Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2006, 15:46 uur
Pauper schreef:
Ja wel leuk om te weten maar het is weer van dat zielige gedoe van kijk we maken het weer goed, we waren dom bezig... ja denk dan is eerst na voor dat je gaat lopen dissen, als je beetje normaal mens bent sta je boven dat trieste gedoe en ga je er niet op in en dan vervolgens schreeuwen van de daken dat je weer bijlegt en dat daar hiphop allemaal om draaid, ik snap het niet... boel publiciteit en commerciele redenen, kortom i don't care
Ja wel leuk om te weten maar het is weer van dat zielige gedoe van kijk we maken het weer goed, we waren dom bezig... ja denk dan is eerst na voor dat je gaat lopen dissen, als je beetje normaal mens bent sta je boven dat trieste gedoe en ga je er niet op in en dan vervolgens schreeuwen van de daken dat je weer bijlegt en dat daar hiphop allemaal om draaid, ik snap het niet... boel publiciteit en commerciele redenen, kortom i don't care
Ik vind dit anders een redelijk 'natuurlijk' ontstaan van een beef. Het vermeende gebruik van Cube van andermans nummers, en Cypress Hill die hier niet zo blij mee is.
0
Pauper
geplaatst: 9 november 2006, 16:12 uur
Conway Twitty schreef:
Ik vind dit anders een redelijk 'natuurlijk' ontstaan van een beef. Het vermeende gebruik van Cube van andermans nummers, en Cypress Hill die hier niet zo blij mee is.
(quote)
Ik weet niet, maar als je vrienden bent kun je zoiets toch uitpraten of niet? Nee dan gaan we op elkaar lopen kankeren, of A, het was geen "echte" vriendschap en het was vanuit commerciele overwegingen, of B de ruzie was vanuit publiciteit. Hoe je het ook went of keert, het is gewoon zielig dat rappers elkaar lopen dissen.
0
geplaatst: 11 november 2006, 13:45 uur
0
geplaatst: 12 november 2006, 18:24 uur
0
geplaatst: 13 november 2006, 01:39 uur
Eigenlijk verkeerde categorie, maar Rick James - Superfreak (Live).
0
geplaatst: 13 november 2006, 11:47 uur
0
Pauper
geplaatst: 13 november 2006, 17:46 uur
Onze LL Cool J, DMX, Jay-Z, Snoop Dogg imitator is terug..
http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4988
zijn wel meer filmpjes van die man, weet ze zo niet te vinden, ergens op VKMag o.a.
zijn wel meer filmpjes van die man, weet ze zo niet te vinden, ergens op VKMag o.a.
0
geplaatst: 13 november 2006, 17:54 uur
Pauper schreef:
Wow!
Die kerel is echt goed!
0
Pauper
geplaatst: 14 november 2006, 11:58 uur
Er is ook een Remix van The Game's It's Okay (One Blood)
Hele zieke line-up, namelijk (The Game), Jim Jones, Snoop Dogg, Nas, TI, Fat Joe, Lil Wayne, N.O.R.E., Jadakiss, Styles P., Fabolous, Juelz Santana, Rick Ross, Twista, Kurupt, Daz, WC, E-40, Bun B, Chamillionare, Slim Thug, Young Dro, The Clipse en tot slot Ja Rule... (op volgorde) hoeveel rappers kun je op 1 track proppen, over niveau houden we het dan maar even stil
Ziek
Of is dit stiekem het werk van de man uit me vorige filmpje
hier is dat andere filmpje wat ik al kende: tadaa
Hele zieke line-up, namelijk (The Game), Jim Jones, Snoop Dogg, Nas, TI, Fat Joe, Lil Wayne, N.O.R.E., Jadakiss, Styles P., Fabolous, Juelz Santana, Rick Ross, Twista, Kurupt, Daz, WC, E-40, Bun B, Chamillionare, Slim Thug, Young Dro, The Clipse en tot slot Ja Rule... (op volgorde) hoeveel rappers kun je op 1 track proppen, over niveau houden we het dan maar even stil
ZiekOf is dit stiekem het werk van de man uit me vorige filmpje

hier is dat andere filmpje wat ik al kende: tadaa
0
geplaatst: 14 november 2006, 12:57 uur
Ja ik heb zo'n bericht over die remix een tijdje terug al geplaatst bij de artiestenpagina van the Game
.
.
0
Pauper
geplaatst: 14 november 2006, 14:50 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ja ik heb zo'n bericht over die remix een tijdje terug al geplaatst bij de artiestenpagina van the Game
.
.Aight.. ik had hem nog niet gehoord en wou hem jullie niet onthouden

