Muziek / Muziekgames / 04 / 05 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 13:49 uur
Angelo schreef:
Ik zou het allerminst een deceptie vinden. Als N*E*R*D, Kanye West of Nelly Furtado zou winnen, dan zou dat wel erg MuMe-verantwoord zijn. Dat doet trouwens verder niets af aan de kwaliteit van de nummers, maar dat maakt het wel behoorlijk voorspelbaar. Britney Spears zou normaal nooit een KO winnen, dus ik zou (positief) verrast zijn mocht dat nu wel een keer gebeuren.
(quote)
Ik zou het allerminst een deceptie vinden. Als N*E*R*D, Kanye West of Nelly Furtado zou winnen, dan zou dat wel erg MuMe-verantwoord zijn. Dat doet trouwens verder niets af aan de kwaliteit van de nummers, maar dat maakt het wel behoorlijk voorspelbaar. Britney Spears zou normaal nooit een KO winnen, dus ik zou (positief) verrast zijn mocht dat nu wel een keer gebeuren.
Tsja, normaal ben ik ook nooit zo voor de MuMe-verantwoorde nummers maar in dit geval hoop ik toch echt niet dat Britney wint! Ik vind het gewoon geen leuke plaat (en bovendien vooral erg gedateerd), dan heb ik liever eentje die ik wil graag hoor, ook al is dat voorspelbaar. 'Trick Me' of 'Explode' bijvoorbeeld

0
geplaatst: 25 oktober 2013, 14:54 uur
4. Kanye West – Through the Wire vs. Nelly Furtado – Explode
0-1
0-1
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 16:06 uur
Ronde 8
Tot de 8, 2 verschil
1. Britney Spears – Toxic vs. Kelis – Trick Me
2. Nelly Furtado – Try vs. Nelly Furtado – Explode
Tot de 8, 2 verschil