Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2006, 20:55 uur
rayman schreef:
Heb ik weer; ga ik weer off topic.
Heb ik weer; ga ik weer off topic.
Dat is dan weer een Kick van Nicks. Even koppie erbij ray!
0
geplaatst: 29 december 2006, 20:58 uur
lebowski schreef:
(quote)
Wie zegt dat ik daar een kick van krijg Marc. Ga je nu de koning van de voorbarige conclusies uithangen. Is dat jouw kick?
0
geplaatst: 29 december 2006, 21:17 uur
rayman schreef:
Ga je nu de koning van de voorbarige conclusies uithangen. Is dat jouw kick?
Ga je nu de koning van de voorbarige conclusies uithangen. Is dat jouw kick?
Ja vet kicken man

0
geplaatst: 29 december 2006, 21:19 uur
lebowski schreef:
Ja vet kicken man
(quote)
Ja vet kicken man

Het heeft inderdaad wel wat, die voorbarige conclusies trekken.
0
geplaatst: 30 december 2006, 19:24 uur
Bobiej schreef:
- Geruisloos de trap op sluipen en dan de deur van mijn zusjes kamer opensmijten en keihard AAAAAARGH! schreeuwen (ik ben en blijf een grote broer
)
- Geruisloos de trap op sluipen en dan de deur van mijn zusjes kamer opensmijten en keihard AAAAAARGH! schreeuwen (ik ben en blijf een grote broer
)

0
Ruby1966
geplaatst: 30 december 2006, 21:03 uur
Ik was altijd blij dat ik geen broer had, de oudere broer van mijn vriendin had soms de gewoonte om vlak voordat ze naar bed ging, in haar kast te gaan zitten. Vervolgens wachtte hij een minuut of 10 totdat ze dus (bijna) sliep en kwam dan ook AAAAAAAAAARRRGGHHH uit de kast zetten!
Ik had erge medelijden met mijn vriendin

0
geplaatst: 30 december 2006, 22:18 uur
Haha, dat is echt des duivels. 
Maar goed, geen broers of zussen hebben heeft ook wel weer zijn nadelen.

Maar goed, geen broers of zussen hebben heeft ook wel weer zijn nadelen.
0
geplaatst: 31 december 2006, 13:39 uur
Ruby1966 schreef:
Ik was altijd blij dat ik geen broer had, de oudere broer van mijn vriendin had soms de gewoonte om vlak voordat ze naar bed ging, in haar kast te gaan zitten. Vervolgens wachtte hij een minuut of 10 totdat ze dus (bijna) sliep en kwam dan ook AAAAAAAAAARRRGGHHH uit de kast zetten!

Erg leuk topic dit!
0
geplaatst: 31 december 2006, 16:58 uur
Die fantastische Donald Duck net voor mijn zusjes erbij kunnen uit de brievenbus snaaien...

0
geplaatst: 1 januari 2007, 14:15 uur
Kicks voor niks: het vlammetje meenemen door een brandende kaars in tweeën te knippen.
Kijk op http://www.IIIxII.com/?cat=2 voor oa fiets-, auto-, en film-kicks voor niks en de originele van Koot en Bie.
Kijk op http://www.IIIxII.com/?cat=2 voor oa fiets-, auto-, en film-kicks voor niks en de originele van Koot en Bie.
0
geplaatst: 1 januari 2007, 15:50 uur
Of zo nu en dan een kwartiertje smokkelen op je urendeclaratie's bij het uitzendbureau
0
geplaatst: 1 januari 2007, 15:58 uur
Snowblood schreef:
Of zo nu en dan een kwartiertje smokkelen op je urendeclaratie's bij het uitzendbureau
da's wel een kick maar niet voor niks Of zo nu en dan een kwartiertje smokkelen op je urendeclaratie's bij het uitzendbureau

0
geplaatst: 1 januari 2007, 16:34 uur
kicksvoorniks schreef:
erg leuk

0
geplaatst: 1 januari 2007, 21:30 uur
De tijd op je telefoon precies op het moment van de jaarwisseling gelijk zetten.
0
Bobiej
geplaatst: 2 januari 2007, 13:38 uur
-Terug komen van de kapper en ontdekken dat ze je haar niet compleet verneukt hebben.
Oh, ik hoop zo dat dat straks gebeurt
.
Oh, ik hoop zo dat dat straks gebeurt
.
0
geplaatst: 2 januari 2007, 17:40 uur
- Reclame blokken precies ontwijken.
- Dommer overkomen dan dat ik ben.
- Slimmer overkomen dan dat ik ben.
- Dommer overkomen dan dat ik ben.
- Slimmer overkomen dan dat ik ben.
0
geplaatst: 2 januari 2007, 18:14 uur
grovonion schreef:
de ene kick komt dan wel veel vaker voor dan de andere, hé?

Yeps, welke weet ik nog niet (quote)
de ene kick komt dan wel veel vaker voor dan de andere, hé?

0
geplaatst: 9 januari 2007, 00:03 uur
in iemands profiel kijken op het moment dattie jarig wordt en zijn leeftijd zien verspringen
0
geplaatst: 9 januari 2007, 08:36 uur
lebowski schreef:
in iemands profiel kijken op het moment dattie jarig wordt en zijn leeftijd zien verspringen

0
geplaatst: 9 januari 2007, 09:13 uur
Een discussie op Musicmeter uitlokken door iets stoms te zeggen.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 9 januari 2007, 10:06 uur
Louis2703 schreef:
Lekker kort door de bocht een opmerking maken die nergens op slaat, zodat ik 10 mods op m'n dak krijg (excuses bij deze)

0
geplaatst: 9 januari 2007, 11:58 uur
Dr.Greenthump schreef:
Lekker kort door de bocht een opmerking maken die nergens op slaat, zodat ik 10 mods op m'n dak krijg (excuses bij deze)
(quote)

Gaat je niet lukken hoor, ik tel er twee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.