Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2013, 17:03 uur
Onweerwolf schreef:
Als ik ooit de telefoon van Chevy vind in een bus of trein ga ik eerst op MM in alle mogelijke games +8 punten geven aan Tom Waits en daarna een pm bericht aan mezelf sturen dat 'ik' 'mijn' telefoon kan ophalen in Groningen.
En ik ben niet eens allochtoon.
Dat mag je proberen, maar op mijn mobiel ben je niet aangemeld bij MuMe. Als ik ooit de telefoon van Chevy vind in een bus of trein ga ik eerst op MM in alle mogelijke games +8 punten geven aan Tom Waits en daarna een pm bericht aan mezelf sturen dat 'ik' 'mijn' telefoon kan ophalen in Groningen.
En ik ben niet eens allochtoon.

Mjuman schreef:
Facebook - blijkbaar heeft iedereen de artikelen in de verstandiger pers erover gemist: als je nu nog feestboekt, ben je:
* of behept met een IQ van < 70
* achterstandspuber
* net ontwaakt vanuit je winterslaap
Volgens mij heeft iemand te weinig Facebook-vrienden!Facebook - blijkbaar heeft iedereen de artikelen in de verstandiger pers erover gemist: als je nu nog feestboekt, ben je:
* of behept met een IQ van < 70
* achterstandspuber
* net ontwaakt vanuit je winterslaap
Onweerwolf schreef:
En deze Berke kan niet een mail sturen?
En hoezo dat verhaal over die allochtonen. Alsof allochtonen in de meeste gevallen verderfelijke figuren zijn die telefoons achterover drukken maar dat hij daar een uitzondering op is? Slaat toch nergens op?
Soms zegt een plaatje inderdaad meer dan 1000 woorden.(quote)
En deze Berke kan niet een mail sturen?
En hoezo dat verhaal over die allochtonen. Alsof allochtonen in de meeste gevallen verderfelijke figuren zijn die telefoons achterover drukken maar dat hij daar een uitzondering op is? Slaat toch nergens op?

Ennuh.. ditte:
Slowgaze schreef:
Allochtonen hebben het altijd gedaan.
..zelfs als ze het niet gedaan hebben. Zoals die mafkees gisteren bij P&W, die die jongen ook helemaal niet in elkaar geslagen had. Allochtonen hebben het altijd gedaan.

0
geplaatst: 15 maart 2013, 17:09 uur
Onweerwolf schreef:
Er valt vast en zeker ook iets te zeggen over een correlatie tussen gebrek aan humor en Facebookgebruik. Kan niet missen.
(quote)
Er valt vast en zeker ook iets te zeggen over een correlatie tussen gebrek aan humor en Facebookgebruik. Kan niet missen.
Ongetwijfeld - tekstgrappen worden hier sowieso weinig gewaardeerd, Methusalemoude mimes achtervolgen je hier jaaaaren en lezen wordt gezien als een achterhaalde pastime. Toen ik onlangs achtereenvolgens bij kapper, kledingdetaillist en groene slager werd gewezen op de 'interessante informatie op de Facebookpagina' alsmede hen te 'liken' aldaar was ik écht wel klaar mee.
Facebook-mining is ook een dankbare activiteit van HR-mensen die solicitanten 'wegen'. Zo moest een kennis zich onlangs verantwoorden tegenover een hr-dame omdat ze geen Facebook-account had!

En voor Sjef van de roddelredactie: Facebook nooit wat mee gehad; niet eens om in te beleggen. Vrienden kies ik graag zelf - en als je aan de beurt bent, laat ik het je weten - untill that time; Dream on white boy

0
Schnee
geplaatst: 15 maart 2013, 17:09 uur
Hahaha die onweerwolf, en maar doorgaan he!
En dan chevy die er als een willie (jiskefet's johnny en willie) nog ff achteraan komt spuitelven. We hebben helemaal geen exterene grappen meer nodig! hahaha
En dan chevy die er als een willie (jiskefet's johnny en willie) nog ff achteraan komt spuitelven. We hebben helemaal geen exterene grappen meer nodig! hahaha
0
geplaatst: 15 maart 2013, 17:15 uur
Mjuman schreef:
En voor Sjef van de roddelredactie: Facebook nooit wat mee gehad; niet eens om in te beleggen.
Beleggen in Facebook lijkt me dan ook niet bepaald een lucratief idee. Maar omdat jij er niks mee hebt, betekent dat nog niet dat de rest van de wereld gek is. Facebook is verre van Hyves in dit stadium, integendeel. En dat wordt alleen maar bevestigd, doordat je zelfs de slager moet liken. Facebook is na Google zelfs de meest bezochte website ter wereld.En voor Sjef van de roddelredactie: Facebook nooit wat mee gehad; niet eens om in te beleggen.
En meelopen? Jij gebruikt zeker ook geen Google, kijkt geen filmpjes op YouTube, maakt gebruik van ene obscure browser en hebt een auto die niet rijdt op gas, benzine of diesel. Allemaal te mainstream.
Mjuman schreef:
Vrienden kies ik graag zelf
Dat kan ook. Je kan zelf bepalen wie er wel en geen vriend wordt. Evenals je zelf kunt bepalen wie er wel en wie niet je profiel in kan zien. Handig, hè?Vrienden kies ik graag zelf
Overigens hou ik ook van jou. Maar meer als een opa. Zo eentje die zo leuk kan vertellen over hoe mooi het vroeger was.

0
geplaatst: 15 maart 2013, 17:22 uur
@Sjef Spraakwater - als je zo doorbazelt, neig ik ertoe je bij de eerste categorie van de multiple choice in te schalen. Als je net zo redeneert en reageert bij het eerste (multiple choice) tentamen vrees ik dat de spreekwoordelijke aap een gunstiger resultaat gaat behalen
Bedankt voor de Facebook-uitleg - altijd leuk om eindelijk te snappen hoe websites werken - informatietechologie lijkt mij een moeilijk vak! Al snap ik niet wat je met dat grote aantal bezoekers op zo'n website wil doen.
Bedankt voor de Facebook-uitleg - altijd leuk om eindelijk te snappen hoe websites werken - informatietechologie lijkt mij een moeilijk vak! Al snap ik niet wat je met dat grote aantal bezoekers op zo'n website wil doen.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 18:11 uur
0
geplaatst: 15 maart 2013, 18:15 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 maart 2013, 20:01 uur
Is dat akelige Facebook toch nog ergens goed voor.
0
geplaatst: 16 maart 2013, 12:18 uur
Ik denk echt met momenten dat Assurancetourix een tracking cookie is. Hij komt altijd wel met een afbeelding die aansluit op het onderwerp.
0
geplaatst: 16 maart 2013, 13:26 uur
0
geplaatst: 16 maart 2013, 14:26 uur
Haha, de afgelopen twee pagina's kunnen wat mij betreft rechtstreeks gecopy-pasted worden in het Memorabele Quotestopic 

0
geplaatst: 16 maart 2013, 20:04 uur
Krijg ik net te zien toen ik de lyrics wou openen van een Kno nummer op Spotify. 
Lijkt me leuk als je dat bericht krijgt bij een nummer van Opeth.

Lijkt me leuk als je dat bericht krijgt bij een nummer van Opeth.

0
geplaatst: 16 maart 2013, 20:22 uur
En heel af en toe wordt je anaal verkracht door het gebrek aan deftige grammatica en hipsters die nog leven in de 4Chan-era.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 19:43 uur
Eigenlijk zou de zin 'when it is carnaval in Harlem' beter passen bij de afbeelding..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.