Keith Jarrett - The Survivors' Suite (1977)

Jazz
Label: ECM

1. Beginning (27:21)
  2. Conclusion (21:18)
Misterfool
Indrukwekkend album. Inderdaad heel dynamische en, mijns inziens, ook erg filmische muziek. Ik kende het album wel wat langer, maar het was wat weggezakt. Echt een aanrader voor iedereen die wat meer heeft met onstuimige jazzmuziek.

avatar van DeWP
Gaaf, om zo te kunnen improviseren/musiceren. Hoog niveau!

avatar van EttaJamesBrown
'Buiten de lijntjes tekenen' voor gevorderden. Tja, die gevorderde ben ik zeker niet al laat ik mijn potloodjes niet afpakken. Mijn Sinterklaastekening mag er ook zeker zijn. Morgen met Wasco!

avatar van Soledad
Soledad (moderator)
Eh... ?

avatar van EttaJamesBrown
Associatief improviseren vanuit het kinderlijke. Dat gevoel kwam in mij op. Verwondering is goed.