Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2006, 10:14 uur
Niet echt supergoed, maar nooit op een album verschenen en ik wist niet er een clip voor was gemaakt:
Tim Dog - Bitch with a Perm.
Dit is een (niet al te sterke) diss richting Snoop (toen nog Doggy) Dogg. Helaas is het een remix en gecensureerd. Ik weet niet waar het aan ligt, maar bij de versie die ik ken, luidde het refrein "Bitch with a perm, bitch with a perm, I don't give a fuck about a bitch with a perm", wat ik op zich wel een geinig refrein vind.
Edit: de tekst van het origineel is compleet anders, wel iets sterker, vind ik, maar nog niet je dat.
Tim Dog - Bitch with a Perm.
Dit is een (niet al te sterke) diss richting Snoop (toen nog Doggy) Dogg. Helaas is het een remix en gecensureerd. Ik weet niet waar het aan ligt, maar bij de versie die ik ken, luidde het refrein "Bitch with a perm, bitch with a perm, I don't give a fuck about a bitch with a perm", wat ik op zich wel een geinig refrein vind.

Edit: de tekst van het origineel is compleet anders, wel iets sterker, vind ik, maar nog niet je dat.
0
Improvision
geplaatst: 15 december 2006, 15:21 uur
Weet er toevallig iemand of het van bekende nummers is dat hij hier samples gebruikt?
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 15 december 2006, 16:19 uur
Van 't album Doggystyle werd de track Serial Killer gespinned, maar verder ken ik de nummers niet. Hij is trouwens best gruwelijk daar man. Wel grappig dat hij daar gewoon in Polen draaid 

0
Improvision
geplaatst: 15 december 2006, 17:14 uur
Ja, ik had zijn myspace profiel gezien, en daar stond het filmpje op.
0
geplaatst: 4 januari 2007, 21:02 uur
0
geplaatst: 6 januari 2007, 18:44 uur
Dj Muggs & GZA - General Principals
http://www.youtube.com/watch?v=ECjwUv8jFks
en nog een:
http://www.youtube.com/watch?v=0m-S6qsFggo
http://www.youtube.com/watch?v=ECjwUv8jFks
en nog een:
http://www.youtube.com/watch?v=0m-S6qsFggo
0
geplaatst: 12 januari 2007, 14:44 uur
0
Raekwon the chef
geplaatst: 12 januari 2007, 20:26 uur
Hoe lang duurde dat concert dan wel niet? :O
wie is trouwens die back-up mc?
wie is trouwens die back-up mc?
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 13 januari 2007, 16:46 uur
Had 'm al bekeken in die andere thread, maar hij blijft dope 
Merk de laatste tijd op dat ik steeds meer in de Boot Camp vertakkingen aan 't graven ben. Sean Price die mijn interesse heeft getrokken en sinds Rock On ben ik zo'n beetje instant fan van Ruste Juxx geworden. Kan hier eigenlijk ook wel Papoose aan toevoegen. Agressieve stijl van rappen, zelfde flow, beide heren kunnen heerlijk rijmen en diezelfde NY mentaliteit.
Even iets anders: Cee-Lo/G-Unit

Merk de laatste tijd op dat ik steeds meer in de Boot Camp vertakkingen aan 't graven ben. Sean Price die mijn interesse heeft getrokken en sinds Rock On ben ik zo'n beetje instant fan van Ruste Juxx geworden. Kan hier eigenlijk ook wel Papoose aan toevoegen. Agressieve stijl van rappen, zelfde flow, beide heren kunnen heerlijk rijmen en diezelfde NY mentaliteit.
Even iets anders: Cee-Lo/G-Unit

0
geplaatst: 13 januari 2007, 20:22 uur
0
Harco
geplaatst: 13 januari 2007, 21:08 uur
Dr.Greenthump schreef:

Ruste is toch wat meer raw en grimey.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:01 uur
0
geplaatst: 10 februari 2007, 21:34 uur
CHECK THIS OUT
Het is niet heel goed ofzo, maar het simpele feit dat je
Nas, Big en Meth op 1 podium mag zien staan
Het is niet heel goed ofzo, maar het simpele feit dat je Nas, Big en Meth op 1 podium mag zien staan

0
geplaatst: 11 februari 2007, 14:30 uur
Cath schreef:
CHECK THIS OUT
Het is niet heel goed ofzo, maar het simpele feit dat je
Nas, Big en Meth op 1 podium mag zien staan
CHECK THIS OUT
Het is niet heel goed ofzo, maar het simpele feit dat je Nas, Big en Meth op 1 podium mag zien staan

Momenteel verslaafd aan deze song:
Cyne - Steady
0
Pauper
geplaatst: 11 februari 2007, 23:33 uur
Ik weet dat niet echt Hip-Hop georienteert is maar ik ben opzoek naar zo'n videoclip van Jimmy Hendrix als ik me niet vergis waarin je beelden van de straten van N.Y. ziet en foto's van Hendrix er doorheen... iemand die weet welke dit is?
0
geplaatst: 12 februari 2007, 16:23 uur
0
geplaatst: 12 februari 2007, 19:19 uur
Ik heb ondertussen alwat meer nummers van Cyne; zeker de moeite eens om ze uit te checken. écht dope.
0
geplaatst: 17 februari 2007, 19:45 uur
0
geplaatst: 17 februari 2007, 20:53 uur
Inderdaad, erg leuke track! Heb die cd "2000" ('95), maar die cd in zijn geheel valt toch wel wat tegen. Zeker in vergelijking met 'Reel to Reel' ui '92....
* denotes required fields.