MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1968

zoeken in:
1-0

Caetano Veloso er al uit

6. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers vs Terry Riley - In C

0-1

Casartelli (moderator)
De eerste waar ik mee kan stemmen, is meteen al een lastige. Daar ik vermoed dat Terry Riley uiteindelijk toch de underdog is...

0-2

4-3

Ik zou haast zeggen dat Terry Riley toch meer in de klassieke muziek thuishoort. Ikzelf ben er niet zo weg van.

7. Jeff Beck Group - Truth vs The Bonzo Dog Band - The Doughnut in Granny's Greenhouse

0-2

wibro schreef:
4-3

Ik zou haast zeggen dat Terry Riley toch meer in de klassieke muziek thuishoort. Ikzelf ben er niet zo weg van.

Zonde! Ik hoopte een keertje op een verrassing, een keertje op een niet-rock/pop plaat. Caetano Veloso lag er ook al uit tegen wat niet eens de beste plaat van Cream is.

Van te voren had ik een 4-0 stand verwacht in het voordeel van The Byrds. Ik vind deze uitslag dus best wel verrassend. Niettemin toch maar goed dat ik voor 128 albums gekozen heb en niet voor 64. In het laatste geval had het album van Terry Riley en dat van Caetano Veloso niet eens mee gedaan.

1-2

Hoeveel jaar-KO's wil je tegelijkertijd laten lopen?

Tegelijkertijd geen enkele. Als deze afgelopen is begin ik met 1967, voorts 1966, dan 1965 en sluit vervolgens in één KO af met de periode 1960-1964. In die jaren zijn namelijk te weinig albums gemaakt om elk jaar afzonderlijk te nemen.

Cured
2-2

8. The Zombies - Odessey & Oracle vs Ultimate Spinach - Behold & See

1-0

Caetano eruit tegen Cream

2-2

Ultimate Spinach: Mooie ontdekking!

Cured
3-2

9. The Rolling Stones - Beggars Banquet vs Dusty Springfield - Dusty........ Definitely

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 20:32 uur

geplaatst: vandaag om 20:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.