0
geplaatst: 24 november 2006, 20:00 uur
Dit is toch wel een leuk klassiekertje:
King Tee - Body & Soul - Def Jef - Michel'le - Tone-Loc - Above The Law - Ice-T - Dr. Dre & MC Ren - Young MC - Digital Underground - MC Hammer(!) en Eazy-E tegen gang violence
King Tee - Body & Soul - Def Jef - Michel'le - Tone-Loc - Above The Law - Ice-T - Dr. Dre & MC Ren - Young MC - Digital Underground - MC Hammer(!) en Eazy-E tegen gang violence

0
geplaatst: 25 november 2006, 19:20 uur
0
eazyfan
geplaatst: 25 november 2006, 19:29 uur
Die track heb ik nooit wat gevonden,(sorry), die freestyle was geweldig, bedankt 

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 27 november 2006, 15:30 uur
Hier een filmpje voor de patta freaks:
Air Max 90 Homegrown Special
''State's tweede Homegrown-cd, het bijbehorende feestje en de gelimiteerde editie van de Air Max 90, binnenkort is het zo ver! Kijk en luister in dit Statement naar Patta-expert Gee die collega Edzon, mc's Tim en Nina, B-Boy Benny en ontwerper Youssef het hemd van het lijf (schoen van de voet?) vraagt.''
Bron: statemagazine
''State's tweede Homegrown-cd, het bijbehorende feestje en de gelimiteerde editie van de Air Max 90, binnenkort is het zo ver! Kijk en luister in dit Statement naar Patta-expert Gee die collega Edzon, mc's Tim en Nina, B-Boy Benny en ontwerper Youssef het hemd van het lijf (schoen van de voet?) vraagt.''
0
Pauper
geplaatst: 27 november 2006, 17:04 uur
Dr.Greenthump schreef:
Ja ik had hem gezien, die gasten "rocken de patta's" wel als een malle
Ice-T is een joker 4 life, wat een kneus

0
geplaatst: 27 november 2006, 18:13 uur
Totaaaaal niet met je eens. Ice-T is een pionier en bovendien zijn zijn analyses in zowel zijn beste tracks als in zijn interviews behoorlijk helder en scherp.
0
geplaatst: 2 december 2006, 19:35 uur
0
geplaatst: 4 december 2006, 15:20 uur
Kool Moe Dee, KRS-One & Chuck D - Rise N' Shine
Wist niet dat die drie ooit een samenwerking hadden aangegaan.
Overigens is (zoals iemand eronder al opmerkt) het einde (volgens mij eigenlijk de hele clip) een verwijzing naar Malcolm X. Op 21 februari 1965 werd hij doodgeschoten bij een bijeenkomst in Manhattan, vlak nadat er achterin de zaal een (nep)gevecht uitbrak om de aandacht af te leiden.
Wist niet dat die drie ooit een samenwerking hadden aangegaan.

Overigens is (zoals iemand eronder al opmerkt) het einde (volgens mij eigenlijk de hele clip) een verwijzing naar Malcolm X. Op 21 februari 1965 werd hij doodgeschoten bij een bijeenkomst in Manhattan, vlak nadat er achterin de zaal een (nep)gevecht uitbrak om de aandacht af te leiden.
0
geplaatst: 7 december 2006, 18:10 uur
Biggie's birthday '93
ODB freestyled op die lekkere Redman-beat. Haha, kijk die Big shaken, écht lachen. (Puff en Lil' kim op achtergrond)
ODB freestyled op die lekkere Redman-beat. Haha, kijk die Big shaken, écht lachen. (Puff en Lil' kim op achtergrond)

* denotes required fields.