De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2013, 10:31 uur
Ga nu richting Nijmegen.
Waar bij/voor het station spreken we precies af?
Waar bij/voor het station spreken we precies af?
0
geplaatst: 26 januari 2013, 23:56 uur
Meeting was klein maar fijn, slechts 8 man en na het plaatjesshoppen haakte Thierry ook nog af. Veel gelachen, veel gekocht (zie het betreffende topic) en als klap op de vuurpijl heel erg lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Een geslaagd dagje uit, hoewel ik toch iets boven m'n vooraf met mezelf afgesproken budget gegaan ben.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 07:19 uur
Mijn 4e meeting, waarvan de 3e in Nijmegen was weer zeer geslaagd, maar ik had ook niet anders verwacht. Ook de CD/Vinyl shops kunnen hier weer met grote tevredenheid naar terugkijken. Het kroegbezoek werd natuurlijk niet overgeslagen. De route was als volgt; eerst bezoek aan CD/vinyl shop "De Waaghals", daarna naar het oudste café van Nijmegen "In de Blauwe Hand", voorts naar de CD/vinylshops "Het vinylarchief" en "Kroese" en daarna naar mijn oude stamcafé "De Tempelier" waar ze dat lekkere bier hadden van "Ciney". Daarna naar een eetgelegenheid en nu werd het een beetje problematisch want GrafGantz wilde niet naar "De Buren" waar wij de vorige twee meetings gegeten hadden - hij wilde wel eens wat anders. Dus dat werd even improviseren voor mij. Ik wilde er niet voor spek en bonen bij lopen, dus gingen we maar naar "Appels en Peren". Er stond daar een tafel voor zeven personen, dus dat kwam goed uit. Het eten was best wel lekker hoewel ik het vrij weinig vond voor die prijs.
Kort samengevat; weer een geslaagde meeting in mijn thuisstad maar de volgende keer wil ik weer eens een meeting bijwonen ergens anders; bij voorbeeld in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of misschien wel Antwerpen.
Kort samengevat; weer een geslaagde meeting in mijn thuisstad maar de volgende keer wil ik weer eens een meeting bijwonen ergens anders; bij voorbeeld in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of misschien wel Antwerpen.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 10:04 uur
wibro schreef:
Daarna naar een eetgelegenheid en nu werd het een beetje problematisch want GrafGantz wilde niet naar "De Buren" waar wij de vorige twee meetings gegeten hadden - hij wilde wel eens wat anders.
Daarna naar een eetgelegenheid en nu werd het een beetje problematisch want GrafGantz wilde niet naar "De Buren" waar wij de vorige twee meetings gegeten hadden - hij wilde wel eens wat anders.
Zeg, ik stond hier niet alleen in hoor, je brengt het nu net alsof ik moeilijk en onhandelbaar was

wibro schreef:
Het eten was best wel lekker hoewel ik het vrij weinig vond voor die prijs.
Het eten was best wel lekker hoewel ik het vrij weinig vond voor die prijs.
Alleen een hoofdgerecht en verder niks is inderdaad vrij weinig, weet niet of dat de "schuld" van het restaurant is
. Ik vond mijn maaltijd in elk geval schappelijk geprijsd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 januari 2013, 10:39 uur
Ik hoop dat ik er de volgende keer ook weer bij ben. Wie waren er nu allemaal geweest?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 januari 2013, 11:01 uur
GrafGantz schreef:
Zeg, ik stond hier niet alleen in hoor, je brengt het nu net alsof ik moeilijk en onhandelbaar was
Lijkt me een klassiek geval van pars pro toto...
GrafGantz schreef:
Alleen een hoofdgerecht en verder niks is inderdaad vrij weinig, weet niet of dat de "schuld" van het restaurant is
. Ik vond mijn maaltijd in elk geval schappelijk geprijsd.
. Ik vond mijn maaltijd in elk geval schappelijk geprijsd. ...en dat van een waarheid als een koe.
Heren, het was mij ook een genoegen, waarbij ik de kwaliteit van de Nijmeegse cd-middenstand eigenlijk nog het minste bestanddeel vond.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 11:44 uur
DjFrankie schreef:
Ik hoop dat ik er de volgende keer ook weer bij ben. Wie waren er nu allemaal geweest?
Ja, we hebben je gemist Frankie.
Ik dacht dat de volgende users aanwezig waren;
- wibro
- Casartelli
- maanvaarder
- titan
- tangmaster
- Graf
- korenbloem
- Jazper
btw De platenbeurs op het Cinemariënburgplein ging niet door. De marktlui vonden het blijkbaar te koud.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 13:05 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Ik hou niet van Toto.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 13:47 uur
Ik hou ook niet van Toto en heb daarom geheel volgens traditie wederom geen cd van Toto gekocht.
Het was leuk, gezellig en koud.
Het was leuk, gezellig en koud.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 19:27 uur
Casartelli schreef:
Heren, het was mij ook een genoegen, waarbij ik de kwaliteit van de Nijmeegse cd-middenstand eigenlijk nog het minste bestanddeel vond.
Klopt, maar ik kan met een gerust hart stellen dat ik niks te klagen heb gehad!

