Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 26 september 2007, 17:54 uur
's ochtends vroeg, nog een dik half uurtje vroeger opstaan dan nodig, om dan een lekkere Senseo-koffie te slurpen en een formidabel lekkere reep ISOSTAR op te peuzelen, onderwijl checken wat er op MuMe gebeurt of gebeurd is, terwijl de halve wereld nog slaapt, ontdekken dat er amper 4 of 5 gebruikers ingelogd zijn...
Om dan goed wakker naar die vrachtwagen te stappen, klein uurtje later...
0
rico-bballer
geplaatst: 26 september 2007, 18:14 uur
Social_Mask schreef:
Dat komt me erg bekend voor....was er niet zo'n test langsgekomen op Discovery Channel of National Geographic ?
(quote)
Dat komt me erg bekend voor....was er niet zo'n test langsgekomen op Discovery Channel of National Geographic ?

Kan wel ik eneen vriend van mij zijn gewoon gek liever gezegdt prettig gestoord je eigen fiets stelen is ook altijd leuk.
OldSkool schreef:
Vinden?

(quote)
Vinden?

Typefout

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 28 september 2007, 16:29 uur
Op vrijdagnamiddag, na een hele week druk in het verkeer te zijn geweest met de truck, mijn kleren uitschieten, mijn bad laten vollopen, lekker ruikende lavendel-badolie toevoegen, ondertussen naast het bad effe naar het toilet en me dan geweldig verheugen op het dik half uurtje dat volgt.
Ondertussen prepareer ik de mini-keten op de slaapkamer en plaats ik daar enkele leuke ceedees in, om in bad van lekkere muziek te genieten.
Vandaag was het trouwens Elvis Costello (This Year's Model).
Een KICK van NICKS ? 'k zou het niet weten, ik kijk er in elk geval al van de vrijdagochtend erg naar uit!
Ondertussen prepareer ik de mini-keten op de slaapkamer en plaats ik daar enkele leuke ceedees in, om in bad van lekkere muziek te genieten.
Vandaag was het trouwens Elvis Costello (This Year's Model).
Een KICK van NICKS ? 'k zou het niet weten, ik kijk er in elk geval al van de vrijdagochtend erg naar uit!
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 07:11 uur
Inderdaad geen kick van niks want heeft tot doel: zuiver te worden.
Een kick van niks zou zijn je bad laten vollopen, kaarsen gereed maken, naar toilet gaan en dan weer het badwater laten leeglopen
Een kick van niks zou zijn je bad laten vollopen, kaarsen gereed maken, naar toilet gaan en dan weer het badwater laten leeglopen

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 07:13 uur
EVANSHEWSON schreef:
's ochtends vroeg, nog een dik half uurtje vroeger opstaan dan nodig, om dan een lekkere Senseo-koffie te slurpen en een formidabel lekkere reep ISOSTAR op te peuzelen, onderwijl checken wat er op MuMe gebeurt of gebeurd is, terwijl de halve wereld nog slaapt, ontdekken dat er amper 4 of 5 gebruikers ingelogd zijn...
en wie is die andere gebruiker dan vaak? Me! Met dank aan 7 uren tijdsverschil 's ochtends vroeg, nog een dik half uurtje vroeger opstaan dan nodig, om dan een lekkere Senseo-koffie te slurpen en een formidabel lekkere reep ISOSTAR op te peuzelen, onderwijl checken wat er op MuMe gebeurt of gebeurd is, terwijl de halve wereld nog slaapt, ontdekken dat er amper 4 of 5 gebruikers ingelogd zijn...

