MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Slagveld Der Vampieren (De Grote Gothic KO)

zoeken in:
Lin
en ach, je hebt vast nog geen slaap, Luna komt zo wel weer voor een voeding, doe eens gek

Ik zal er nog wel een paar op zetten.

175. Forthcoming Fire - Longing For Light (klik play naast de track en je kan het hele nummer luisteren )

We komen er wel.
Ik heb waarschijnlijk vanavond nog wel tijd om te zoeken.

438. The Changelings - Awakening
439. The Changelings - Into this Divide

503. Crash Course in Science - Flying Turns
504. Anne Clark - Our Darkness

Lin
Ik verwerk de links die jullie aanleveren even in mn word bestand en niet op de site omdat ik maar een bepaalde tijd kan editen, en dan steeds die lijst helemaal opnieuw moet plaatsen. vanavond plaats ik de nieuwe, up to date lijst

Ik zal wel steeds melden welke missing links ik verwerkt heb

--> edit: tot aan dit bericht is alles up to date

perfume
Voor sommige nummers wil ik verwijzen naar de myspace site van de bands:

www.myspace.com/craigdoomsday (The Doomsday Device)
www.myspace.com/yendri(Yendri)
www.myspace.com/kirliancamerafront(Kirlian Camera)
www.myspace.com/breathlesssongs(Breathless)
www.myspace.com/thisburningeffigy(This Burning Effigy)
www.myspace.com/kisstheblademusic(KissThe Blade)

Lin
Top!! Ik zal ze straks verwerken in de lijst, nu even op kerstvisite

Alicia is weer bezig aan het verzamelen en d'r zitten me weer hele goede nummertjes bij. Gelukkig geen visites, maar heerlijk wegdromen bij de muziek....en de nodige kerstversnaperingen.

337. Swans Of Avon - When Heaven Falls

We zoeken nog linkjes van de volgende nummers:

46. Kiss The Blade- This Seconds Way
47. In Mitra Medusa Inri - Estrangement
173. Slow Burn - Cutthroat
177. The Cain Principle - Western Europe Atmosphere
203. om - Pilgrimage
334. The Doomsday Device - Welcome to my world
336. The Escape - Point Of No Return
345. Lillith(Yendri) - A World Without That pain
348. Derriere Le Miroir - Alibis
352. Lowsunday - Zuff

357. The Caves - Sometimes Hostile
360. Lady Besery's Garden - Love's Labour Lost
361. Kirlian Camera - Eclipse
364. Dark Side Cowboys - Creation
365. Ohl - An meinem Grab

Ik heb op deze tweede kerstdag helaas minder goed nieuws voor deze KO.

We zijn met de crew overeengekomen dat we een halt willen gaan toeroepen aan het linken naar rar's, zip's en mp3's, dus die zullen in de loop van de avond allemaal verwijderd worden.

Ook ik heb mij in deze KO en ook in de new wave KO "schuldig " gemaakt aan het plaatsen van en linken naar rar's met mp3's en we zijn allemaal misschien een beetje teveel meegesleept in ons enthousiame. En het is nu pas met deze KO dat dit echt grote vormen begint aan te nemen.

De site zou hierdoor wel eens in de problemen kunnen komen, want de main activity is nog altijd het dicusieëren over muziek en niet het uitwisselen ervan en we moeten er dus over waken dat dat zo blijft.

Ik begrijp dat dit wel vervelend is, want iedereen is hier nu zo enthousiast bezig, maar dit betekent in geen geval dat we de KO stil gaan leggen ofzo hoor. Gewoon alle downloadlinks zullen eruit moeten - die naar youtube en zo kunnen blijven.

[Edit: 21u18: alle rapidshare, sendspace en megauploadlinks heb ik nu als het goed is uit dit topic verwijderd. De links naar youtube en naar sites waar 10-20 secondensamples van nummers worden aangeboden heb ik laten staan, als iemand zich nog stoort aan bepaalde links die er momenteel staan, kan die dat aan mezelf, herman of The Scientist laten weten]

Dan zal dat het einde van deze KO betekenen, omdat het om veel onbekende nummers gaat, waar je niet op een andere manier aan kunt komen.
Jammer, maar ik heb wel begrip voor de situatie.

djeffibrelich
of we zouden ons moeten beperken tot de nummers die je op youtube kan vinden.

