MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Pellie schreef:
Sietse vergeet niet: Niet met alchohol op achter het bier gaan zitten hé!

Ja !!

Sietse
/me fluit een beetje...

Sietse
wat mij trouwens echt verbaasde is dat ik me aan vrijwel niemand hoefde voortestellen. Iedereen kende mijn naam...alsof ik nu echt zo veel in het foto topic sta...

Het was inderdaad leuk gisteren, ook de poker afterparty bij Teun was erg leuk.

Vandaag is wel minder omdat 5 uur slapen niet fijn is.

@ 2e foto bij c-moon's post

Teun heeft een ski bril ;}

SelmaDuim
Sietse schreef:
(quote)

Zijn stoppels jeuken, zelfs door mijn zachte baard heen...

Ik vind dat gekriebel juist heel lekker.

KampF schreef:
@ 2e foto bij c-moon's post

Teun heeft een ski bril ;}

Hehe... nou je het zegt..... was me eigenlijk nog niet opgevallen...

Yak
Sietse schreef:
(quote)

Ik heb met Ike (Yak dus) gezoend

goed heh

Dit kan ik niet ontkennen.

Het was weer leuk ende gezellig. Top!

Ik zie trouwens dat er al vanaf mei vorig jaar een post van Sietse staat bij zijn "coming-out" artiest, dus iedereen had het kunnen weten.

Yak
Hier nog wat café-foto's

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Op de 2e foto van C-Moon zie je dat Pellie netjes aan het bidden is voor het eten! Wat een keurig opgevoede jongen! En is Toon in slaap gevallen?

Ziet er gezellig uit!

Zwammer schreef:
Ziet er gezellig uit!

en dat was het dan ook
Kom de volgende keer ons gerust vervoegen !

c-moon schreef:
(quote)

en dat was het dan ook
Kom de volgende keer ons gerust vervoegen !
Lijkt me ook wel leuk.Maar aan de andere kant,heb ik iets van,dit is meer voor de elite met 5000 berichten en minimaal 500 stemmen .En een vrij onbekende zoals ik, die af en toe hier wat rondsurft. Hangt er dan weer snel als de vreemde eend bij.

rusty nail schreef:
(quote)
Lijkt me ook wel leuk.Maar aan de andere kant,heb ik iets van,dit is meer voor de elite met 5000 berichten en minimaal 500 stemmen .En een vrij onbekende zoals ik, die af en toe hier wat rondsurft. Hangt er dan weer snel als de vreemde eend bij.
`

Nou, dat vind ik echt toch wel onzin hoor!
Wat MIJ betreft: IEDEREEN welkom hoor !

ebisch
Ik ben nu ook eindelijk een beetje bekomen ... Het was leuk en we moeten er snel maar weer eentje organiseren (Venlo?), en ik weet nu ook voor de volgende keer dat ik er aan moet denken af en toe water te drinken tussendoor (ga maar niet in detail verder) .

rusty nail schreef:
(quote)

Je had gerust mee kunnen gaan, Paap en ik hebben in de café's nog The Seeds of Love aangevraagd maar ze hadden het nergens!!

c-moon schreef:
(quote)
`

Nou, dat vind ik echt toch wel onzin hoor!
Wat MIJ betreft: IEDEREEN welkom hoor !
Kan ook aan mij liggen .Meestal effe last van plankenkoorts maar als ik 5 minuten binnen zit, is het ijs al vlug gebroken.

ebisch schreef:
Ik ben nu ook eindelijk een beetje bekomen ... Het was leuk en we moeten er snel maar weer eentje organiseren (Venlo?),

Ah.. Ebisch is ook boven water

Venlo is ok voor mij hoor ... al wordt het dan wel een dikke DRIE uur reizen.. maar ik heb dat er wel voor over hoor!

ebisch schreef:
en ik weet nu ook voor de volgende keer dat ik er aan moet denken af en toe water te drinken tussendoor (ga maar niet in detail verder) .

Oei ... als het je kan troosten... ik had vanmorgen barstende hoofdpijn... heb na aankomst in Mechelen nog kort met een kameraad afgesproken die van KV MECHELEN kwam (we hadden het er nog over gisteren) en opnieuw aan de Rode Wijn... tegen de 01.00 al thuis, en zeker niet dronken of zo.. maar van morgen barstende hoofdpijn.. auw.. ik denk niet dat dat van de wijn in Den Bosch kwam, maar van de wijn in Mechelen die ik misschien nogal snel achterover kieperde

ebisch schreef:
Je had gerust mee kunnen gaan, Paap en ik hebben in de café's nog The Seeds of Love aangevraagd maar ze hadden het nergens!!

En dan nog "The Seeds of Love" !

Goh... ik was misschien beter toch gebleven.....
Maar dan had ik wel de eerste trein moeten nemen (pas om 07 uur) en zou ik haast - om niet alleen door de nacht in de straten van Den Bosch te moeten dwalen - minstens een andere musicmeter-lid moeten bereid gevonden hebben om mee de nacht door te doen....
Of 'k had natuurlijk a) ergens een plaats kunnen zoeken om te 'crashen' of b) een hotelkamer kunnen boeken

In elk geval: next time: Venlo?
Ik zie dat ik een goede verbinding heb... slechts 1 overstap...
bvb. vertrekken om 07.03 in Mechelen, brengt me om 10.13 in Venlo.... laatste connectie terug - met 2 overstappen - is wel al om 19:49.
Als het Venlo wordt zou het voor mij 't makkelijkst zijn de dag vroeg te laten starten en een eventueel diner voor de middag te houden....

Wie start er met data voor te stellen?

Heb er al zin in

rusty nail schreef:
Kan ook aan mij liggen .Meestal effe last van plankenkoorts maar als ik 5 minuten binnen zit, is het ijs al vlug gebroken.

Ah.. dan komt het wel in orde dus!
Volgende keer gewoon ook komen, joh !

Omayyad
Tja... wat val er nog over de meeting te zeggen? Het was inderdaad erg gezellig. Het was leuk om eindelijk wat gezichten aan de namen te koppelen en ik heb me buitengewoon vermaakt en ik vermoed dat ik niet de enige ben geweest...

VOLGENDE MEETING!!!!

Plaats: Utrecht

Data: ?

Breng maar wat in.

Venlo vond ik anders ook een prima voorstel.

deric raven schreef:

Mmm. Ik niet zo

Aanwezigheid van Sounds; beste platenzaak van Nederland

deric raven schreef:

ikke ook....

Leuk begin dit.

Ik ben pro-Utrecht, Venlo is me veel te ver.

Oftewel, als er een meeting in Utrecht is ben ik van de partij .

Om het af te leren nog enkele (laatste - toch wat mij betreft) foto's:

de Camenbertsoep! Lekker joh!!!

(afbeelding)

be afraid, be very afraid:

(afbeelding)

Ebisch ...

(afbeelding)

Ebisch en c-moon

(afbeelding)

En toen stond ik op het perron van Roosendaal (toch tussen 21.41 en 22.05) En wat doet een mens dan? Pogingske wagen tot kunstzinnigheid. Enfin: nen trein - het is die naar Vlissingen als ik me niet vergis...

(afbeelding)

ebisch
deric raven schreef:
Aanwezigheid van Sounds; beste platenzaak van Nederland

ebisch schreef:
(quote)

Aha.....

Gast
geplaatst: vandaag om 12:58 uur

geplaatst: vandaag om 12:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.