Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2006, 19:22 uur
rayman schreef:
Lebowski. Ga jij nu eens uitleggen middels een ferme tekst waarom Prefab Sprout door jou zo hoog wordt gewaardeerd. En dan doel ik uiteraard op het album Steve McQueen.
Lebowski. Ga jij nu eens uitleggen middels een ferme tekst waarom Prefab Sprout door jou zo hoog wordt gewaardeerd. En dan doel ik uiteraard op het album Steve McQueen.
Nou moet lebowski er 2 schrijven. Misschien vindt-ie dat helemaal niet erg hoor, maar zo splitst de ketting zich ineens. Als dat zo doorgaat, valt er straks helemaal geen hout meer van te snappen.
0
geplaatst: 20 september 2006, 19:23 uur
Paalhaas schreef:
Nou moet lebowski er 2 schrijven. Misschien vindt-ie dat helemaal niet erg hoor, maar zo splitst de ketting zich ineens.
(quote)
Nou moet lebowski er 2 schrijven. Misschien vindt-ie dat helemaal niet erg hoor, maar zo splitst de ketting zich ineens.
Heb ik gemist. Sorry. Maar hij pmt me net dat ie er morgen op terug komt.
Wil jij de ketting herstellen Paalhaas? Ik ben er vandoor.
0
geplaatst: 20 september 2006, 19:53 uur
gemaster: Kraftwerk - The Man-Machine
Trouwens, geweldig topic dit!
Trouwens, geweldig topic dit!
0
lambf
geplaatst: 20 september 2006, 20:00 uur
herman:
Type O Negative - Life Is Killing Me
Leuk topic
Type O Negative - Life Is Killing Me
Leuk topic

0
geplaatst: 20 september 2006, 20:08 uur
Voor Lambf
Sunn O))) - Black One....daar wil ik wel wat meer van je over weten. Daar ik daar zelf ooit het eerste berichtje over heb geschreven lol.
Sunn O))) - Black One....daar wil ik wel wat meer van je over weten. Daar ik daar zelf ooit het eerste berichtje over heb geschreven lol.
0
geplaatst: 20 september 2006, 20:13 uur
Voor Bono: U2 - Achtung Baby. Dacht ook nog aan Low (The Great Destroyer), maar dat is een voor mij veel bekendere plaat. Ben benieuwd naar je verhaal over Achtung Baby. 

0
lambf
geplaatst: 20 september 2006, 20:14 uur
Ik zal het morgen doen(dan kan ik hem op mijn stereo luisteren
)
)
0
geplaatst: 20 september 2006, 20:16 uur
herman schreef:
Voor Bono: U2 - Achtung Baby. Dacht ook nog aan Low (The Great Destroyer), maar dat is een voor mij veel bekendere plaat. Ben benieuwd naar je verhaal over Achtung Baby.

Leuk....ik heb zin om hem weer eens te luisteren. Zal morgen worden.
0
geplaatst: 20 september 2006, 20:35 uur
gemaster schreef:
aERo: Pixies - Doolittle
aERo: Pixies - Doolittle
Your wish is my command
(en schande dat ik me er met korte zinnetjes vanaf had gemaakt)
0
geplaatst: 20 september 2006, 20:54 uur
Louis2703 schreef:
Ward: Interpol - Turn on the Bright Lights
Ward: Interpol - Turn on the Bright Lights
Dat doe ik met heel veel liefde. Het toeval wil dat ik net van plan was om Interpol op te zetten.
0
geplaatst: 20 september 2006, 20:58 uur
Ward schreef:
Dat doe ik met heel veel liefde. Het toeval wil dat ik net van plan was om Interpol op te zetten.
(quote)
Veel succes, ik ben benieuwd.

0
geplaatst: 20 september 2006, 21:00 uur
He, je bent me net voor: ik dacht aan Saybia's The Second You Sleep (dus als je er zin in hebt Louis
).
).
0
geplaatst: 20 september 2006, 21:00 uur
0
geplaatst: 20 september 2006, 21:03 uur
Ben inmiddels klaar met mijn recensie. Moet ik nu iets van aero nemen?
0
handsome_devil
geplaatst: 20 september 2006, 21:03 uur
Je mag ook wel iets voor mij uitkiezen
Lijkt me leuk 
Lijkt me leuk 
0
geplaatst: 20 september 2006, 21:07 uur
Ga jij je best maar eens doen op ook een favoriet van mij: Antony & the Johnsons (het debuut).
0
geplaatst: 20 september 2006, 21:08 uur
Ik heb er genoeg geschreven vandaag, geef jij het maar door aan Wessel, dan klopt het weer

0
geplaatst: 20 september 2006, 21:09 uur
Ok, dan doe ik Wessel:
Sesamstraat- In een uur de wereld rond
Ik verwacht een kritische recensie van minstens 150 woorden
.
Sesamstraat- In een uur de wereld rond
Ik verwacht een kritische recensie van minstens 150 woorden
.
0
geplaatst: 20 september 2006, 21:15 uur
Mijn recensie is ook klaar, alhier te lezen.
Van Status Seeker wil ik wel een bericht bij Eminem - Marshall Mathers LP lezen. handsome_devil moet ook nog een opdracht hebben? Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady it is
.
Van Status Seeker wil ik wel een bericht bij Eminem - Marshall Mathers LP lezen. handsome_devil moet ook nog een opdracht hebben? Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady it is
.* denotes required fields.