MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1968

zoeken in:

De 24 uur zijn om.

De winnaar van de Knock-out: 1968 is dus geworden;

The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland

(afbeelding)

Iedereen bedankt voor het meespelen. Of het een terechte winnaar is durf ik niet te zeggen. Ik vind 1968 nu eenmaal geen sterk muziekjaar, maar de meningen zullen daarover wel verdeeld zijn.

Cured
Gelukkig, uitstekende winnaar en iig niet die "halve" dubbelaar van the beetles

Ik ben benieuwd of er 3 deelnemers te vinden zijn die het album van Jimi nog weleens helemaal uitzitten. Ook The Beatles kom je niet meer door maar daar zou een nog een briljante enkel album van te maken zijn.

wibro bedankt voor de puike organisatie

1968 vind ik wel een sterk muziekjaar met 6 5*-albums waaronder die van Jimi Hendrix en 19 4,5*-albums. Op naar het topjaar 1967.
In ieder geval bedankt voor de prima organisatie.

Als de Beatles hadden gewonnen, dan hadden we als poster dit gehad:

(afbeelding)

50tracks schreef:
Ik ben benieuwd of er 3 deelnemers te vinden zijn die het album van Jimi nog weleens helemaal uitzitten.

(afbeelding)

50tracks schreef:
Ik ben benieuwd of er 3 deelnemers te vinden zijn die het album van Jimi nog weleens helemaal uitzitten. Ook The Beatles kom je niet meer door maar daar zou een nog een briljante enkel album van te maken zijn.

Ik zit beiden nog wel eens regelmatig uit. Waarom niet?

Bedankt, Wibro. Ik kijk al uit naar 1967.

Toon1 schreef:
(quote)

Bedankt, Wibro. Ik kijk al uit naar 1967.
Die komt er zeker een keer aan, maar nu even niet. Ik ben op het ogenblik met een film quiz bezig op Movie Meter.

50tracks schreef:
Ik ben benieuwd of er 3 deelnemers te vinden zijn die het album van Jimi nog weleens helemaal uitzitten.

Nou, ik niet in ieder geval. Staat toch ook een hoop rotzooi op. De man heeft echt fantastische muziek gemaakt, maar zijn albums doen het niet voor mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.