Snoop Dogg - Ego Trippin' (2008)

Label: Geffen

1. A Word Witchya! (Intro) (1:20)
  2. Press Play (3:48)

met Kurupt

3. SD Is Out (3:49)

met Charlie Wilson

4. Gangsta Like Me (4:26)
  5. Neva Have 2 Worry (4:18)

met Uncle Chucc

6. Sexual Eruption (4:00)
  7. Life of da Party (4:23)

met Too $hort en Mistah F.A.B.

8. Waste of Time (3:33)

met Raphael Saadiq

9. Cool (4:01)
  10. Sets Up (3:44)

met Pharrell

11. Deez Hollywood Nights (4:39)
  12. Whateva U Do (3:46)
  13. Staxxx in My Jeans (3:49)
  14. Been Around tha World (3:36)

met Tone

15. Let It Out (2:38)
  16. My Medicine (2:40)

met Willie Nelson en Everlast

17. Ridin' in My Chevy (3:15)
  18. Those Gurlz (4:00)
  19. One Chance (Make It Good) (3:33)
  20. Why Did You Leave Me (4:07)
  21. Can't Say Goodbye (4:08)

met Charlie Wilson en The Gap Band

avatar van Pretbek
Klinkt goed, best gek eigenlijk om SD te horen in country.

Wederom een goed album van hem, vond The Blue Carpet Treatment al zeer goed.

avatar van musicfriek
Light net nu aan mij of is Sexual Eruption nu een rip-off van Chris Brown's Forever? Blijkbaar is electro/dance nogal in?

RedLightCityBoy
Snoop is in ieder geval beter imo.

avatar van sanchez
zitten paar nummers op die er vanaf gehaald konden worden, uitschieters zijn Sexual Eruption, Neva have 2 worry, cool en my medicine.

avatar van catdog
musicfriek schreef:

Sexual Eruption is eerder uitgekomen dan Forever dus het lijkt eerder dat Forever een rip-off is van Sexual Eruption.

avatar van Slowgaze
Is dat trouwens Willie Nelson die meezingt op My Medicine, naast Everlast?

avatar van Slowgaze
Is dat trouwens Willie Nelson die meezingt op My Medicine, naast Everlast?

RedLightCityBoy
Ja dat is hem zeker. hij stond nog niet bij de gastartiesten vermeld, dus heb dat maar even gedaan.

Relax
Knudde.. het heeft totaal geen evenwicht.

avatar van Willemsb
Laatste rapstukkie van Sexual Seduction is leipppppp hard. Helemaal live een paar maandjes geleden. Kippenvel shit hoe lekker hij daar gaat.

avatar van KILLERBEE99
aardig album, stuk beter dan het snoop dogg album dat ik gister heb geluisterd... Z'n No Limit debut.

Een echte Doggystyle album zullen we waarschijnlijk nooit meer horen, maar hier bewijst Snoop dat hij zijn stijl niet compleet verloren is, wat op z'n No Limit debut wel het geval was.

Staan een aantal vette tracks op, de rest is standard...

avatar van TheLegacy
Ik wil trouwens nog even een ode aan het nummer "Cool" want die is echt eindbaas.

Cool is geschreven door Prince

avatar van MJ_DA_MAN
Correctie: Cool is een cover van The Time - Cool, die geschreven is door Prince.

PriestMaiden
Flop-album van Snoop. Sexual Eruption is wel een oké single, SD is Out gaat ermee door.
Verrassend nummer is My Medicine, een Country-nummer, meteen het beste samen met Sexual Eruption. Veel 'fillers'. 1*

avatar van j.b.b.l
Als Snoop de vijf fillers van Ego Trippin had gehouden dat was dit een top album geworden. Helaas luistert het door de fillers niet altijd lekker weg, maar er staan wel geweldige nummers op dit album.