Prince - Sign 'O' the Times (1987)

Alternatieve titel: Sign “☮” the Times

Rock / Funk
Label: Warner Bros.

1. Sign 'O' the Times (4:56)
  2. Play in the Sunshine (5:05)
  3. Housequake (4:42)
  4. The Ballad of Dorothy Parker (4:01)
  5. It (5:09)
  6. Starfish and Coffee (2:50)
  7. Slow Love (4:22)
  8. Hot Thing (5:39)
  9. Forever in My Life (3:30)
  10. U Got the Look (3:47)

met Sheena Easton

11. If I Was Your Girlfriend (5:01)
  12. Strange Relationship (4:01)
  13. I Could Never Take the Place of Your Man (6:29)
  14. The Cross (4:48)
  15. It's Gonna Be a Beautiful Night (9:01)
  16. Adore (6:30)
Na Purple Rain nu deze remaster. Die wil ik wel, alleen al voor de opgepoetste dvd/bluray! Maar helaas niet officieel. Jammer dat de Prince estate dit allemaal zo laat liggen.

SOTT - 30th Anniversary Super Deluxe Edition on Vimeo

Op 20 november wordt de SOTT films in verschillende bioscopen vertoond.

M.E.E.S.T.E.R.W.E.R.K

aERodynamIC schreef:

SOTT - 30th Anniversary Super Deluxe Edition on Vimeo

Ik kreeg vandaag de opgepoetste DVD binnen, samen met 3 uitstekend geremasterde CD's:
- het album
- Singles/B-sides/12 inches
- het live concert

Een Deluxe Limited Edition van 250 exemplaren (Silverline), zoals het hoort in een fatbox.
En daarbij nog het tourboek van de SOTT tour.

En toch....zoiets is fanmade en zal toch niet helemaal perfect zijn.

Box ziet er leuk uit, Maar brengt weinig nieuws toch?

avatar van Johnny Marr
west schreef:

- het album
- Singles/B-sides/12 inches
- het live concert

En daarbij nog het tourboek van de SOTT tour.

Want. *likkebaardend*

kuifenco
groots album. ik wacht al een eeuw op die remaster cd (en dvd). is dittum nu voor de winkel?

kuifenco schreef:

Nee.. bootleg dus

lennon schreef:
En toch....zoiets is fanmade en zal toch niet helemaal perfect zijn.

Box ziet er leuk uit, Maar brengt weinig nieuws toch?

Ze beschrijven het zelf als volgt: "all audio professional remastered... more powerful & dynamic. State of the art sound." En daar is werkelijk geen woord van gelogen. Het klinkt echt in één woord fantastisch. Ik heb tot nu de cd's geluisterd. De dvd heb ik nog niet gekeken.

CD2 is erg leuk met 7"/b-sides/12" van het album bij elkaar. 2 mixen bleek ik toch niet te hebben.
En hoe dan ook de meesten in mindere geluidskwaliteit.