De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:29 uur
Utrecht vs Venlo 
Utrecht: reistijd vanuit Mechelen: 2:35
Laatste connectie terug: 20:33 .. maar KORTE overstaptijd in Rotterdam CS.
Venlo: reistijd vanuit Mechelen: 3.13
Laatste connectie terug: 19.19
Aanwezigheid van Sounds....
Limburg: dus sowieso supergezellig & gastvrij ;-D
Nu... ik zie het wel hoor: beide plaatsen zijn doenbaar voor mij hoor.. Waarom doen we ze niet gewoon ALLEBEI aan?

Nu... ik zie het wel hoor: beide plaatsen zijn doenbaar voor mij hoor.. Waarom doen we ze niet gewoon ALLEBEI aan?
0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:30 uur
Daarnaast zijn er in Utrecht erg veel platenzaken. Ook veel leuke en is het een zeer gemoedelijke en gezellig stad.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:32 uur
c-moon schreef:
Utrecht vs Venlo
Anders hou je een Utrecht v.s Venlo KOUtrecht vs Venlo

0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:33 uur
rusty nail schreef:
(quote)
Anders hou je een Utrecht v.s Venlo KO
0
SelmaDuim
geplaatst: 4 maart 2007, 17:34 uur
Dan gaan we de volgende maand naar Utrecht en de maand er na naar Venlo (van Utrecht was namelijk al een aantal weken eerder sprake, maar moest toen wijken voor Den Bosch)! 

0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:36 uur
SelmaDuim schreef:
Dan gaan we de volgende maand naar Utrecht en de maand er na naar Venlo (van Utrecht was namelijk al een aantal weken eerder sprake, maar moest toen wijken voor Den Bosch)!

Dat lijkt me prima hoor!!
Zoals ik al eerder zei: het is me eigenlijk om het even, zolang het bereikbaar is en lukt met de agenda is het sowieso een "go!" voor mij

0
Omayyad
geplaatst: 4 maart 2007, 17:39 uur
Ondanks dat ik een lichte voorkeur voor Venlo heb (mede door Sounds), vind ik Utrecht echter ook een uitstekend alternatief. Zeker omdat dan misschien meer mensen uit het noorden des lands aanwezig kunnen/zullen zijn.
Ik heb alleen wat moeite met het planningschema. Elke maand een meeting houden lijkt me namelijk iets te veel van het goede...
Ik heb alleen wat moeite met het planningschema. Elke maand een meeting houden lijkt me namelijk iets te veel van het goede...
0
SelmaDuim
geplaatst: 4 maart 2007, 17:41 uur
Je bent natuurlijk vrij om af en toe een meeting over te slaan. 

0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:44 uur
Zo is dat

En de Venlo/Sounds gangers: niet staat hen in te weg om toch al eerder naar daar af te zakken he..
Ik poog er sowieso elke keer bij te zijn: zulke meetings zijn veels te gezellig om te missen!!
Yearh !
0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:44 uur
Zo denk ik er ook over; ga in ieder geval wel naar Venlo, ik hoor wel wanneer.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:45 uur
Reijersen schreef:
Daarnaast zijn er in Utrecht erg veel platenzaken. Ook veel leuke en is het een zeer gemoedelijke en gezellig stad.
O ja... tuurlijk wel!
'k wou het tegendeel niet suggereren hoor.. ben al meermaals in Utrecht geweest en vind idd. ook een gezellige stad 
0
geplaatst: 4 maart 2007, 17:52 uur
Omayyad schreef:
Ondanks dat ik een lichte voorkeur voor Venlo heb (mede door Sounds), vind ik Utrecht echter ook een uitstekend alternatief. Zeker omdat dan misschien meer mensen uit het noorden des lands aanwezig kunnen/zullen zijn.
Utrecht is voor mij ook goed bereikbaar. Misschien tot ziens bij de meeting in Utrecht (ik heb er familie wonen, dus mocht ik niet meer thuis kunnen komen, dan verwacht ik, dat ik een slaapplaats heb).

