MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Ik denk dat 2024 niet gaat lukken aangezien ik niet meer zoveel post als vroeger, maar 2025 moet mogelijk zijn

Gretz schreef:
Weet jij nog wanneer je de 100k berichten aantikte? Dan vermeld ik dat gegeven als fun fact op de MuMe-wiki, net zoals we eerder ook bij thelion en laxus11 hebben gedaan

Waarschijnlijk in december 2021.

Edit: Het staat er al in! 31 januari 2022.

L_T_B schreef:
(quote)

Waarschijnlijk in december 2021.

Edit: Het staat er al in! 31 januari 2022.

Haha ja, samen met musicfriek tot deze educated guess gekomen

Mssr Renard
5555 stemmen

Vandaag 18 jaar op musicmeter, zowat de helft van mijn leven nou

Acht jaar geen toevoegingen en correcties gedaan

Deranged
Sommigen hebben 30k berichten en heb ik nog nooit gezien.

Ik heb nog geen 3k berichten en ik denk dat iedereen mij wel eens heeft gezien.

500 stemmen c:

Mssr Renard
20.000 onzinberichten geplaatst.

Deranged schreef:
Sommigen hebben 30k berichten en heb ik nog nooit gezien.

Ik heb nog geen 3k berichten en ik denk dat iedereen mij wel eens heeft gezien.

U bent mij totaal onbekend

Deranged
Ongetwijfeld.

Sir Spamalot (crew)
Nog eentje die kan tellen: 35.000 toevoegingen.

Laatste bezoek: vandaag om 09:10 uur

Aantal stemmen: 6167
Gemiddelde: 3,57
Standaardafwijking: 0,51

Aantal berichten: 27169
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1015

Aantal toevoegingen: 35000

Dit is mijn nummer 35.000, die voor een aantal Metalheads hier interessant zou kunnen zijn: Category 7 - Category 7 (2024).

Deranged
Ik zit nu op 5 en deed onlangs mijn eerste toevoeging in ruim vijftien jaar nadat ik mijn allereerste toevoeging en lange tijd enige toevoeging deed in 2007.

Mssr Renard
Mijn 7000ste stem is geplaatst: Michal Urbaniak - Fusion (1974) - MusicMeter.nl

Veel van mijn stemmen gaan niet vergezeld van een uitgebreide review. Maar ik probeer wel altijd (vooral als er geen berichten staan) iets leuks te tikken.

Mssr Renard
2500 platen toegevoegd, onder mijn huidige profielnaam.

Mijn 3000e stem geplaatst op opeth- damnation. Het kan slechter

Hierbij bericht 10.001

6 september jl. was het 10 jaar geleden dat ik me heb ingeschreven bij MM.

Lying Mouth weet je nog op welke je de kaap van 25.000 stemmen passeerde? Dan voegen we dat toe aan de wiki: Tijdlijn van MusicMeter - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Gretz schreef:
Lying Mouth weet je nog op welke je de kaap van 25.000 stemmen passeerde? Dan voegen we dat toe aan de wiki: Tijdlijn van MusicMeter - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Begrijp ik nu goed dat het gisteren alweer vijf(!) jaar geleden was dat de site overgenomen werd?

chevy93 schreef:
(quote)
Begrijp ik nu goed dat het gisteren alweer vijf(!) jaar geleden was dat de site overgenomen werd?

Tijd vliegt

Godzijdank heeft MuMe nooit een volledige transformatie doorgemaakt, zoals dat wel met MoMe is gebeurd.

Gretz schreef:

Ik had eigenlijk niet eens in de gaten dat ik die mijlpaal bereikt had. terugrekenend vermoed ik dat dit ergens in april of mei is geweest. maar dit heeft toen iig niet tot een groot bacchanaal geleid

Na +/- 15 jaar heb ik eindelijk mijn duizendste stem uitgebracht, op Stereolab - Dots and Loops (1997) - MusicMeter.nl. Hoe sommigen van jullie hier een paar jaar over doen is mij een mysterie.

Ik had op 9 oktober mijn 1500e stem uitgebracht. Op zichzelf een mooie mijlpaal, maar een echt mooie stem was het niet. Eric Clapton - Meanwhile (2024) moet het doen met een 2,5.

Gisteren was ik precies 19 jaar lid.

MJ_DA_MAN schreef:
Gisteren was ik precies 19 jaar lid.
Je bent me 2 maanden voor, baas boven baas

schizodeclown schreef:
(quote)
Je bent me 2 maanden voor, baas boven baas
Alvast een congrats!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:49 uur

geplaatst: vandaag om 21:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.