MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Thanks, daar kan ik wel wat overschrijven.

Als L_T_B niet één wil, dan wil ik er nog wel één...... ik moet nog wat meer oefenen

Ik wacht ook nog op een opdracht

En ik ben ook overgeslagen!!

luc011190 schreef:
Dazzled Kid, The Hardest Way to Make an Easy Living

Gedaan:) En meteen stem omlaag gehaald.

Help de 3 arme zielen aan een recensie.

Jeroen enzo schreef:
En ik ben ook overgeslagen!!

Ga jij maar eens fijn 'Dr. Lektroluv - Lektroluv' recenseren

Bonothecat: Chris Rea - Shamrock Diaries

Status Seeker: Fatboy Slim - You've Come a Long Way, Baby

Nogmaals: sla mij maar over, Dazzled is aan de beurt

Ik ben net nog geweest, dus hoeft niet persé hoor.

Reijersen (dan maar?):

Danger Doom - The Mouse and the Mask

Conway Twitty schreef:
Reijersen (dan maar?):

Danger Doom - The Mouse and the Mask

Oké, vooruit, doe ik die er ook wel bij. (3 to go)

Inkoppertje: Conway Twitty mag Eels - Daisies of the Galaxy gaan doen

aERo, zou graag eens een echte recensie van je zien bij The Velvet Underground - The Velvet Underground

Heb ik er net 1 voor Aero uitgezocht.....dit gaat rap hier Als je nog tijd hebt Aero.....Fish - A vigil in a wilderniss of mirrors.

Voor bono: graag iets meer uitleg over de (terechte) 4,5 sterren bij Joy Division - Unknown Pleasures.

rayman, leg mij dan eens via een virtuoos stukje uit waarom je The Cure met The Head on the Door - ook al weer terecht - in je top 10 hebt staan.

lebowski schreef:
rayman, leg mij dan eens via een virtuoos stukje uit waarom je The Cure met The Head on the Door - ook al weer terecht - in je top 10 hebt staan.

Ik ga aan de slag.

lebowski, vertel me waarom je Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water(met het prachtige The Boxer!) 4,5 * sterren hebt gegeven, de reacties bij dat album zijn er nog niet veel, een review van jou zou ik daar graag zien!

BTW, voor mij mag je wel een album geven, maar dat is pas morgen klaar. Ik heb net mijn eerste review klaar van Van Hunt - On the Jungle Floor, lees het!

By the Way: TLC - Fanmail en Methodman - 4.21: the Day After heb ik reeds afgerond.

lebowski schreef:
aERo, zou graag eens een echte recensie van je zien bij The Velvet Underground - The Velvet Underground

Zo goed jongen?

nou mag levenvergeten bij The Ramones - The Ramones een stukje schrijven. Mijn Low-stukje is inmiddels af

Reijersen schreef:
By the Way: TLC - Fanmail en Methodman - 4.21: the Day After heb ik reeds afgerond.

Ik Fischerspooner ook! Maar jij moet levenvergeten even een opdracht geven Reijersen

Ik vraag van jou trouwens een review bij het meesterlijke Paul's Boutique!!

orbit schreef:
(quote)

Ik Fischerspooner ook! Maar jij moet levenvergeten even een opdracht geven Reijersen

Ik heb net een opdracht( ) van Reijersen afgerond, begin morgen met het debuut van de Ramones.

lebowski schreef:

Ik heb mijn best gedaan Marc.

bonothecat schreef:
Heb ik er net 1 voor Aero uitgezocht.....dit gaat rap hier Als je nog tijd hebt Aero.....Fish - A vigil in a wilderniss of mirrors.

En ook bono kan weer rustig gaan slapen vannacht

obsessed schreef:
L_T_B: Flogging Molly - Drunken Lullabies

Ik heb al eerder het idee gehad om daar iets over te schrijven. Iets met meer waarde dan; Een leuk album 5 sterren waard, echte muziek voor boeren en Limburgers.

Ik hoop niet dat ik mensen afschrik door mijn ietwat lange bericht. Het was in ieder geval leuk om te doen. Een erg leuk topic Jelle!

The Scientist schreef:
nou mag levenvergeten bij The Ramones - The Ramones een stukje schrijven.

En nou mag Jelle de moeilijke taak op zich nemen bij Astral weeks iets zinnigs te vertellen over zijn onlangs opgebloeide liefde (mag ik het zo noemen? ) voor dat album.

Lebowski. Ga jij nu eens uitleggen middels een ferme tekst waarom Prefab Sprout door jou zo hoog wordt gewaardeerd. En dan doel ik uiteraard op het album Steve McQueen.

rayman dan wil ik van jouw weten wat je tegen arcade fire - funeral hebt.

dudehere schreef:
rayman dan wil ik van jouw weten wat je tegen arcade fire - funeral hebt.

Daar ga ik me morgen op toeleggen. Nu moet ik mijn voetbaltas inpakken inz. trainen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.