faadge
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 7 december 2008
Laatste bezoek: 15 januari 2016, 13:54 uur
Aantal stemmen: 243
Gemiddelde: 4,24
Standaardafwijking: 0,42
Aantal berichten: 21
Top 10 albums
- 1. The Weakerthans - Reconstruction Site (2003)
- 2. The Tallest Man on Earth - Shallow Grave (2008)
- 3. Bon Iver - For Emma, Forever Ago (2007)
- 4. Fleet Foxes - Fleet Foxes (2008)
- 7. The Louvin Brothers - Satan Is Real (1959)
- 9. Department of Eagles - In Ear Park (2008)
- 10. Josh Ritter - So Runs the World Away (2010)
Recente stemmen
- 4,5Jimmy Eat World - Futures (2004) geplaatst: 31 januari 2014, 19:31 uur
- 4,0Blaudzun - Heavy Flowers (2012) geplaatst: 17 januari 2013, 17:15 uur
- 4,0Undeclinable Ambuscade - Their Greatest Adventures (1997) geplaatst: 20 december 2012, 21:17 uur
- 4,5alt-J (∆) - An Awesome Wave (2012) geplaatst: 2 december 2012, 21:16 uur
- 4,0The Tallest Man on Earth - There's No Leaving Now (2012) geplaatst: 31 oktober 2012, 14:20 uur
- 4,0Grizzly Bear - Shields (2012) geplaatst: 15 september 2012, 12:52 uur
- 4,0The Dillards - Live!!! Almost!!! (1964) geplaatst: 29 juli 2012, 09:47 uur
- 4,5The Dillards - Back Porch Bluegrass (1963) geplaatst: 29 juli 2012, 09:39 uur, stem was: 4,0
- 4,5Dashboard Confessional - A Mark, a Mission, a Brand, a Scar (2003) geplaatst: 29 juli 2012, 09:23 uur
- 4,5Dashboard Confessional - The Places You Have Come to Fear the Most (2001) geplaatst: 29 juli 2012, 09:23 uur