MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Dubstep

zoeken in:
panjoe (moderator)
Phaeleh

Lounge brengt heel wat nostalgische gedachten terug.

IllumSphere schreef:
Lounge brengt heel wat nostalgische gedachten terug.

Improvision

Hoog Basic Channel gehalte, totdat de beat erin komt. Dit doet me een beetje denken aan toen ik voor het eerst Burial hoorde, een jaar of 6 geleden. Niet echt origineel anno nu, maar wel lekker.

Sagat is achttien jaar na Funk Dat weer terug?

Slecht geproduceerde plaat trouwens.

Zou het dezelfde Sagat zijn? Ik had die link niet eens gelegd. Funk Dat ook heeeeeel lang niet meer gehoord.

Neem aan van niet, zou het in mijn broek doen als dat waar zou zijn.

Improvision
Niet dezelfde nee, dit is een Belg.

Improvision schreef:
Cupp Cave - Mind Bones (Sagat Remix)

Heerlijke schijf in de trant van Gonjasufi:

Was hier Pariah tegengekomen, volgens mij door TukTak gedropt! Toffe muziek!

Hier een link naar de Pariah - BBC Radio 1 Guest Mix For Mary Anne Hobbs

01. Pariah - Railroad
02. Pariah - Prism
03. Pariah - The Slump
04. Girl Unit - I.R.L
05. Pariah - Crossed Out
06. Hyetal & Peverelist - The Hum
07. Distal - Boss Of The South
08. Joe - Level Crossing
09. James Blake - Cmyk

En deze, omdat ik hou van het geluid van de Elektron SidStation ^^

Het wordt dringend tijd dat ik weer even naar Londen ga.

tuktak
vet hoor die blawan, al kun je dat onmogelijk nog dubstep noemen natuurlijk, uk funky techno?:p

tuktak
gaaf nieuw spul van posij (groningen, dus promotie ) ook onderweg, binnenkort met een compleet album op noisia's vision label.

Dubstep is wel cool, maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Als er een beetje soulvolle, funky inslag heeft (met vocalen) dan vind ik het meest interessant. Iemand tips?

tuktak
dubstep is niet echt funky, misschien kan je dan beter in het uk bass topic kijken: http://www.musicmeter.nl/fo...

tuktak
2 hardhitters:

Laatste tijd heb ik veel geluisterd naar een nieuwe onbekende producer die, ervan uitgaande dat mensen zich meer in kunnen leven met muziek die totaal anoniem is, naast zichzelf, zijn/haar nummers geen naam geeft. Hier worden zijn/haar nummers gedropt.

Best wel goed
Die hele naamloos-gimmick hoeft van mij wel niet.

Case4
IllumSphere schreef:
(embed)

(embed)

Het wordt dringend tijd dat ik weer even naar Londen ga.

Die Blawan is me toch een moeilijk rauwe draaiert! Daar moet maar eens vlot een nieuwe EP of LP van uitkomen! Getting Me Down heb ik scheef gedraaid en die Boiler Room set was echt tof!

Edit: het is inderdaad geen dubstep, maar gewoon rauwe gure techno

Mala heeft wel betere nummers op zijn naam staan en erg veel zin in zijn Cubaans getinte plaat heb ik niet.

Case4
Voor de duistere dubsteppers is de nieuwe split van Hmot & Nocow misschien wel tof. Negentien broeiende dubstep en garage tracks. Ik ben er wel van gecharmeerd.

De wat oudere duistere dubstep. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar sinds ik meer bezig ben met techno en bass platen begin ik het genot in dubstep te verliezen. Zelfs de nieuwe ondergrondse dubstep platen weten me amper te bemoeien. I've heard it enough.

Poa
Voor de geïnteresseerden: SPIN - The 30 Greatest Dubstep Songs of All Time

Staan wel een paar hele toffe tussen.

Staan wel wat leuke platen in inderdaad.

Alleen Skrillex in de top vijf

Gast
geplaatst: vandaag om 01:50 uur

geplaatst: vandaag om 01:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.