Joss Stone - Mind, Body & Soul (2004)

Soul
Label: S-Curve

1. Right to Be Wrong (4:41)
  2. Jet Lag (4:01)
  3. You Had Me (3:59)
  4. Spoiled (4:03)
  5. Don't Cha Wanna Ride (3:32)
  6. Less Is More (4:18)
  7. Security (4:31)
  8. Young at Heart (4:10)
  9. Snakes & Ladders (3:35)
  10. Understand (3:47)
  11. Don't Know How (4:01)
  12. Torn & Tattered (3:58)
  13. Killing Time (5:12)
  14. Sleep Like a Child (14:32)
E
Ben wel benieuwd! Eersteling is beetje kouds, ja kouds, ondanks
de FENOMENABELE bezetting. 2e klinkt als...?Hoesje is alvast goed.

avatar van Jordy
Dat vorige album was toch een voorproefje op een Britney-achtige popcarrìere? Is daar toch maar van afgezien?

Ik heb er al wat stukken van gehoord en eerlijk gezegd vond ik dat niet erg boeiend. Beetje popi-soul (moest soms wat aan Anastacia denken). Maar goed, een eerlijke beoordeling kan pas gegeven worden als ik het in zijn geheel heb gehoord: valt het misschien nog wel mee.

ik vind die clip overigens ook belachelijk slecht!
beetje anastacia/christina achtig.
schande! en.. zonde!

avatar van T.O.
Jordy schreef:

Hoe kom je daar bij? Stond juist hoog in die lijstjes van OOR en zo.

avatar van Jordy
Een voorproefje van haar stem bedoel ik, ná het vorige album zou ze (oorspronkelijk, heb ik destijds gelezen) voor een Briney-achtige carrièrre gaan. Maar goed, misschien hadden ze niet voorzien dat het zo'n succes zou worden. Of misschien heb ik het fout

Nee, ik vind het allemaal niet echt lekker klinken. Vond haar ''hits'' ook niet echt goed. 2*

avatar van BoordAppel
Nou als ze een Britney carriere wilde hebben dan is ze met dit album een verkeerde weg ingeslaan. Het is dan wel een pop album, maar zeker geen Britney meuk. Ik ken het vorige album niet helemaal maar ik vind dit allemaal wel lekker klinken. Ik hou het nu op een 3,5.

avatar van HiLL
Het is een geweldige zangeres met een dijk van een stem!!! Aretha kan alvast haar koffers pakken, deze jonge meid (17) is dé vervanger van!

Een heerlijk album met goede band!

Absoluut een 5

avatar van Tommeh
Ik vind het helaas een grote tegenvaller. Het eerste album vond ik erg sterk, maar deze gaat toch echt teveel de Britney kant op, jammer genoeg.

Tommeh schreef:

He britney.....hallo luister dan eens goed naar beiden..!
Totaal andere muziek, andere kwaliteit...

geen vergelijking

beaster1256
britney, britney, britney, -----britney sucks - deze joss stone heeft tenminste wel een stem en kan zingen !!!!!!!!

nu nog de songs en ze is helemaal klaar voor een carriere

avatar van Tommeh
Ik zeg niet dat ze niet kan zingen, want dat kan ze wel degelijk. Ik vind alleen dat de nummers op dit album echt te "poppy" klinken, en ja dan maak ik die vergelijking met britney.

avatar van BoordAppel
Je hebt pop en je hebt pop. De vergelijking met Britney vind ik ook nergens op slaan.

Jordy schreef:

Soul Sessions >>> Britney???

Totaal geen vergelijking!

avatar van Jordy
Dat zeg ik toch ook niet?

Jordy schreef:

Dat zeg ik toch ook niet?

:O heb ik verkeerd gelezen

avatar van HiLL
jaja ze komt op North Sea Jazz!

avatar van Coldplayer
Erg lekkere soul plaat. En dat voor een meisje van
maar 17 lentes jong!

Ze heeft ook een ontzettend mooie hese praatstem. *drools*

avatar van Black Math
De enige vergelijking die je met Britney kan maken is dat zij ook blond is.
Joss Stone heeft een prachtstem, Britney Spears playbackt.

avatar van musicfriek
1,5
Ik beoordeel haar album niet, want ik ken het verder niet, maar de singles spreken mij absoluut niet aan. Alsof ik alles al eens eerder gehoord heb en daarbij komt dat ik vind dat haar stem wel erg geforceerd vind klinken. Een slechte Alanis kopie?

musicfriek schreef:

hahaha Alanis...yeah right!
Haar stem vind ik juist niet geforceerd klinken. Juist soepel, lekker en natuurlijk.

Vind het steeds meer op een mini-me van Anastacia lijken

Nee man absoluut in de verste verte niet.

avatar van musicfriek
1,5

Vind het steeds meer op een mini-me van Anastacia lijken

Nu je dit zegt... Inderdaad!!!! Lijkt er nog meer op! En ook voor Anastacia ben ik allergisch.

avatar van BoordAppel
Alanis, Anastacia??? Dat snap ik niet helemaal. Lijkt in niets op die twee figuren.

Neem het ook niet serieus die 2

avatar van starbright boy

Vind het steeds meer op een mini-me van Anastacia lijken

Mee eens. Beide hebben ze zo'n wegblaas-stem waardoor elk nummer in dezelfde sfeer blijft hangen. Een beetje minder erg dan Anastacia en vooral muzikaal veel smaakvoller. Maar verder vind ik er bar weinig aan.

avatar van BoordAppel
Beide hebben ze zo'n wegblaas-stem

Ze klinken toch echt totaal anders. Anastacia vind ik irritant maar Joss kan ik wel waarderen.