Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 9 januari 2007, 13:11 uur
rayman schreef:
Een discussie uitlokken door iets zinnigs te zeggen.
Een discussie uitlokken door iets zinnigs te zeggen.
Misschien moet je daar op musicmeter ook maar eens mee beginnen.

0
geplaatst: 9 januari 2007, 13:18 uur
SelmaDuim schreef:
Als ik dat te vaak doe is het geen kick meer. Ik probeer het dus tot een minimum te beperken. (quote)

0
geplaatst: 9 januari 2007, 13:56 uur
0
geplaatst: 9 januari 2007, 17:07 uur
- Duits spreken
- Nep-Spaans spreken
- Erachter komen dat je 'Voor De Straat' van de Spaarndammerbuurtkliek uit je hoofd kent
- Een nieuw woord verzinnen
- 's Nachts 3 uur
- Geen haast hebben
- De eerste 2 uur vrij nemen
- Nep-Spaans spreken
- Erachter komen dat je 'Voor De Straat' van de Spaarndammerbuurtkliek uit je hoofd kent
- Een nieuw woord verzinnen
- 's Nachts 3 uur
- Geen haast hebben
- De eerste 2 uur vrij nemen
0
Bobiej
geplaatst: 9 januari 2007, 17:22 uur
Een nieuwe letter verzinnen is veel vetter! Ik heb er al 2: de "sch" van Spastisch, elastisch en de "kee" als in gay, enz. Jammer genoeg zijn deze 2 letters nog niet in het toetsenbord opgenomen, en dus kan ik ze ook niet typen
.
0
geplaatst: 9 januari 2007, 17:22 uur
-Een ander dialect spreken dan hetgene dat je gewoon bent en dat de hele dag aanhouden.
-Jezelf masseren.
-Jezelf masseren.
0
geplaatst: 9 januari 2007, 17:26 uur
Bobiej schreef:
Een nieuwe letter verzinnen is veel vetter! Ik heb er al 2: de "sch" van Spastisch, elastisch en de "kee" als in gay, enz. Jammer genoeg zijn deze 2 letters nog niet in het toetsenbord opgenomen, en dus kan ik ze ook niet typen
.
(quote)
.Ik heb eens een aflevering gezien van de komische serie W817, waarin ze ook een nieuwe letter maakten: de 'joe' (symbool: O met een bol in). De 'joe' kon worden gebruikt in: Joegoslavië, computer, journaal

0
geplaatst: 10 januari 2007, 17:20 uur
Comrade schreef:
-Een ander dialect spreken dan hetgene dat je gewoon bent en dat de hele dag aanhouden.

0
handsome_devil
geplaatst: 10 januari 2007, 17:29 uur
- Het helemaal cool vinden als iemand iets van je downloadt op soulseek
(al gaat dat nu niet helemaal, goed want ik krijg de poorten van mn router niet open
)
- 's Avonds na het werk in het donker op de gewone weg lopen in plaats van op het voetpad (liefst ook met regen en zo erbij en dan lekker iPod op hebben staan)
- Op school als eerste bij het lokaal zijn om zo helemaal in het hoekje achter in de klas te kunnen zitten
(al gaat dat nu niet helemaal, goed want ik krijg de poorten van mn router niet open
)- 's Avonds na het werk in het donker op de gewone weg lopen in plaats van op het voetpad (liefst ook met regen en zo erbij en dan lekker iPod op hebben staan)
- Op school als eerste bij het lokaal zijn om zo helemaal in het hoekje achter in de klas te kunnen zitten

0
geplaatst: 10 januari 2007, 17:40 uur
Die laatste van handsome_devil doet me ook inneens aan eentje van mezelf denken.
-Op zo'n slinkse wijze de klas binnenkomen, zodat de leraar je niet opmerkt en erachter komt dat je bv. 10 minuten te laat bent.
-Op zo'n slinkse wijze de klas binnenkomen, zodat de leraar je niet opmerkt en erachter komt dat je bv. 10 minuten te laat bent.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 17:41 uur
luc011190 schreef:
Die laatste van handsome_devil doet me ook inneens aan eentje van mezelf denken.
Dat lukt mij dus nooit

0
geplaatst: 10 januari 2007, 17:42 uur
Arno schreef:
Dat lukt mij dus nooit
(quote)
Dat lukt mij dus nooit

Het is ook zeldzaam, daarom blijft het een 'kick'

