Ozark Henry - The Sailor Not the Sea (2004)

Belgiƫ
Label: Epic

1. La Donna E Mobile (5:43)
  2. Indian Summer (3:48)
  3. Jocelyn, It's Crazy We Ain't Sixteen Anymore (5:39)
  4. Give Yourself a Chance with Me (4:13)
  5. Vespertine (4:46)
  6. At Sea (5:13)
  7. Free Haven (4:42)
  8. The Sailor Not the Sea (6:18)
  9. Cry (5:33)
  10. April 4 (5:03)
avatar van Man of Sorrows
Ik vind The Soft Machine dan weer zijn mooiste. Klinkt als Roxy Music ten tijde van Avalon, prachtalbum!

avatar van oceanvolta
Franck Maudit schreef:
Fascinerend dat net vandaag het eerste bericht in 2 jaar gepost wordt. Heb dit album vandaag namelijk sinds lang eens herbeluisterd (aanleiding was het horen van 'Indian Summer' op StuBru). Monsieur' geeft me nu een extra reden om te posten.

Ik hoorde het nummer gisteren ook voorbij komen. Voor mij zijn beste nummer. Ik zal het album binnenkort ook weer eens in zijn geheel draaien.

avatar van Monsieur'
Sinds heden eindelijk op Spotify.

avatar van Rainmachine
Een echte studioplaat met al die geluidslaagjes. Maar echt super fraai gedaan, vooral het gitaarwerk verdient een 4 sterren score. Onze Belgische zuiderburen weten wel waar Abraham de muzikale mosterd haalt.