Ik kan het wel begrijpen van de site uit, maar uiteraard is dit het einde van deze KO, want het gaat hier om muziek die maar weinigen kennen en dus kunnen er nu niet voldoende mensen meestemmen. Jammer maar helaas.
Fijne jaarwisseling iedereen! En tot de radio 3 top 40 KO.

djeffibrelich
dus de gothic k.o is knock out?
geen nieuwe bandjes om te ontdekken?
tsja dan maar terug naar my chemical romance ofzo...

Lin
Ik moet zeggen dat ik het heel jammer vind dat de crew hier niet wat eerder mee had kunnen komen, en niet nu pas als we alle linkjes al bijna binnen hebben... Ik begrijp het standpunt, maar ik denk inderdaad dat het het einde van de KO is.

Het is zo gegroeid dat ik er veel mee bezig ben geweest, de linkjes heb verzameld etc, maar het is uiteindelijk iets wat we samen hebben gedaan, waar iedereen enthousiast over was, en waarvan het doel niet het illegaal verspreiden van muziek was, maar het leuk met elkaar bezig zijn en het ontdekken van nieuwe muziek, waar we dan, volgens de regels van MuMe weer over kunnen discussieren .
Ik heb uiteraard alle links tm mijn bericht van 11.16 al op een veilige plek, maar vind het te omslachtig om de KO verder te gaan doen via email en buiten MuMe om. Wat mij betreft houdt het hier dan ook op, maar als er mensen zijn die graag mijn lijst met links willen hebben om er (let wel: buiten Mume) om verder mee bezig te gaan dan stuur je maar een pm.

Dan zal de Nu Soul KO ook wel gestopt worden.

Lin
en elke andere KO

En de artiesten KO.

Lin
en alles behalve het sterretjes geven en discussies bij de albums...zeg maar het hele forum

Lin schreef:
Ik moet zeggen dat ik het heel jammer vind dat de crew hier niet wat eerder mee had kunnen komen

Ik snap je opmerking. Zelf doe ik niet mee aan KO's dus ik had het niet eens in de gaten, maar eerlijk is eerlijk: iedere user (zeker de oude rotten die aan deze KO meededen) weten zelf ook wel dat links niet mogen.
Ik vind het jammer voor iedereen en hoop dat er begrip opgebracht kan worden (en weet dat ook crewmembers/mods hier graag aan meededen, dus het is zeker geen 'dwarszitterij').

De laatste opmerkingen vind ik wat flauw, want KO's hadden vroeger nooit links.

Lin
(ik weet dat ik flauw bezig ben, even afreageren en dan weer over tot de orde van de dag )

Maar nu hebben ze allemaal links.

Dat snapte ik ook wel hoor
Ik zou ook gefrustreerd zijn en de achterliggende gedachte van deze KO was door de links juist erg goed.
Maar ik hoop dat iedereen snapt dat het einde zoek is als dit wel toegestaan gaat worden: dan mogen users overal links gaan plaatsen en dat is niet de bedoeling van de site.

deric raven schreef:
Maar nu hebben ze allemaal links.

wat dus niet mag

Lin
dus die worden dan ook gesloten neem ik aan aERo??

Dus als ik het goed begrijp mogen links naar youtube en sites waar fragmenten van 10, 20 seconden te beluisteren valt wel?

Lin
ja friek, dus eigenlijk mogen we alleen oercommerciele KO's opzetten, waar allemaal links van youtube te vinden zijn... maar goed, ik zet t van me af, ga lekker kerst vieren met mn gezinnetje

De vampieren zijn afgeslacht.

Lin
pfffffffffff anti climax ja...

we waren zoooooooooo dichtbij, bijna klaar... maar ja...zoals de winnaar van de ladder zei..the end

zie trouwens dat de laatste 4 battles bij de van der graaf generator KO ook sendspace linkjes zijn...zullen zo ook wel een mededeling van de crew te zien krijgen neem ik aan?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:50 uur

geplaatst: vandaag om 23:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.