0
tangmaster
geplaatst: 27 januari 2013, 21:23 uur
Leuke maar koude middag gehad, en toch net niet met lege handen naar huis.
0
geplaatst: 3 februari 2013, 10:00 uur
Zondag 10 februari: platenbeurs Kortrijk.
http://www.kdxfairs.be/
Helaas zonder dazzler deze keer, want verjaardagsfeest van de kids.
Aan zij die wel gaan: veel succes!
http://www.kdxfairs.be/
Helaas zonder dazzler deze keer, want verjaardagsfeest van de kids.
Aan zij die wel gaan: veel succes!
0
geplaatst: 3 februari 2013, 14:50 uur
Als ik kan, dan zal ik waarschijnlijk gaan. Altijd fijn als dergelijke dingen dicht bij huis gebeuren.
0
geplaatst: 1 maart 2013, 16:15 uur
Zaterdag of zondag (maar liever zaterdag) wil ik naar Leiden. Ik moet iets ophalen van de veiling waaraan ik heb deelgenomen. Wie gaat mij vergezellen die dag? 
Edit. Niet meer nodig, ik ga met Lukas en Herman.

Edit. Niet meer nodig, ik ga met Lukas en Herman.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 april 2013, 20:34 uur
Zondag popkwis in Venray met Rkdev, Deric Raven, L_T_B_, Pjh'67 en andere.
Team van L_T_B_ en Pjh67 zoekt nog iemand zie link
Team van L_T_B_ en Pjh67 zoekt nog iemand zie link
0
geplaatst: 27 april 2013, 01:25 uur
Ik heb Lukas vandaag weer eens gemeet. Gisteren had ik een meeting met Gloeilamp en de toekomstige user Fouzia. 

0
pavlova
geplaatst: 8 mei 2013, 18:34 uur
Klinkt erg gezellig! Zijn er eigenlijk ook dames bij? Ik zou er best eens bij willen zijn, als ik durf tenminste.
0
geplaatst: 8 mei 2013, 19:46 uur
Er zijn niet zo vaak dames bij nee
. Al kan je er natuurlijk wel een aantal vragen of zij ook een keer naar een meeting willen. Gezellig is het meestal wel.
. Al kan je er natuurlijk wel een aantal vragen of zij ook een keer naar een meeting willen. Gezellig is het meestal wel.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 mei 2013, 20:21 uur
Ik heb uit de overlevering vernomen dat er zo heel af en toe wel eens een loslopende dame op een MuMe-meeting aanwezig is geweest. Op de drie die ik meegemaakt heb, waren het er welgeteld 0. Of hier een causaal verband aanwezig is, heb ik verder niet diepgaand onderzocht.
0
geplaatst: 8 mei 2013, 21:14 uur
De ene keer dat ik mee heb gedaan aan een meeting, waren er twee dames bij. Of er een causaal verband is wil ik niet zeggen.
0
geplaatst: 8 mei 2013, 21:18 uur
Slowgaze schreef:
De ene keer dat ik mee heb gedaan aan een meeting, waren er twee dames bij. Of er een casuaal verband is wil ik niet zeggen.
De ene keer dat ik mee heb gedaan aan een meeting, waren er twee dames bij. Of er een casuaal verband is wil ik niet zeggen.
Ja zeg casual of causaal verband - niet neologiseren in zo'n gevoelige context. Het hengstenbalsyndroom is voor mij een ferme showstopper.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 mei 2013, 21:30 uur
Mjuman schreef:
Ja zeg casual of causaal verband - niet neologiseren in zo'n gevoelige context. Het hengstenbalsyndroom is voor mij een ferme showstopper.
Nou, dan breng je Mjuvrouw toch mee?
En kom nou niet aan met "wat moet die daar?", want ik ben op elke meeting wel ten minste een persoon tegengekomen wiens MuMe-aanwezigheid voor mij volkomen uit de lucht kwam vallen.
0
Deranged
geplaatst: 9 mei 2013, 17:44 uur
Je kunt ook tijdens een meeting naar de dames gaan.
Zoals men ook wel eens gezamenlijk naar een platenzaak gaat geloof ik.
Zoals men ook wel eens gezamenlijk naar een platenzaak gaat geloof ik.
* denotes required fields.