menu

Mijn Updates +
Genres / Hip-Hop / 2014 wordt het jaar van....

zoeken in:
Tof nummer!

He$$el_01 schreef:
(embed)

Als zijn andere nummers dit jaar het niveau van dit nummer kunnen evenaren wordt dit overduidelijk het jaar van KRIT. Ongelofelijk sterk nummer, en aan zijn teksten te horen zal het niet aan zijn zelfvertrouwen liggen. Als hij een beetje mazzel heeft kan dit wel eens de 'Control' van dit jaar worden.

Dat zeggen wel al 4 jaar dat dit jaar zijn jaar wordt. Hij bracht ook écht al een paar dikke mixtapes uit en zijn solo was alleraardigst maar ik wacht nog altijd op een soloalbum waarop we de KRIT horen die uitblonk op Undun van The Roots... Tot nu toe vond ik 4 Eva in a day veruit zijn beste werk (KRIT Wuz Here moet ik nog wel eens opnieuw beluisteren, heb ik nooit de tijd voor genomen). Ik zie je video niet meer maar als het Mt Olympus is dan geef ik je gelijk, want op dat nummer toont hij écht zijn skills en laat hij zien wat hij kan indien hij een beest van een beat krijgt voorgeschoteld. Ik hoop dat er van hem een album komt met topproducties, zowel de wat hardere als de meer ingetogen beats zodat KRIT écht zijn klasse kan etaleren.

Ik hoop op Isaiah Rashad. Wat een dope album heeft die man uitgebracht, zeg.

Shelter schreef:
(quote)

Dit

Eeeeennn niet dus

YCya'll schreef:
(quote)

Eeeeennn niet dus

Winne is echt een uitsteller, of perfectionist...wat zal het zijn.
Jammer voor ons

Niet voor mij hoor.

Shelter schreef:
(quote)

Winne is echt een uitsteller, of perfectionist...wat zal het zijn.
Jammer voor ons

Tja, ik weet het ook niet. Heb er wel vertrouwen in dat het een heel goed album gaat worden en voor mij is het het wachten waard, omdat ik een groot liefhebber van Winne ben. Maar hij zal ook wel druk zijn met een hoop andere zaken (volgens mij heeft ie veel voor Feis gedaan qua managementzaken). Zelfde geldt voor Jiggy Dje.

Bedorvenkebab Ik vind Winne een van de beste rappers in NL kwa word play en verstaanbaarheid. Zijn flow is goed maar ook niet bovenmodaal super geweldig.
Maar die word play en boodschappen zijn wel altijd nice, ik vind wel dat hij nog veel beter zou klinken als de beats wat voller waren in de zin van de producties zijn soms wat kaal.

YCya'll Ik vind dat wat hij tot nu toe gedropt heeft (behalve Feyenoord track die was te braaf) allemaal minstens voldoende tot goed was. Zelfs die so so lobi dingetjes die erg zoet waren vind ik nog best tof.Nu Feis zijn album uit heeft en rond tourt, heeft hij wellicht meer tijd.
Laten we het hopen.

Cured
2014 wordt het jaar van niemand meer.....

Gast
geplaatst: vandaag om 13:46 uur

geplaatst: vandaag om 13:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.