Muziek / Muziekgames / 04 / 05 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:19 uur
3-7
Huh, Furtado MuMe-verantwoord? Volgens mij is juist Toxic zo'n ontzettend verantwoord nummer. Voor mensen die normaal niet naar top 40-muziek luisteren, maar die dan wel tof vinden.
Huh, Furtado MuMe-verantwoord? Volgens mij is juist Toxic zo'n ontzettend verantwoord nummer. Voor mensen die normaal niet naar top 40-muziek luisteren, maar die dan wel tof vinden.
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:24 uur
Really, did staat toch in geen verhouding tot wat er in de top 250 van songs, elders hier op het forum, staat?

0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:31 uur
Scorpion_21 schreef:
Really, did staat toch in geen verhouding tot wat er in de top 250 van songs, elders hier op het forum, staat?
(quote)
Wellicht bedoel je de ladder. Wat mij betreft mag Kelis zo de MuMeladder in. Mag het nummers als Wish You Were Here van PF of Black van PJ Vervangen. Even naar je top 10 gekeken, hoor, maar ik meen het wel. Ik hoor veel liever Trick Me dan die twee nummers. En dat geldt al helemaal voor de twee Furtado-nummers.
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:43 uur
Arrie schreef:
Ik snap jouw redenering, maar ik zie het anders. Furtado wist met haar eerste twee albums pop met een alternatief randje - met name Folklore - naar een groot publiek te brengen. Dat is iets wat je hier ook enigszins terug kunt zien aan het aantal stemmen, reacties en het gemiddelde van Folklore; vrijwel iedereen is positief over het album en de bijbehorende singles. Kennelijk spreekt het album een brede doelgroep aan mensen aan.
En inderdaad: er zijn veel mensen die Toxic wel een leuk liedje van Britney vinden, maar die zien het dan alsnog als een soort “guilty pleasure”, puur omdat het van Spears afkomstig is. Ik denk dat men in het algemeen sneller er uit voor durft te komen dat hij/zij luistert naar Furtado, dan naar Spears (zowel op als buiten de site). In die zin vind ik Furtado veel meer Mume-verantwoord dan Spears.
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:43 uur
6-2, kleine voorkeur voor Try (al zouden ze beide niet misstaan in de finale).
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:50 uur
Ronde 9 - FINALE
Tot de 10, 1 verschil
1. Kelis - Trick Me vs. Nelly Furtado - Try
Ik denk er nog even over na. Beide top tracks.
Tot de 10, 1 verschil
1. Kelis - Trick Me vs. Nelly Furtado - Try
Ik denk er nog even over na. Beide top tracks.

0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:50 uur
1-1
Sterke finale! Mogen allebei winnen. Wel apart om zo'n emotionele ballad in de finale te zien.
(lion stemt op Kelis en ik op Furtado).
Sterke finale! Mogen allebei winnen. Wel apart om zo'n emotionele ballad in de finale te zien.
(lion stemt op Kelis en ik op Furtado).
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 17:58 uur
Freedom to us has always been a trick
Freedom to you has always been who ever landed on your dick

5-3
Freedom to you has always been who ever landed on your dick

5-3
* denotes required fields.