0
chocoloco
geplaatst: 23 november 2007, 10:42 uur
als ik boodschappen heb gedaan valt er wel eens per ongeluk iets lekkers te eten of te drinken uit de boodschappentas voor de plaatselijke bedelaars. het verandert de wereld niet, maar ik heb het soms moeilijk om met m'n volgepakt met lekkers zo'n mens in deze kou te passeren en de andere kant uit te kijken. En een praatje maken met ze daar krijg je ook geen vlooien van hoor.
0
Social_Mask
geplaatst: 1 december 2007, 13:36 uur
Net had ik een vrouw aan de telefoon die wat aan het vertellen was over 1 of andere loterij... Ze was dik 5 minuten aan het woord. Vervolgens vroeg ze of ik me wilde aanmelden. Direct zeg ik "Nee". Dan zegt ze gewoon kalm, "Okej, bedankt." Maar je hoorde in haar stem dat ze wat geïriteerd was.
Ik wist allang dat ik het nee zou, maar het voelt zo lekker om mensen zó lang te laten praten terwijl het voor lucht is

Ik wist allang dat ik het nee zou, maar het voelt zo lekker om mensen zó lang te laten praten terwijl het voor lucht is

0
|Joël|
geplaatst: 1 december 2007, 13:41 uur
haha precies moeten ze je maar niet onverwachts lastig komen vallen via de telefoon, alsof je dat mens ooit je nummer hebt gegeven.
0
geplaatst: 2 december 2007, 14:34 uur
Social_Mask schreef:
Net had ik een vrouw aan de telefoon die wat aan het vertellen was over 1 of andere loterij... Ze was dik 5 minuten aan het woord. Vervolgens vroeg ze of ik me wilde aanmelden. Direct zeg ik "Nee". Dan zegt ze gewoon kalm, "Okej, bedankt." Maar je hoorde in haar stem dat ze wat geïriteerd was.

We hadden het er in de klas laatst over zei iemand:
Als die telefoniste zegt: Kies hiervoor, want het is de beste.' Moet je zeggen: Hoezo, heb jij hem zelf dan?'

0
geplaatst: 17 december 2007, 22:28 uur
Als ik een tijdje op een bank ofzo heb gezeten, in 1 keer opstaan en dan flink gapen en uitrekken. Geen idee wat er dan precies allemaal in mijn hoofd gebeurt- zal wel iets met stroming van het bloed naar mijn hersenen te maken hebben- maar vaak word ik in dan 1 keer extreem duizelig, en kan ik niet anders dan mezelf weer op de bank terug te laten vallen, om vervolgens nog enkele sekonden compleet van de wereld na te ''doezelen''.
Geluid vervomt zich dan tot een vreemd gezoem, ik kan dan voor even niks tot weinig meer zien, en over mijn hele lichaam voel ik dan een vreemde tinteling.
Dit extreem rare gevoel geeft dan wel een kick...
Is dit eigenlijk nog wel gezond te noemen, komt dit bekend voor bij andere mensen?
Geen idee.
(oja, kben verder niet aan de drugs ofzo, hoor !
)
Geluid vervomt zich dan tot een vreemd gezoem, ik kan dan voor even niks tot weinig meer zien, en over mijn hele lichaam voel ik dan een vreemde tinteling.
Is dit eigenlijk nog wel gezond te noemen, komt dit bekend voor bij andere mensen?
Geen idee.
)
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 december 2007, 22:36 uur
Volgens mij heb je dan last van een te lage bloeddruk, maar dat is over het algemeen niet ernstig hoor. 

0
geplaatst: 17 december 2007, 22:40 uur
PsychoBoyJack schreef:
Als ik een tijdje op een bank ofzo heb gezeten, in 1 keer opstaan en dan flink gapen en uitrekken. Geen idee wat er dan precies allemaal in mijn hoofd gebeurt- zal wel iets met stroming van het bloed naar mijn hersenen te maken hebben- maar vaak word ik in dan 1 keer extreem duizelig, en kan ik niet anders dan mezelf weer op de bank terug te laten vallen, om vervolgens nog enkele sekonden compleet van de wereld na te ''doezelen''.
Geen idee.
)
Geen idee.
)Heb ik ook

0
geplaatst: 17 december 2007, 22:58 uur
Ik heb het ook. Vind het eigenlijk niet zo relaxed. Zeker als er geen bank is waar je weer in kunt vallen. 

