MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Improvision
DJ Ease aan het werk

Niet echt supergoed, maar nooit op een album verschenen en ik wist niet er een clip voor was gemaakt:
Tim Dog - Bitch with a Perm.

Dit is een (niet al te sterke) diss richting Snoop (toen nog Doggy) Dogg. Helaas is het een remix en gecensureerd. Ik weet niet waar het aan ligt, maar bij de versie die ik ken, luidde het refrein "Bitch with a perm, bitch with a perm, I don't give a fuck about a bitch with a perm", wat ik op zich wel een geinig refrein vind.

Edit: de tekst van het origineel is compleet anders, wel iets sterker, vind ik, maar nog niet je dat.

Improvision

Weet er toevallig iemand of het van bekende nummers is dat hij hier samples gebruikt?

Dr.Greenthump
Van 't album Doggystyle werd de track Serial Killer gespinned, maar verder ken ik de nummers niet. Hij is trouwens best gruwelijk daar man. Wel grappig dat hij daar gewoon in Polen draaid

Improvision
Ja, ik had zijn myspace profiel gezien, en daar stond het filmpje op.

http://blog.myspace.com/madlib

alle Madlib gerelateerde video's op een rijtje.

Inspectaa

Heel leuk concert van Inspecta Deck; hij doet zowat alle (wu-) classics.

Raekwon the chef
Hoe lang duurde dat concert dan wel niet? :O

wie is trouwens die back-up mc?

Harco
http://www.youtube.com/watch?v=IDrqaAVP4oQ

Had 'm al gepost in een andere thread, maar goed...

Dr.Greenthump
Had 'm al bekeken in die andere thread, maar hij blijft dope

Merk de laatste tijd op dat ik steeds meer in de Boot Camp vertakkingen aan 't graven ben. Sean Price die mijn interesse heeft getrokken en sinds Rock On ben ik zo'n beetje instant fan van Ruste Juxx geworden. Kan hier eigenlijk ook wel Papoose aan toevoegen. Agressieve stijl van rappen, zelfde flow, beide heren kunnen heerlijk rijmen en diezelfde NY mentaliteit.

Even iets anders: Cee-Lo/G-Unit

Raekwon the chef schreef:

wie is trouwens die back-up mc?

gn idee.

Harco
Dr.Greenthump schreef:
Had 'm al bekeken in die andere thread, maar hij blijft dope

Merk de laatste tijd op dat ik steeds meer in de Boot Camp vertakkingen aan 't graven ben. Sean Price die mijn interesse heeft getrokken en sinds Rock On ben ik zo'n beetje instant fan van Ruste Juxx geworden. Kan hier eigenlijk ook wel Papoose aan toevoegen. Agressieve stijl van rappen, zelfde flow, beide heren kunnen heerlijk rijmen en diezelfde NY mentaliteit.

Ruste is toch wat meer raw en grimey.

Kos
.

Yoda .

raffael77
Blackmoon - How Many Mc's

CHECK THIS OUT Het is niet heel goed ofzo, maar het simpele feit dat je
Nas, Big en Meth op 1 podium mag zien staan

raffael77
Digital Underground - Humpty Dance

Cath schreef:
CHECK THIS OUT Het is niet heel goed ofzo, maar het simpele feit dat je
Nas, Big en Meth op 1 podium mag zien staan

Momenteel verslaafd aan deze song:
Cyne - Steady

Pauper
Ik weet dat niet echt Hip-Hop georienteert is maar ik ben opzoek naar zo'n videoclip van Jimmy Hendrix als ik me niet vergis waarin je beelden van de straten van N.Y. ziet en foto's van Hendrix er doorheen... iemand die weet welke dit is?

Nieuwe clip van Nas... erg fijne track, en een erg leuke clip
Can't forget about you

Improvision
FunkyMonk schreef:

Momenteel verslaafd aan deze song:
Cyne - Steady

Waaw

Kos
Idd vet.

Ik heb ondertussen alwat meer nummers van Cyne; zeker de moeite eens om ze uit te checken. écht dope.

Een track die we nooit mogen vergeten
über-relaxed:
Grand Puba - I like it

FunkyMonk schreef:
Een track die we nooit mogen vergeten
über-relaxed:
Grand Puba - I like it

Inderdaad, erg leuke track! Heb die cd "2000" ('95), maar die cd in zijn geheel valt toch wel wat tegen. Zeker in vergelijking met 'Reel to Reel' ui '92....

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.