The Fleet Foxes - The Fleet Foxes (2006)

Pop / Folk
Uitgebracht in eigen beheer

1. She Got Dressed (3:29)
  2. In the Hot, Hot Rays (3:04)
  3. Anyone Who's Anyone (3:50)
  4. Textbook Love (3:25)
  5. So Long to the Headstrong (4:16)
  6. Icicle Tusk (4:38)
avatar van midnight boom
is dit van fleet foxes??!!
De Fleet foxes

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
midnight boom schreef:
is dit van fleet foxes??!!
De Fleet foxes
Ze hebben gewoon de "The" laten vallen. Niets meer achter zoeken .

Gsus
Staat wel laag qua rating!

Vind het nou niet zó slecht, minder dan Fleet Foxes en Sun Giant, maar nog steeds goed.

avatar van faadge
Icicle Tusk = Waw!

Coffee
haha, ik heb gewoon niet geweten dat ze dit albumpje hebben, terwijl ik fleet foxes echt super koel vind,

avatar van OmeWillem
Echt een vette EP. Iets meer up-tempo en minder meerstemmig. Het doet me soms een beetje denken aan vroege Franz Ferdinand e.d.

Als het meesterlijke Icicle Tusk er niet had opgestaan, had ik 3,5 gegeven. Nu echter lijkt mij 4 sterren op z'n plaats.

avatar van harm1985
Klinkt een beetje Byrds achtig, waar ik hun latere werk dichter tegen Simon and Garfunkel en Crosby and Nash vind aanschuren. Leuk als onderdeel van die Box set, maar de verandering in stijl heeft ze goed gedaan.