MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De alternatieve MusicMeter heavy metalladder

zoeken in:
Of Vegetarian Progressive Grindcore?

The_CrY schreef:
En wat doen we met nummers van bands die bijvoorbeeld zonodig Progressive Thrash of Blackened Death moeten maken? Of, veel voorkomend, Gothic Industrial?
Inderdaad vanaf het begin al voor mij een moeilijkheid met deze spelvorm. Dat lijkt me gewoon aan de nominator. Zolang Rhapsody maar geen doommetal maakt lijkt me alles prima. Laten we wel gewoon weer doen maximaal drie per artiest.

Willen we dan ook een maximaal aantal stemmen per album doen? En per nominator misschien een maximaal aantal per genre? Niet dat één nominator straks de hele doomcategorie zelf al volgepropt heeft bedoel ik (tenzij er écht een tekort aan een bepaalde categorie is).

Om recente metal wat meer onder de aandacht te brengen heb ik een metalversie van het Maak Kennis Met...-topic opgericht. Hopelijk doet er wat volk mee die ook aan dit topic hebben meegedaan.

Maak kennis met Metal anno 2013

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.