MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Utrecht vs Venlo

Utrecht: reistijd vanuit Mechelen: 2:35
Laatste connectie terug: 20:33 .. maar KORTE overstaptijd in Rotterdam CS.

Venlo: reistijd vanuit Mechelen: 3.13
Laatste connectie terug: 19.19
Aanwezigheid van Sounds....
Limburg: dus sowieso supergezellig & gastvrij ;-D

Nu... ik zie het wel hoor: beide plaatsen zijn doenbaar voor mij hoor.. Waarom doen we ze niet gewoon ALLEBEI aan?

Omayyad
ebisch schreef:
(quote)

Daarnaast zijn er in Utrecht erg veel platenzaken. Ook veel leuke en is het een zeer gemoedelijke en gezellig stad.

c-moon schreef:
Utrecht vs Venlo

Utrecht: reistijd vanuit Mechelen: 2:35
Laatste connectie terug: 20:33 .. maar KORTE overstaptijd in Rotterdam CS.

Venlo: reistijd vanuit Mechelen: 3.13
Laatste connectie terug: 19.19
Aanwezigheid van Sounds....
Limburg: dus sowieso supergezellig & gastvrij ;-D

Nu... ik zie het wel hoor: beide plaatsen zijn doenbaar voor mij hoor.. Waarom doen we ze niet gewoon ALLEBEI aan?
Anders hou je een Utrecht v.s Venlo KO

rusty nail schreef:
(quote)
Anders hou je een Utrecht v.s Venlo KO

SelmaDuim
Dan gaan we de volgende maand naar Utrecht en de maand er na naar Venlo (van Utrecht was namelijk al een aantal weken eerder sprake, maar moest toen wijken voor Den Bosch)!

SelmaDuim schreef:
Dan gaan we de volgende maand naar Utrecht en de maand er na naar Venlo (van Utrecht was namelijk al een aantal weken eerder sprake, maar moest toen wijken voor Den Bosch)!

Dat lijkt me prima hoor!!
Zoals ik al eerder zei: het is me eigenlijk om het even, zolang het bereikbaar is en lukt met de agenda is het sowieso een "go!" voor mij

Goed idee!

Omayyad
Ondanks dat ik een lichte voorkeur voor Venlo heb (mede door Sounds), vind ik Utrecht echter ook een uitstekend alternatief. Zeker omdat dan misschien meer mensen uit het noorden des lands aanwezig kunnen/zullen zijn.

Ik heb alleen wat moeite met het planningschema. Elke maand een meeting houden lijkt me namelijk iets te veel van het goede...

SelmaDuim
Je bent natuurlijk vrij om af en toe een meeting over te slaan.

SelmaDuim schreef:

Zo is dat
En de Venlo/Sounds gangers: niet staat hen in te weg om toch al eerder naar daar af te zakken he..

Ik poog er sowieso elke keer bij te zijn: zulke meetings zijn veels te gezellig om te missen!!

Yearh !

SelmaDuim schreef:

Zo denk ik er ook over; ga in ieder geval wel naar Venlo, ik hoor wel wanneer.

Reijersen schreef:
Daarnaast zijn er in Utrecht erg veel platenzaken. Ook veel leuke en is het een zeer gemoedelijke en gezellig stad.

O ja... tuurlijk wel! 'k wou het tegendeel niet suggereren hoor.. ben al meermaals in Utrecht geweest en vind idd. ook een gezellige stad

Omayyad schreef:
Ondanks dat ik een lichte voorkeur voor Venlo heb (mede door Sounds), vind ik Utrecht echter ook een uitstekend alternatief. Zeker omdat dan misschien meer mensen uit het noorden des lands aanwezig kunnen/zullen zijn.

Utrecht is voor mij ook goed bereikbaar. Misschien tot ziens bij de meeting in Utrecht (ik heb er familie wonen, dus mocht ik niet meer thuis kunnen komen, dan verwacht ik, dat ik een slaapplaats heb).

Zag er trouwens gezellig uit, die meeting in Den Bosch.

handsome_devil
Als de volgende meeting in Utrecht is is de kans groot dat ik ook van de partij ben

handsome_devil schreef:
Als de volgende meeting in Utrecht is is de kans groot dat ik ook van de partij ben

Jammer dat je Den Bosch niet maken kon, ik zie dat je in Arnhem gelokaliseerd bent, en er is een trein uit Arnhem naar Den Bosch, zo zag ik gisteren
Wellicht zelfde reistijd als ik (of minder): 2 uurtjes...

Stairway to heaven is 15 min fietsen voor mij.

KampF schreef:
Stairway to heaven is 15 min fietsen voor mij.

heb jij geluk dan
ik zal maar niet met de fiets komen...

Sietse
HammerHead schreef:
Het was weer leuk ende gezellig. Top!

Ik zie trouwens dat er al vanaf mei vorig jaar een post van Sietse staat bij zijn "coming-out" artiest, dus iedereen had het kunnen weten.

Tenminste iemand die heeft opgelet

handsome_devil schreef:

ik ook ...denk ik

Ik zal er ook vast wel weer bij zijn dan.

Sietse schreef:
(quote)

Tenminste iemand die heeft opgelet

Willy Alberti?

SelmaDuim

Maar het ging hier over Justin Timberlake

Zo, eindelijk ook terug thuis geraakt. Gisterenavond/nacht, na de meeting, nog een stapje in de wereld gezet in Breda en vandaag een erg lange bus - en treinreis (maar liefst vier uur) achter de rug. Maar dat kwam omdat ik net mijn aansluiting in Mechelen miste (één minuut te laat). Toen heb ik nog een uur in Mechelen rondgewandeld.

Maar de meeting was erg geslaagd, het was leuk om al die gezichten eens in het echt te zien. En ook een pluim aan Teun, die alles in goede banen leidde.

Klinkt allemaal erg gezellig, volgende keer probeer ik er ook bij te zijn.

Toon, heeft je taart het overleefd?
Venlo of Utrecht? Ik ben er sowieso wel bij!
En jullie allemaal ook!!!

Paap_Floyd schreef:
Toon, heeft je taart het overleefd?

Ik heb mijn taart nog in de koelkast van een plaatselijke kroeg mogen zetten. Daar staat hij jammer genoeg nu nog altijd

Ik heb een lichte voorkeur voor Utrecht. Lekker centraal (voor Nederlanders)

Ik heb m.n. een voorkeur voor een datum dat ik erbij kan zijn

...verder maakt het me niet zo heel veel uit of het Utrecht of Venlo wordt of een andere plaats.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:22 uur

geplaatst: vandaag om 11:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.