0
geplaatst: 17 december 2007, 23:02 uur
Inderdaad, maar bij mij gaat het ook wel weg als ik doorloop.
0
geplaatst: 18 december 2007, 10:03 uur
Ik heb dat ook wel soms. Dan wordt alles plots even zwart voor mijn ogen.
0
geplaatst: 18 december 2007, 11:24 uur
Iedereen heeft dat toch weleens? Ik heb het als ik in 1 x uit bad stap. Dan zie ik mezelf duizelen in de spiegel.
0
geplaatst: 18 december 2007, 11:30 uur
Orthostatische hypotensie is een plotselinge bloeddrukdaling van meer dan 20/10 mm Hg die optreedt bij plotseling opstaan. Symptomen zijn duizeligheid, licht-in-het-hoofd worden, hoofdpijn, (sterk) verminderd zicht, en flauwvallen.
0
geplaatst: 18 december 2007, 14:56 uur
Ik heb het ook. Meestal als ik 's ochtends wakker werd.
Dan ga je allemaal hele mooie kleurtjes zien. Maar ik kan dan even heeel weinig.
Dan ga je allemaal hele mooie kleurtjes zien. Maar ik kan dan even heeel weinig.

0
geplaatst: 18 december 2007, 14:57 uur
zei hij met een lach
ik zie liever geen kleurtjes en functioneer gewoon, maar goed, whatever gets you ticking

0
geplaatst: 19 december 2007, 22:52 uur
Hoofdpijn heb ik nog nooit bij ervaren. Flauwvallen, helaas, 1 keertje.
0
godlydevil7
geplaatst: 2 januari 2008, 16:52 uur
Haha dat heb ik ook ja, geeft idd wel een kick.
En flauwvallen is mij ook eens gebeurd, daar schrokken m'n ouders nogal van
.
En flauwvallen is mij ook eens gebeurd, daar schrokken m'n ouders nogal van
.
0
geplaatst: 2 januari 2008, 19:09 uur
lebowski schreef:
Orthostatische hypotensie is een plotselinge bloeddrukdaling van meer dan 20/10 mm Hg die optreedt bij plotseling opstaan. Symptomen zijn duizeligheid, licht-in-het-hoofd worden, hoofdpijn, (sterk) verminderd zicht, en flauwvallen.
Is dat een bijwerking na een hele nacht op MuMe?Orthostatische hypotensie is een plotselinge bloeddrukdaling van meer dan 20/10 mm Hg die optreedt bij plotseling opstaan. Symptomen zijn duizeligheid, licht-in-het-hoofd worden, hoofdpijn, (sterk) verminderd zicht, en flauwvallen.
0
Bobiej
geplaatst: 4 januari 2008, 23:58 uur
Als je van die lekkere (goedkope) chocola van de aldi hebt, van die gigantische repen met hele brokken nootjes en rozijnen hebt, dan lekker in kleine stukjes opeten en alle nootjes er 1 voor 1 uit peuteren!
0
rico-bballer
geplaatst: 5 januari 2008, 21:24 uur
Whaha fabrieks troep
. Ik ken meer mensen die daar helemaal fan van zijn koetjesrepen, aldi enzovoort, al vind ik verkade persoonlijk net zo vies.
. Ik ken meer mensen die daar helemaal fan van zijn koetjesrepen, aldi enzovoort, al vind ik verkade persoonlijk net zo vies.
0
geplaatst: 6 januari 2008, 02:15 uur
Koetjesrepen zijn cacaofantasie, nepchocolade dus. Verkade en dei Aldirepen zijn echte chocolade. (En die van de aldi is echt stukken lekkerder dan Verkade trouwens).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.