MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Wu-Tang hulp nodig!

zoeken in:
Gauw Raekwon checken! Only Built.... is de beste Wu-tang solo. (en anders Liquid Swords wel)

eazyfan
wat dacht je van dit bij de artiesten te zetten

Cath schreef:
(quote)

Haha, bedankt Ja ik ken inmiddels veel meer van the wu-tang fam. Ik moet nog wel even Gza checken en Reakwon.. Maar ik kan nu wel zeggen dat ik echt van the wu-tang clan houd

Ah oke dan !!
Je bent goed bezig merk ik al.
Mocht je de hele clan met alle 9 members live willen zien, nouja live, moet je eens checken voor de dvd;
wu-tang clan - Diciples Of The 36 Chambers (chapter 2) een live registratie van een optreden in San Bernadino.

Alleen nog GZA en Rakewon? Haha dan heb je echt het beste voor het laatst gehouden. Snel dieGZA albums luisteren!

Laten we Ironman van Ghostface niet vergeten

Wu-tang albums in volgorde van kwaliteit (uiteraard eigen mening)

1. Enter The Wu-tang
2. Only Built For Cuban Linx
3. Ironman
4. Liquid Swords
5. Tical
6. Return To The 36 Chambers
7. Wu-tang Forever
8. Supreme Clientel
9. No Said Date
10....

Conway Twitty schreef:
Wu-tang albums in volgorde van kwaliteit (uiteraard eigen mening)

1. Enter The Wu-tang
2. Only Built For Cuban Linx
3. Ironman
4. Liquid Swords
5. Tical
6. Return To The 36 Chambers
7. Wu-tang Forever
8. Supreme Clientel
9. No Said Date
10....

Ja zo heb ik t ongeveer ook, hoewel ik soms over sommige albums nooit echt kan uitkomen.

Maar op gebied van Wu solo platen bij mij toch ook zeker
Only Built For Cuban Linx, Ironman en Liquid Swords, die versta ik sowieso onder wu classics

eazyfan
Als je snel op de hoogte wil zijn: Onmisbaar!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:25 uur

geplaatst: vandaag om 16:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.