Immortal Technique - The 3rd World (2008)

Label: Viper

1. Death March (2:57)
  2. That's What It Is (4:34)
  3. Golpe de Estado (4:36)

met Temperamento y Veneno

4. Harlem Renaissance (4:04)
  5. Lick Shot (4:45)

met Crooked I en Chino XL

6. Apocrypha (0:43)
  7. The 3rd World (4:45)
  8. Hollywood Driveby (6:45)

met Psycho Realm en Sick Symphonies

9. Reverse Pimpology (4:30)

met Mojo

10. Open Your Eyes (5:15)
  11. Payback (4:27)

met Diabolic en Ras Kass

12. Adios Uncle Tom (Skit) (0:40)
  13. Stronghold Grip (4:04)

met Poison Pen en Swave Sevah

14. Mistakes (3:25)
  15. Parole [Evil Genius Mix] (4:00)
  16. Crimes of the Heart (8:33)

met Maya Azucena

avatar van P Jay
Wat is "3rd World" een heerlijke banger! Moddervette beat: militair, dreunend en kwaad. En IT's lyrics weer heerlijk revolutionair en pissed!

avatar van -marco-
Stukken minder dan rev. road 1 & 2, maar wel degelijk. Staat een heel stuk deze maand in the source over deze man!! Read It!!

avatar van MAS
MAS
Na Revolutionary Volume 2 wat door mensen al als een klassieker wordt beschouwd kan ik begrijpen dat dit een teleurstelling is voor sommigen. Toch vind ik dit zeker geen slechte tape/album. De beats zijn best in orde, IT's teksten zijn altijd goed en zijn flow laat ook niet de wensen over.

rumiii
Ik heb hem maar besteld,
ik hou van dat 'militaire', en de beats vind ik gewoon hard, maar vergelijken met Rev. Vol 2 doe ik maar niet, dat is gewoon totaal anders

avatar van Nr.4
Goed album, al is het geen Rev.2. Het militante behoudt ie, is ook wat hem uniek maakt natuurlijk en die stem vol overtuiging, hard hoor. Golpe de Estado!

avatar van He$$el_01
Die energie van Golpe de Estado

Echt geen flauw idee waar ze het over hebben, maar wat een heerlijk nummer.