alleen de allergrootsten en die hele nieuwe rotzooimeuk.
0
geplaatst: 20 juli 2006, 11:20 uur
Conway Twitty schreef:
In NL is bijna niks bekend nee, alleen de allergrootsten en die hele nieuwe rotzooimeuk.
Ach, geen probleem toch, van mij hoeft niet iedereen op de Lijnbaan in shirt met van Aesop Rock en Madlib te lopen

0
geplaatst: 20 juli 2006, 16:44 uur
Conway Twitty schreef:
Daardoor denken de meeste dat rapluisteraars allemaal van 50 cent houden... Vreselijk...
0
geplaatst: 26 juli 2006, 16:16 uur
Nas heeft een dochter bij ene Carmen, zijn vriendin voor Kelis. Die vrouw is vreemd gegaan met Jay-Z voordat Jay-Z bij Beyonce was. Daarom vinden ook veel mensen dat Nas de battle muzikaal heeft gewonnen maar Jay-Z hem eigenlijk het hardst genaaid heeft. In het nummer Superugly disst Jay Nas ook met zijn 'baby-mother'.
'Me and tha boy A.I. got more in Common than just ballin and rhymin
Get It?
More in Carmen
I came in ya Bentley backseat
Skeeted in Jeep
Left condoms in tha baby seat.'
enz, enz
0
geplaatst: 27 juli 2006, 20:22 uur
T.O. schreef:
Net twee nieuwe comeback-singles gehoord.
* Q-Tip feat. Busta Rhymes - For The Nasty (met
Neptunes-productie geloof ik)
* The Fugees - Take It Easy
En het is wel even wennen aangezien beide nummers typische "2006"-beats hebben.
Heeft iemand anders ze al gehoord?
Net twee nieuwe comeback-singles gehoord.
* Q-Tip feat. Busta Rhymes - For The Nasty (met
Neptunes-productie geloof ik)
* The Fugees - Take It Easy
En het is wel even wennen aangezien beide nummers typische "2006"-beats hebben.
Heeft iemand anders ze al gehoord?
For The Nasty is wel een lekker nummer

0
Improvision
geplaatst: 24 augustus 2006, 14:45 uur
Touch 1 Records vind ik zeer goed
de volgende is niet echt hiphop, meer r&b/soul: Kaye Fox, heeft al samen gewerkt met producer No I.D.
de volgende is niet echt hiphop, meer r&b/soul: Kaye Fox, heeft al samen gewerkt met producer No I.D.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 16:31 uur
Er schijnt ook een nieuw album van Tha Dogg Pound uit te zijn/komen. Kan iemand hier wat meer info over vinden?
0
Improvision
geplaatst: 24 augustus 2006, 16:56 uur
herbertwest schreef:
Nas heeft een dochter bij ene Carmen, zijn vriendin voor Kelis. Die vrouw is vreemd gegaan met Jay-Z voordat Jay-Z bij Beyonce was. Daarom vinden ook veel mensen dat Nas de battle muzikaal heeft gewonnen maar Jay-Z hem eigenlijk het hardst genaaid heeft. In het nummer Superugly disst Jay Nas ook met zijn 'baby-mother'.
Get It?
More in Carmen
Skeeted in Jeep
enz, enz
Get It?
More in Carmen
Skeeted in Jeep
enz, enz
en ook deze op takeover:
"Because you know who did you know what
with you know who but just keep that between me and you (for now)"
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 22:58 uur
luc011190 schreef:
Ach, geen probleem toch, van mij hoeft niet iedereen op de Lijnbaan in shirt met van Aesop Rock en Madlib te lopen
(quote)

hey ik heb het wake work sleep shirt, waar is de Lijnbaan?
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 10:27 uur
0
dollie
geplaatst: 25 augustus 2006, 11:27 uur
'k weet niet of iemand dit al gehoord heeft, Skeemz, ik zag ze gisteren op tv en vond dit echt goed.
Spelen geen zuivere hip-hop
Skeemz
voor voorsmaakje:
pressure
http://www.skeemz.be/
pressure is zeker niet hun beste nummertje, ready (met ya kid K van technotronic) vind ik het beste.
Spelen geen zuivere hip-hop
Skeemz
voor voorsmaakje:
pressure
http://www.skeemz.be/
pressure is zeker niet hun beste nummertje, ready (met ya kid K van technotronic) vind ik het beste.
* denotes required fields.