MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
thelion schreef:
(quote)

6000 berichten in 25 dagen is zelfs voor mij niet te doen, dat is een gemiddelde van 240 berichten per dag.........

Ik heb het zelf niet bijgehouden maar aangezien Graf opmerkte dat je op 15 dec. 90.000 berichten had kon ik niet anders concluderen

In ieder geval sta je nu op precies 96000, dat was gistermiddag iets van 95850 dus een aardig tempo zit er wel in hoor

vigil schreef:
Ik heb het zelf niet bijgehouden maar aangezien Graf opmerkte dat je op 15 dec. 90.000 berichten had kon ik niet anders concluderen

In ieder geval sta je nu op precies 96000, dat was gistermiddag iets van 95850 dus een aardig tempo zit er wel in hoor

Een aardig tempo ja dat wel, maar mijn gemiddelde per dag is maar 63.4 berichten sinds ik hier op de site zit.
Het gemeddelde per dag vanaf 01-01-2012 is wel iets hoger 96.1 maar dat is nog lang niet de benodigde 240.

3000x 3.5 stemmen uitgebracht

Mijn eerste toevoegingen gedaan! Jeeeeeeeuj!

3000 berichten

Mijn 400ste stem is op 1 van de beste platen van dit jaar

Ik heb gisteren mijn 250e stem uitgebracht. Een 3 voor Flashpoint van de Rolling Stones.

Mijn 1000ste bericht

2MY
Vanaf vandaag mag ik met de grote jongens meespelen...

2187 kwaliteitsvolle berichten bij elkaar gepend en daarmede nieuw in de top 250 der berichten binnengeslopen!

Binnenkort de achterstand qua stemmen bijwerken (dus een heleboel albums herbeluisteren - we waren bij de letter G geloof ik) en nog een paar onmisbare toevoegingen doorsturen...

3333 berichten

Ik ben nu over de 4800 heen.

2 jaar lid van MusicMeter, laatste jaar pas echt actief geworden

net 200ste stem uitgebracht en dit is mijn 300ste bericht

Ik heb net mijn 7500e bericht geplaatst.

530 stemmen geplaatst.

vigil schreef:
(quote)

tien dagen verder en al boven de 97000 of te wel een gemiddelde van boven de 100per dag. Dus nog een maandje te gaan zou ik zeggen

3600 berichten

kobe bryant fan schreef:
Ik ben nu over de 4800 heen.

kobe bryant fan schreef:
530 stemmen geplaatst.

Gloeilamp schreef:
3600 berichten

Jongens, alsjeblieft...

Excuus, is idd niet zo bijzonder

Ik vind die van mij toch een mijlpaal hoor. Was sarcastisch.

Jongens, ga eens buiten spelen - voetballen op het plein of zo. Over een week zitten jullie weer in de schoolbanken leraren te treiteren.

Geniet ervan

Geen schoolbanken voor mij, lekker stagelopen

Een dubbele mijlpaal: 800 stemmen, en die 800ste stem is mijn eerste jazzplaat

Als dat je eerste is en je die een 4,5* geeft, staat je nog veel moois te wachten, denk ik.

Ik neem overigens aan dat die stem niet over één nacht ijs is gegaan.

chevy93 schreef:
Als dat je eerste is en je die een 4,5* geeft, staat je nog veel moois te wachten, denk ik.

Ik neem overigens aan dat die stem niet over één nacht ijs is gegaan.

Dan had ie die stem ruim 2 weken geleden moeten uitbrengen. Jazz: wijsheid komt met de jaren

En wel over één nacht ijs gaan als het gaat om stemmen moet ook kunnen. De impuls van het moment, zeg maar.

bennerd schreef:
En wel over één nacht ijs gaan als het gaat om stemmen moet ook kunnen. De impuls van het moment, zeg maar.

Je kan al ruim een week niet meer over ijs gaan; de laatste keer dat dat je over één nacht ijs kon gaan, zal zo'n 2 weken geleden zijn geweest. Daarna ging je over ijs dat ouder was.

--ik weet het grappen uit moeten leggen is nooit leuk; maar jullie hebben alleen een 'geleende' (Bart Veldkamp) schaatstraditie --

Bart Swings

Bart Swings

Ik weet niet waar jij woont, maar hier in Hilversum was het afgelopen nacht nog onder nul. Of het ook verstandig is om over dat ijs te lopen, is een andere vraag.

P.S. De reden dat ik het 'vroeg', is omdat ik de eerste keer niet echt wist wat ik met het album aan moest vangen (nog steeds niet eigenlijk). Vandaar dat ik een 4,5* aardig hoog vind voor een eventuele eerste luisterbeurt. Verder ben ik geen fan van het almaar meer moeten toekennen van stemmen (zeker niet als het om een 4,5* gaat), maar dat is niet voor dit topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:14 uur

geplaatst: vandaag om 20:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.