MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kicks van Niks

zoeken in:
's Avonds thuiskomen, een kopje Senseo zetten en in een warme zetel de krant lezen.
Mijn hond kloten met haar speeltjes.

Genieten van de dikkere kerosinestrepen die vliegtuigen maken nu het wat kouder wordt. Zeker op het moment dat de zon aan het opkomen is.

Hersluitbare plastic zakjes dicht drukken.
Van dat knal spul plastic. Geen idee hoe het heet, maar die bolletjes laten knappen geeft een kick.

Louis2703 schreef:

Van dat knal spul plastic. Geen idee hoe het heet, maar die bolletjes laten knappen geeft een kick.

tondeman
[quote]Lukas schreef:
Als je de trap oploopt in het donker en je denkt dat er nog een tree komt, maar dat je dan toch al boven blijkt te zijn. Dat geeft echt zo'n kick [/quote

Of dat gevoel als je te hard van de trap af rent en bijna op je bek gaat maar nog net jezelf kan corrigeren

Mojo Pin
Of als Status Seeker achter de computer zit en je dusdanig geruisloos de trap op bent gekomen dat hij niet door heeft dat je nog geen meter bij hem vandaan staat.

-een leuke grap of zin die 's nachts in je opkomt en daar vervolgens om glimlachen

-als je om 2uur van het uitgaan terug komt en VI van 3 jaar geleden helemaal door gaan lezen

-een tegenstander met voetbal zodanig intimideren dat hij geïriteerd raakt, gaat schelden en door zijn trainer gewisseld wordt

-2 nummers perfect in elkaar mixen

-Om 3 uur 's nachts op een huisfeest 'De Lullo's' gaan kijken

-met de nieuwe OOR achter de computer gaan zitten en alles wat je interessant lijkt pindakazen en vervolgens met die nummers op de achtergrond de artikelen gaan lezen

Dat je ontzettend naar de wc moet, terwijl er geen in de buurt is. Je het de hele weg naar huis dus ophoudt. En als je thuis bent, kom je erachter dat de reis geen SECONDE langer had moeten duren. Je redt het altijd PRECIES!

Lukas schreef:
(quote)

Speciaal voor Lukas en Louis dan!
Knalplastic

Jeroen enzo schreef:
(quote)

Knalplastic

Louis2703 schreef:
(quote)

Heb je al de Manic mode geprobeerd?

Jeroen enzo schreef:
(quote)

Knalplastic

Oh ja, die was hier al eens geloof ik

Na een afwas net zo lang met water spelen totdat al het sop weg is.

Of natuurlijk een woord verzinnen voor de harde plastic stukjes aan het einde van je veters.

Die hebben toch al een naam?

"Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn." Ook wordt wel 'nestels' gebruikt.

psychonaatje schreef:
Die hebben toch al een naam?

"Veterstiften als het plastieken uiteinden zijn, veterbeslag als het metalen of zilveren uiteinden zijn." Ook wordt wel 'nestels' gebruikt.

Weer wat geleerd

luc011190 schreef:

-als je om 2uur van het uitgaan terug komt en VI van 3 jaar geleden helemaal door gaan lezen

Wanneer ik een boek heb uitgelezen, vanaf de laatste bladzijde weer meteen voor af aan beginnen op de eerste bladzijde.

(ik weet, daar is eigenlijk de boekmeter voor )

- Bij een ramvolle trein instappen voordat de uitstappende mensen buiten zijn.

(heerlijk irritant )

Hele ochtend niks eten en als je bijna van je stokje gaat bij de MacDonalds het grootste menu bestellen met extra hamburgers en dan in een rustig hoekje zitten schransen.

Lijkt mij vreselijk

Heeerlijk!

Bobiej
- Mijn naam (Bob op 't Land) of het alfabet in een keer boeren.
- Geruisloos de trap op sluipen en dan de deur van mijn zusjes kamer opensmijten en keihard AAAAAARGH! schreeuwen (ik ben en blijf een grote broer )

Bobiej
Bobiej schreef:
- Mijn naam (Bob op 't Land) of het alfabet in een keer boeren.
- Geruisloos de trap op sluipen en dan de deur van mijn zusjes kamer opensmijten en keihard AAAAAARGH! schreeuwen (ik ben en blijf een grote broer )

Bedenk er net nog 2,

- Zo hard headbangen (vooral leuk met mijn lange haar) dat je duizelig bent
- De deur opendoen met je voeten is ook altijd leuk.

Als Feyenoord heeft verloren, mijn broertje lastigvallen (die dat niet kan hebben)
- Wat heeft Feyenoord gedaan?
- Met hoeveel staat Feyenoord inmiddels voor? (vice versa moet ik het van Ajax aanhoren)

Mijn andere broertje is erg goed in het spel PES6 (voetbalspel) En bij een achterstand in blessuretijd het spel staken. (Gemeen he?)

Pellie schreef:
- Bij een ramvolle trein instappen voordat de uitstappende mensen buiten zijn.

(heerlijk irritant )

Mag je hopen dat ik niet net uitstap etterbuil

Mensen die heel snel ergens in willen stappen voordat ik eruit ben een elleboog in de flank planten, net onder de ribben.

rayman schreef:
Mensen die heel snel ergens in willen stappen voordat ik eruit ben een elleboog in de flank planten, net onder de ribben.

LOL en ja, zoiets was ook mijn eerste gedachte bij dat berichtje.

rayman schreef:

Vind ik meer iets voor het topic Relevante Kicks

Heb ik weer; ga ik weer off topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.