Paul Simon - The Rhythm of the Saints (1990)

Pop / Wereld
Label: Warner Bros.

1. The Obvious Child (4:10)
  2. Can't Run But (3:36)
  3. The Coast (5:06)
  4. Proof (4:41)
  5. Further to Fly (5:38)
  6. She Moves On (5:05)
  7. Born at the Right Time (3:50)
  8. The Cool, Cool River (4:34)
  9. Spirit Voices (3:58)
  10. The Rhythm of the Saints (4:10)
  11. Born at the Right Time [Original Acoustic Demo] * (3:50)
  12. Thelma * (4:15)
  13. The Coast (Work-in-Progress) * (5:14)
  14. Spirit Voices (Work-in-Progress) * (3:49)
avatar van dazzler
Ik was in mijn laatste jaar ook gebuisd op wiskunde, moet je weten.

avatar van Thuurke
Afgelopen weekend eindelijk eens gekocht in Den Anvers voor 4.99 euro en met de extra nummers erop en met de Graceland CD voor 5.99 erbij. Nu kan ik eindelijk mijn laatste cassettebandje weggooien.

Na jaren weer eens opgezet en het blijft een geniale plaat in mijn ogen, hypnotiserend van begin tot einde

Voorgaand opmerking onderschrijf ik volledig

avatar van Running On Empty
Echt een ijzersterke plaat die de laatste tijd erg veel in de CD speler ligt, vaker zelfs dan Graceland. Prachtige combinatie van prima composities met pakkende ritme's, voor mij op het moment net iets beter dan Graceland, maar dat kan ook komen omdat die plaat nogal is uitgemolken. Deze Rhythm Of The Saints ook maar eens op Vinyl zoeken.

avatar van habada

Volgende halte "Graceland"?

avatar van habada
Ja lang niet gehoord

avatar van Juveniles
dacht toch echt dat ik "Can't Run But" hoorde ergens in de (aanrader! leuke) film "Can you ever forgive me" maar het tegendeel is waar: de soundtrack rept met geen woord over dit nummer. Laat me in verwarring achter want ofwel beginnende aftakeling dan wel een andere crisis. Hoe dan ook, de film heeft me bij dit mooie nummer gebracht en dito album. Lang niet gedraaid, in mijn herinnering altijd een te lang album met te veel drums maar dat valt alleszins mee. Een mooie symbiose van Simoniaanse melodieën en zuid afmerikaanse ritmes