Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1980
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2010, 17:17 uur
Ach, je moet maar zo denken, op Sint-Maarten hebben ze soms heuse orkanen. Dan valt dit weer nog wel mee niet waar? 

0
geplaatst: 11 november 2010, 19:42 uur
ronde 7 tot 9 2 verschil
The Feelies - Crazy Rhythms vs. Talking Heads - Remain In Light
1-0 Twee prachtalbums
The Feelies - Crazy Rhythms vs. Talking Heads - Remain In Light
1-0 Twee prachtalbums

0
Lukk0
geplaatst: 11 november 2010, 20:05 uur
2-3
Beiden fantastisch, maar Remain in Light is buitencategorie
Beiden fantastisch, maar Remain in Light is buitencategorie

0
geplaatst: 11 november 2010, 22:43 uur
Voor de statistiekjes: 6-10. Maar allebei erg goeie albums!
0
Zorin
geplaatst: 12 november 2010, 07:08 uur
It's over.....Remain In Light; gaak akkoord mee, al vind ik het zelf wel wat té veel van hetzelfde, maar vooruit. The Verlies 2e; verrassend en een leuke troostprijs voor die ervan houden. Ach, het had erger gekund in de finale....
.
.
0
geplaatst: 12 november 2010, 09:27 uur
Toch wel erg jammer dat ik mij pas in september heb ingeschreven op MusicMeter
. Ik kad achteraf toch graag meegedaan aan de knock outs van de jaren tachtig, mijn favoriete decennium wat popmuziek betreft. Toen ik aan 1980 begon dacht ik dat wij vooruit gingen
maar wij gaan achteruit
naar de jaren zeventig waarvan alleen de laatste drie jaren voor mij interessant zijn omdat zij de aanloop waren naar de geweldige jaren tachtig.
. Ik kad achteraf toch graag meegedaan aan de knock outs van de jaren tachtig, mijn favoriete decennium wat popmuziek betreft. Toen ik aan 1980 begon dacht ik dat wij vooruit gingen
maar wij gaan achteruit
naar de jaren zeventig waarvan alleen de laatste drie jaren voor mij interessant zijn omdat zij de aanloop waren naar de geweldige jaren tachtig.
0
geplaatst: 12 november 2010, 09:31 uur
Misschien is het leuk om ooit een KO te doen van de jaren 1980-1989.
0
geplaatst: 12 november 2010, 10:06 uur
musicfriek schreef:
Zoals de MuMe album top 100 van de jaren '80?

wibro schreef:
maar wij gaan achteruit
maar wij gaan achteruit
naar de jaren zeventig waarvan alleen de laatste drie jaren voor mij interessant zijn omdat zij de aanloop waren naar de geweldige jaren tachtig. De Song KO gaat vooruit, dus dan kan je wel de hele jaren '80 meestemmen

* denotes required fields.