De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2012, 23:57 uur
Mjuman schreef:
--ik weet het grappen uit moeten leggen is nooit leuk; maar jullie hebben alleen een 'geleende' (Bart Veldkamp) schaatstraditie
--
--ik weet het grappen uit moeten leggen is nooit leuk; maar jullie hebben alleen een 'geleende' (Bart Veldkamp) schaatstraditie
-- Ho ho Mjuman, tijdens het afgelopen ek en wk Allround was daar toch echt de belg Bart Swings die niet onverdienstelijk respectievelijk 10e en 9e is geworden.
0
geplaatst: 22 februari 2012, 00:04 uur
thelion schreef:
Ho ho Mjuman, tijdens het afgelopen ek en wk Allround was daar toch echt de belg Bart Swings die niet onverdienstelijk respectievelijk 10e en 9e is geworden.
(quote)
Ho ho Mjuman, tijdens het afgelopen ek en wk Allround was daar toch echt de belg Bart Swings die niet onverdienstelijk respectievelijk 10e en 9e is geworden.
In het onderhavige geval (de eerste échte Belg, genoteerd in een uitslagenboekje) lijkt het me erg voorbarig om dan al te willen spreken van "schaatstraditie" - resultaat mag er zijn, en de naam ook. Het streven dat heer AdZ een jazzalbum waardeert/leert waarderen, zie ik idd als een redelijke mijlpaal in zijn muzikale ontwikkeling. al getuigt het niet echt van 'vroege muzikale rijpheid' - en dan denk ik aan de nog volop puberende collega-Belgen die zich al wagen aan Fennesz, Velvet Underground, Venetian Snares e.d.
0
geplaatst: 22 februari 2012, 00:05 uur
Mjuman schreef:
Je kan al ruim een week niet meer over ijs gaan; de laatste keer dat dat je over één nacht ijs kon gaan, zal zo'n 2 weken geleden zijn geweest. Daarna ging je over ijs dat ouder was.
--
(quote)
Je kan al ruim een week niet meer over ijs gaan; de laatste keer dat dat je over één nacht ijs kon gaan, zal zo'n 2 weken geleden zijn geweest. Daarna ging je over ijs dat ouder was.
-- "Ik heb daar geen mening over." (Alex Agnew)
0
geplaatst: 22 februari 2012, 00:13 uur
Nee van een echte schaatstraditie zal het in Belgie niet zo snel komen nee daar heb je gelijk in.
Ik reageerde alleen op
Waarbij je Bart Swings over het hoofd hebt gezien.
De context van de quote heb ik buiten beschauwing gelaten.
Ik reageerde alleen op
Mjuman schreef:
maar jullie hebben alleen een 'geleende' (Bart Veldkamp)
maar jullie hebben alleen een 'geleende' (Bart Veldkamp)
Waarbij je Bart Swings over het hoofd hebt gezien.
0
geplaatst: 22 februari 2012, 00:17 uur
thelion schreef:
Dit is natuurlijk koren op de molen voor Mjuman

0
geplaatst: 22 februari 2012, 00:17 uur
Jij je zin: Bart Swings - "mooie naam" zei ik al - zou het begin kunnen vormen voor een roemrijke traditie. Wellicht krijgen we ooit de 11 'gemmentocht (heel veel plaatsnamen op 'gem in België) of de Trappistentocht op de schaats.
@Vigil: mjoemen nemt het nou niet met Lion's spelling
@Vigil: mjoemen nemt het nou niet met Lion's spelling

0
geplaatst: 22 februari 2012, 00:22 uur
en da's maar goed ook want anders heb je er een dagtaak aan

Anyway on topic
Bericht 200 van vandaag.
0
geplaatst: 22 februari 2012, 01:00 uur
Geweldig stukje is dat inderdaad! 
Wat jazz betreft; ik luisterde eerder vroeger een soort van jazz en nu vind ik het wat saai worden.

Wat jazz betreft; ik luisterde eerder vroeger een soort van jazz en nu vind ik het wat saai worden.
0
geplaatst: 24 februari 2012, 18:03 uur
Net mijn 80ste mening gepost bij deze plaat: Perfume Genius - Put Your B...
0
geplaatst: 24 februari 2012, 21:48 uur
Gisteren mijn 333e stem geplaatst op Johnny Cash - The Legend
0
geplaatst: 24 februari 2012, 22:06 uur
Klein mijlpaaltje bereikt, mijn 3300e stem mogen plaatsen bij Paul Bley - Improvisie (1971). En nog een 5/5 ook 

0
geplaatst: 2 maart 2012, 16:52 uur
DjFrankie schreef:
2000 toevoegingen gepasseerd
Ik doe het je niet na.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 maart 2012, 17:02 uur
Dank je het aantal stemmen op al die albums haalt trouwens de 2000 niet 

0
geplaatst: 4 maart 2012, 10:49 uur
0
geplaatst: 4 maart 2012, 10:50 uur
5000 toevoegingen. Welke leuke dingen had ik allemaal kunnen doen in die tijd? 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 maart 2012, 11:14 uur
Muziek luisteren, dat doe ik ondertussen? Maar mooi gedaan Sander
0
geplaatst: 9 maart 2012, 13:58 uur
DjFrankie schreef:
Svendra schreef:

Hier de grens van 400 stemmen bereikt (waarvan 106 uit 2011 en 0 uit de jaren 80*
)*gaat binnenkort verandering in komen
0
geplaatst: 10 maart 2012, 12:10 uur
Dat is dus al weer terug gelopen tot een kleine 113.000 berichten

0
geplaatst: 12 maart 2012, 08:08 uur
Haha, dat is niet niks en het is wel duidelijk wie het grootste aandeel in deze berichten heeft.
* denotes required fields.