0
Bobiej
geplaatst: 10 januari 2007, 17:58 uur
Arno schreef:
Ik heb eens een aflevering gezien van de komische serie W817, waarin ze ook een nieuwe letter maakten: de 'joe' (symbool: O met een bol in). De 'joe' kon worden gebruikt in: Joegoslavië, computer, journaal
(quote)
Ik heb eens een aflevering gezien van de komische serie W817, waarin ze ook een nieuwe letter maakten: de 'joe' (symbool: O met een bol in). De 'joe' kon worden gebruikt in: Joegoslavië, computer, journaal

Ja die ken ik die is geweldig
. De O stond voor Carlo en het puntje voor Akke. De joe is trouwens ook al opgenomen in mijn nu 29 letterige alfabet
.
0
Bobiej
geplaatst: 10 januari 2007, 18:02 uur
- 2 keer schoolpas vergeten (onderdeel van schoolsysteem, elke leerling word aan het begin van de les ingescant, om spijbelen tegen te gaan
), in een tot nu toe 3 dagen lang schooljaar.
- De hele dag jezelf echoën.
- Met naam wisselen met een klasgenoot en dan vooral niet op je echte naam reageren.
), in een tot nu toe 3 dagen lang schooljaar.- De hele dag jezelf echoën.
- Met naam wisselen met een klasgenoot en dan vooral niet op je echte naam reageren.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 19:13 uur
Bobiej schreef:
Ook grappig om bij een stagiair of vervangster een verkeerde naam op je naamkaartje te schrijven

0
geplaatst: 10 januari 2007, 19:22 uur
Bobiej schreef:
- 2 keer schoolpas vergeten (onderdeel van schoolsysteem, elke leerling word aan het begin van de les ingescant, om spijbelen tegen te gaan
), in een tot nu toe 3 dagen lang schooljaar.
), in een tot nu toe 3 dagen lang schooljaar.- Met naam wisselen met een klasgenoot en dan vooral niet op je echte naam reageren.
Dat eerste schijnen ze bij ons op school ook in te willen voeren

0
Bobiej
geplaatst: 10 januari 2007, 21:55 uur
Ik leef met je mee, het is verschrikkelijk...
Al dat gedoe wat je nu moet doen voor de Academische Vrijheid (Loesje
).
0
geplaatst: 11 januari 2007, 08:56 uur
Ja, vooral schoolleidingen, gelukkig staat het plan nog in de spreekwoordelijke "kinderschoenen."
0
Bobiej
geplaatst: 17 januari 2007, 18:02 uur
Als je rustig op straat loopt en een of andere hiphopper roept: "Wow! Jij moet écht naar de kapper!". Dat geeft zo'n kick! 

0
geplaatst: 17 januari 2007, 21:22 uur
Bobiej schreef:
Als je rustig op straat loopt en een of andere hiphopper roept: "Wow! Jij moet écht naar de kapper!". Dat geeft zo'n kick!

Als je nou eens gewoon zou luisteren

In bed ploffen is toch wel één van de grootste kicks. Natuurlijk niet na een hele avond tvkijken, maar na bv.
-een heel stuk gefietst te hebben
-veel gedronken te hebben
-uit kou of regen te komen
0
geplaatst: 17 januari 2007, 21:58 uur
luc011190 schreef:
De combinatie heb ik vaak. Dan kom je doorweekt thuis, leg je al je kleren uitgespreid rond het houtvuur (of verwarming), gauw wat droge kleren aantrekken, en dan voor de tv ploffen

0
Bobiej
geplaatst: 17 januari 2007, 22:09 uur
luc011190 schreef:
(quote)

Dude, having long hair rules
.
0
geplaatst: 17 januari 2007, 23:09 uur
In de auto op de snelweg een leuke vrouw/meid tegenkomen (in een andere auto bedoel ik), dan oogcontact krijgen en een soort spelletje spelen: inhalen en je weer laten inhalen enzo. Dit net zo lang tot ze een andere kant op moet als ik... (soort van 'snelwegflirten' zeg maar
)
Gebeurt niet echt vaak, maar des te leuker als het gebeurt
)Gebeurt niet echt vaak, maar des te leuker als het gebeurt

0
geplaatst: 18 januari 2007, 13:49 uur
0
fredpit
geplaatst: 18 januari 2007, 14:00 uur
-typen en plaatsen van een berichtje dat ik het topic "Kicks van Niks"achterlijk vind...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.