MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Pauper schreef:
Ja wel leuk om te weten maar het is weer van dat zielige gedoe van kijk we maken het weer goed, we waren dom bezig... ja denk dan is eerst na voor dat je gaat lopen dissen, als je beetje normaal mens bent sta je boven dat trieste gedoe en ga je er niet op in en dan vervolgens schreeuwen van de daken dat je weer bijlegt en dat daar hiphop allemaal om draaid, ik snap het niet... boel publiciteit en commerciele redenen, kortom i don't care

Ik vind dit anders een redelijk 'natuurlijk' ontstaan van een beef. Het vermeende gebruik van Cube van andermans nummers, en Cypress Hill die hier niet zo blij mee is.

Pauper
Conway Twitty schreef:
(quote)

Ik vind dit anders een redelijk 'natuurlijk' ontstaan van een beef. Het vermeende gebruik van Cube van andermans nummers, en Cypress Hill die hier niet zo blij mee is.

Ik weet niet, maar als je vrienden bent kun je zoiets toch uitpraten of niet? Nee dan gaan we op elkaar lopen kankeren, of A, het was geen "echte" vriendschap en het was vanuit commerciele overwegingen, of B de ruzie was vanuit publiciteit. Hoe je het ook went of keert, het is gewoon zielig dat rappers elkaar lopen dissen.

Ja ik was er.. We Be Clubbin:Ice Cube

(check mijn profile voor meer ice cube filmpjes)

Gaaf, Cath!

GZA (destijds 'The Genius'), volgens mij nog voor Words from a Genius: Come Do Me.

Eigenlijk verkeerde categorie, maar Rick James - Superfreak (Live).

Pauper
psychonaatje schreef:
Eigenlijk verkeerde categorie, maar Rick James - Superfreak (Live).

Can't Touch This

Pauper schreef:
Can't Touch This

Maar dan wat eerder en veel beter.

Pauper
Onze LL Cool J, DMX, Jay-Z, Snoop Dogg imitator is terug..

http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4988
zijn wel meer filmpjes van die man, weet ze zo niet te vinden, ergens op VKMag o.a.

Pauper schreef:
Onze LL Cool J, DMX, Jay-Z, Snoop Dogg imitator is terug..

http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4988
zijn wel meer filmpjes van die man, weet ze zo niet te vinden, ergens op VKMag o.a.

Wow! Die kerel is echt goed!

Haha, lijkt wel nep zo goed.

Pauper
Er is ook een Remix van The Game's It's Okay (One Blood)

Hele zieke line-up, namelijk (The Game), Jim Jones, Snoop Dogg, Nas, TI, Fat Joe, Lil Wayne, N.O.R.E., Jadakiss, Styles P., Fabolous, Juelz Santana, Rick Ross, Twista, Kurupt, Daz, WC, E-40, Bun B, Chamillionare, Slim Thug, Young Dro, The Clipse en tot slot Ja Rule... (op volgorde) hoeveel rappers kun je op 1 track proppen, over niveau houden we het dan maar even stil Ziek

Of is dit stiekem het werk van de man uit me vorige filmpje

psychonaatje schreef:
Wow! Die kerel is echt goed!

hier is dat andere filmpje wat ik al kende: tadaa

Ja ik heb zo'n bericht over die remix een tijdje terug al geplaatst bij de artiestenpagina van the Game .

Pauper
MJ_DA_MAN schreef:
Ja ik heb zo'n bericht over die remix een tijdje terug al geplaatst bij de artiestenpagina van the Game .

Aight.. ik had hem nog niet gehoord en wou hem jullie niet onthouden

Dit is toch wel een leuk klassiekertje:

King Tee - Body & Soul - Def Jef - Michel'le - Tone-Loc - Above The Law - Ice-T - Dr. Dre & MC Ren - Young MC - Digital Underground - MC Hammer(!) en Eazy-E tegen gang violence

Gekke freestyle!! En het liedje erna is ook goddelijk

KIJKEN

eazyfan
Die track heb ik nooit wat gevonden,(sorry), die freestyle was geweldig, bedankt

Duet van Ice-T en 2Pac.

Dr.Greenthump
Hier een filmpje voor de patta freaks:

Air Max 90 Homegrown Special

''State's tweede Homegrown-cd, het bijbehorende feestje en de gelimiteerde editie van de Air Max 90, binnenkort is het zo ver! Kijk en luister in dit Statement naar Patta-expert Gee die collega Edzon, mc's Tim en Nina, B-Boy Benny en ontwerper Youssef het hemd van het lijf (schoen van de voet?) vraagt.''

Bron: statemagazine

Pauper
Dr.Greenthump schreef:
Hier een filmpje voor de patta freaks:

Air Max 90 Homegrown Special

''State's tweede Homegrown-cd, het bijbehorende feestje en de gelimiteerde editie van de Air Max 90, binnenkort is het zo ver! Kijk en luister in dit Statement naar Patta-expert Gee die collega Edzon, mc's Tim en Nina, B-Boy Benny en ontwerper Youssef het hemd van het lijf (schoen van de voet?) vraagt.''

Bron: statemagazine

Ja ik had hem gezien, die gasten "rocken de patta's" wel als een malle

psychonaatje schreef:
Duet van Ice-T en 2Pac.

Ice-T is een joker 4 life, wat een kneus

Pauper schreef:
Ice-T is een joker 4 life, wat een kneus

Totaaaaal niet met je eens. Ice-T is een pionier en bovendien zijn zijn analyses in zowel zijn beste tracks als in zijn interviews behoorlijk helder en scherp.

Dr.Greenthump
haha inderdaad LOL!

Nieuwste hitje op Youtube.

Mac Drive Thru Freestyle

'can you throw it down for me one more time?'

eazyfan
psychonaatje schreef:
Duet van Ice-T en 2Pac

Zo ongelooflijk mooi, bedankt die zocht ik al lang .

Kool Moe Dee, KRS-One & Chuck D - Rise N' Shine
Wist niet dat die drie ooit een samenwerking hadden aangegaan.

Overigens is (zoals iemand eronder al opmerkt) het einde (volgens mij eigenlijk de hele clip) een verwijzing naar Malcolm X. Op 21 februari 1965 werd hij doodgeschoten bij een bijeenkomst in Manhattan, vlak nadat er achterin de zaal een (nep)gevecht uitbrak om de aandacht af te leiden.

Dr.Greenthump
Als response op de ''Air Max 90 Homegrown Special'' kun je op statemagazine de nieuwe filmpjes over deze Patta zien. Een commercial is hier te bekijken en een nieuwe clip van Winne kun je hier bekijken waar hij zijn sneakers n' stuff represent

Biggie's birthday '93

ODB freestyled op die lekkere Redman-beat. Haha, kijk die Big shaken, écht lachen. (Puff en Lil' kim op achtergrond)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:24 uur

geplaatst: vandaag om 10:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.