Zag er trouwens gezellig uit, die meeting in Den Bosch.
0
handsome_devil
geplaatst: 4 maart 2007, 18:01 uur
Als de volgende meeting in Utrecht is is de kans groot dat ik ook van de partij ben 

0
geplaatst: 4 maart 2007, 18:08 uur
handsome_devil schreef:
Als de volgende meeting in Utrecht is is de kans groot dat ik ook van de partij ben

Jammer dat je Den Bosch niet maken kon, ik zie dat je in Arnhem gelokaliseerd bent, en er is een trein uit Arnhem naar Den Bosch, zo zag ik gisteren

Wellicht zelfde reistijd als ik (of minder): 2 uurtjes...
0
geplaatst: 4 maart 2007, 18:11 uur
KampF schreef:
Stairway to heaven is 15 min fietsen voor mij.
Stairway to heaven is 15 min fietsen voor mij.
heb jij geluk dan

ik zal maar niet met de fiets komen...

0
Sietse
geplaatst: 4 maart 2007, 18:34 uur
HammerHead schreef:
Het was weer leuk ende gezellig. Top!
Ik zie trouwens dat er al vanaf mei vorig jaar een post van Sietse staat bij zijn "coming-out" artiest, dus iedereen had het kunnen weten.
Het was weer leuk ende gezellig. Top!
Ik zie trouwens dat er al vanaf mei vorig jaar een post van Sietse staat bij zijn "coming-out" artiest, dus iedereen had het kunnen weten.
Tenminste iemand die heeft opgelet

0
geplaatst: 4 maart 2007, 19:07 uur
handsome_devil schreef:

ik ook ...denk ik

0
geplaatst: 4 maart 2007, 19:15 uur
Sietse schreef:
(quote)

Willy Alberti?
0
geplaatst: 4 maart 2007, 20:51 uur
Zo, eindelijk ook terug thuis geraakt. Gisterenavond/nacht, na de meeting, nog een stapje in de wereld gezet in Breda en vandaag een erg lange bus - en treinreis (maar liefst vier uur) achter de rug. Maar dat kwam omdat ik net mijn aansluiting in Mechelen miste (één minuut te laat). Toen heb ik nog een uur in Mechelen rondgewandeld.
Maar de meeting was erg geslaagd, het was leuk om al die gezichten eens in het echt te zien. En ook een pluim aan Teun, die alles in goede banen leidde.
Maar de meeting was erg geslaagd, het was leuk om al die gezichten eens in het echt te zien. En ook een pluim aan Teun, die alles in goede banen leidde.

0
geplaatst: 4 maart 2007, 22:01 uur
Klinkt allemaal erg gezellig, volgende keer probeer ik er ook bij te zijn. 

0
geplaatst: 4 maart 2007, 22:11 uur
Toon, heeft je taart het overleefd?
Venlo of Utrecht? Ik ben er sowieso wel bij!
En jullie allemaal ook!!!
Venlo of Utrecht? Ik ben er sowieso wel bij!
En jullie allemaal ook!!!

0
geplaatst: 4 maart 2007, 22:35 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik heb mijn taart nog in de koelkast van een plaatselijke kroeg mogen zetten. Daar staat hij jammer genoeg nu nog altijd

0
geplaatst: 4 maart 2007, 22:35 uur
Ik heb een lichte voorkeur voor Utrecht. Lekker centraal (voor Nederlanders) 

0
geplaatst: 4 maart 2007, 23:14 uur
Ik heb m.n. een voorkeur voor een datum dat ik erbij kan zijn
...verder maakt het me niet zo heel veel uit of het Utrecht of Venlo wordt of een andere plaats.
...verder maakt het me niet zo heel veel uit of het Utrecht of Venlo wordt of een andere plaats.
* denotes required fields.