De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2012, 12:54 uur
thelion schreef:
6000 berichten in 25 dagen is zelfs voor mij niet te doen, dat is een gemiddelde van 240 berichten per dag.........
(quote)
6000 berichten in 25 dagen is zelfs voor mij niet te doen, dat is een gemiddelde van 240 berichten per dag.........
Ik heb het zelf niet bijgehouden maar aangezien Graf opmerkte dat je op 15 dec. 90.000 berichten had kon ik niet anders concluderen
In ieder geval sta je nu op precies 96000, dat was gistermiddag iets van 95850 dus een aardig tempo zit er wel in hoor

0
geplaatst: 11 februari 2012, 15:43 uur
vigil schreef:
Ik heb het zelf niet bijgehouden maar aangezien Graf opmerkte dat je op 15 dec. 90.000 berichten had kon ik niet anders concluderen
In ieder geval sta je nu op precies 96000, dat was gistermiddag iets van 95850 dus een aardig tempo zit er wel in hoor
Een aardig tempo ja dat wel, maar mijn gemiddelde per dag is maar 63.4 berichten sinds ik hier op de site zit.
Het gemeddelde per dag vanaf 01-01-2012 is wel iets hoger 96.1 maar dat is nog lang niet de benodigde 240.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 16:22 uur
Ik heb gisteren mijn 250e stem uitgebracht. Een 3 voor Flashpoint van de Rolling Stones.

0
geplaatst: 19 februari 2012, 12:30 uur
Vanaf vandaag mag ik met de grote jongens meespelen... 
2187 kwaliteitsvolle berichten bij elkaar gepend en daarmede nieuw in de top 250 der berichten binnengeslopen!
Binnenkort de achterstand qua stemmen bijwerken (dus een heleboel albums herbeluisteren - we waren bij de letter G geloof ik) en nog een paar onmisbare toevoegingen doorsturen...

2187 kwaliteitsvolle berichten bij elkaar gepend en daarmede nieuw in de top 250 der berichten binnengeslopen!

Binnenkort de achterstand qua stemmen bijwerken (dus een heleboel albums herbeluisteren - we waren bij de letter G geloof ik) en nog een paar onmisbare toevoegingen doorsturen...
0
geplaatst: 20 februari 2012, 09:09 uur
2 jaar lid van MusicMeter, laatste jaar pas echt actief geworden 

0
geplaatst: 21 februari 2012, 12:35 uur
vigil schreef:
(quote)
tien dagen verder en al boven de 97000 of te wel een gemiddelde van boven de 100per dag. Dus nog een maandje te gaan zou ik zeggen

0
geplaatst: 21 februari 2012, 16:08 uur
kobe bryant fan schreef:
Ik ben nu over de 4800 heen.
Ik ben nu over de 4800 heen.
kobe bryant fan schreef:
530 stemmen geplaatst.
530 stemmen geplaatst.
Gloeilamp schreef:
3600 berichten
3600 berichten
Jongens, alsjeblieft...
0
geplaatst: 21 februari 2012, 17:44 uur
Ik vind die van mij toch een mijlpaal hoor. Was sarcastisch.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 17:49 uur
Jongens, ga eens buiten spelen - voetballen op het plein of zo. Over een week zitten jullie weer in de schoolbanken leraren te treiteren.
Geniet ervan
Geniet ervan

0
geplaatst: 21 februari 2012, 21:54 uur
Een dubbele mijlpaal: 800 stemmen, en die 800ste stem is mijn eerste jazzplaat 

0
geplaatst: 21 februari 2012, 23:25 uur
Als dat je eerste is en je die een 4,5* geeft, staat je nog veel moois te wachten, denk ik. 
Ik neem overigens aan dat die stem niet over één nacht ijs is gegaan.

0
geplaatst: 21 februari 2012, 23:29 uur
chevy93 schreef:
Als dat je eerste is en je die een 4,5* geeft, staat je nog veel moois te wachten, denk ik.

Dan had ie die stem ruim 2 weken geleden moeten uitbrengen. Jazz: wijsheid komt met de jaren

0
geplaatst: 21 februari 2012, 23:37 uur
En wel over één nacht ijs gaan als het gaat om stemmen moet ook kunnen. De impuls van het moment, zeg maar.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 23:46 uur
bennerd schreef:
En wel over één nacht ijs gaan als het gaat om stemmen moet ook kunnen. De impuls van het moment, zeg maar.
Je kan al ruim een week niet meer over ijs gaan; de laatste keer dat dat je over één nacht ijs kon gaan, zal zo'n 2 weken geleden zijn geweest. Daarna ging je over ijs dat ouder was.
--ik weet het grappen uit moeten leggen is nooit leuk; maar jullie hebben alleen een 'geleende' (Bart Veldkamp) schaatstraditie
--
0
geplaatst: 21 februari 2012, 23:55 uur
Ik weet niet waar jij woont, maar hier in Hilversum was het afgelopen nacht nog onder nul. Of het ook verstandig is om over dat ijs te lopen, is een andere vraag. 
P.S. De reden dat ik het 'vroeg', is omdat ik de eerste keer niet echt wist wat ik met het album aan moest vangen (nog steeds niet eigenlijk). Vandaar dat ik een 4,5* aardig hoog vind voor een eventuele eerste luisterbeurt. Verder ben ik geen fan van het almaar meer moeten toekennen van stemmen (zeker niet als het om een 4,5* gaat), maar dat is niet voor dit topic.

P.S. De reden dat ik het 'vroeg', is omdat ik de eerste keer niet echt wist wat ik met het album aan moest vangen (nog steeds niet eigenlijk). Vandaar dat ik een 4,5* aardig hoog vind voor een eventuele eerste luisterbeurt. Verder ben ik geen fan van het almaar meer moeten toekennen van stemmen (zeker niet als het om een 4,5* gaat), maar dat is niet voor dit topic.
* denotes required fields.