Eminem - Relapse (2009)

Alternatieve titel: Relapse: Refill

Label: Aftermath (II)

1. Dr. West (Skit) (1:29)
  2. 3 A.M. (5:19)
  3. My Mom (5:19)
  4. Insane (3:01)
  5. Bagpipes from Baghdad (4:43)
  6. Hello (4:08)
  7. Tonya (Skit) (0:42)
  8. Same Song and Dance (4:06)
  9. We Made You (4:29)

met Charmagne Tripp

10. Medicine Ball (3:57)
  11. Paul (Skit) (0:19)
  12. Stay Wide Awake (5:20)
  13. Old Time's Sake (4:38)

met Dr. Dre

14. Must Be the Ganja (4:02)
  15. Mr. Mathers (Skit) (0:42)
  16. Déjà Vu (4:43)
  17. Beautiful (6:32)
  18. Crack a Bottle (4:57)

met Dr. Dre en 50 Cent

19. Steve Berman (Skit) (1:29)
  20. Underground (6:11)
  21. Careful What You Wish For * (3:47)
  22. My Darling * (5:20)
  23. Forever * (5:58)

met Drake, Kanye West en Lil' Wayne

24. Hell Breaks Loose * (4:04)

met Dr. Dre

25. Buffalo Bill * (3:52)
  26. Elevator * (4:52)
  27. Taking My Ball * (5:01)
  28. Music Box * (5:05)
  29. Drop the Bomb on 'Em * (4:48)
totale tijdsduur: 1:16:06 (1:58:53)
avatar van Game
Dat word een zieke video hoor.

avatar van No Surrender
3am is toch wel een goed nummer. Vond het op het begin niks, maar is 'op me gegroeid' ofzo iets. Video ziet er ongelooflijk ziek uit, kan niet wachten tot hij op mijn verjaardag lekt.

avatar van MJ_DA_MAN
Zonde van dat kutstemmetje weer en die wat mindere beat zoals ik al eerder zei, want die clip ziet er vet uit en weer ''Shady''.

avatar van 'State Of Mind'
Als je eenmaal een beetje gewend bent aan dat accent op 3AM dan merk je toch wel wel dat Em gruwelijk goed flowt op die track. Maar het is en blijft een wacko jacko

Nocturnal
De Eminem hype komt blijkbaar weer terug.

t-h-y-$
het is inmiddels 2 mei
maar ik kan nog geen 3am video vinden

avatar van MJ_DA_MAN
Het is nu dan ook midden in de nacht in USA, brainiac.

KingJames88
Hier is de 3 a.m. video

Eminem - 3 a.m. - videos.onsmash.com

Hypnotick
Zoals verwacht van Eminem is het weer een briljante videoclip geworden, alleen had het voor mij nog een stuk grafischer en bizarder gekunt maar ik ben ook zeker tevreden met het resultaat nu. Het moment dat die in het met bloed gevulde bad zit is toch wel het hoogtepunt van de clip.

Maar nu Eminem Slim Shady weer tot leven heeft gewekt. Mag die wel een collabo doen met King Gordy, dat zou echt een massacre zijn dan. En volgens mij is een samenwerking tussen die 2 niet geheel ondenkbaar aangezien ze redelijk bekend met elkaar zijn.

Social_Mask
Net die clip gezien en ziet er erg strak uit. Heb ook gelet op de tekst en die is toch vrij goed. Beat is niet heel veel aan, maar dat stemmetje verpest het echt!

avatar van Rhythm & Poetry
1,0
Had hij dit met een normale stem gerapt en was de productie nog flink wat meer duister geweest dan hadden we eindelijk te maken met weer een goede Eminem track. Helaas, dit is niet het geval. Ik irriteer me zwaar aan zijn stem, concentreren op de lyrics wordt daarom moeilijk (maar toch lyricaal begint het er weer op te lijken). De clip is een klein meesterwerk.

Social_Mask
Beat a la Amityville !! Dat zou mooi zijn geweest..

avatar van Game
Leuke video maar wel erg bloederig, vraag me af of deze wel op de buis mag komen.

avatar van Kill_illuminati
Ik vind de videoclip eigenlijk ook niets aan. Misschien doordat Eminem een beetje rare bewegingen maakt met z'n handen, een beetje als een stereotype rapper. Eminem ziet er totaal anders uit, ook vele malen dunner en zoasl MJ al aangaf zelfs ongezonder. Z'n stem is niet eens meer schim van wat het eerst was. Het brengt wel weer variatie in z'n legacy, misschien zorgt het voor nieuwe fans.

avatar van 'State Of Mind'
Hij is focking ziek in z'n hoofd

avatar van thomzi50
Dat valt geloof ik wel mee..

avatar van Kill_illuminati
Inderdaad ik vind de clip niet echt iets wereld schokends. Als We made You al in het verkeerde keel gat schoot dan dit al helemaal, vooral bij die zeikerts van een Fox News.

avatar van Rhythm & Poetry
1,0
Deze clip is in ieder geval een stuk smaakvoller dan die van We Made You.

Voor degenen die het nog niet wisten: over 2 dagen komt de nieuwe single uit:

Old Time's Sake met Dr. Dre.

Daar ben ik héél benieuwd naar.

avatar van Kill_illuminati
Voor je het hebben we het hele album al gezien ( en gehoord) via al de singles die hij dropt. Ik denk dat de Doctor voor de "heat" zal zorgen.

avatar van Kill_illuminati
Wat een vervelend nummer, was het maar een Dr. Dre solo.

Bedankt voor de snelle post!

Dre Beat is kut.
Eminem rapt kut.
Dr. Dre rapt hard, hij brengt melodie in die track.

avatar van Niek
Dr.Dre rapt minstens zo zwak als Em. Wat een gedrocht van een nummer. Dieptriest.

avatar van Game
De beat is gewoon weer degelijk. Dr. Dre rapt echt lekker. Hij kan het nog. Eminem verpest het een beetje. Dit keer gebruikt hij het Rain Man accent...

Niek schreef:
Dr.Dre rapt minstens zo zwak als Em.

Zwak? hij fleurt het tenminste een beetje op.

Nu heb ik echt zin dat er een beef komt tussen Dre en Em waardoor Dre, Em niet meer uitnodigt om mee te rappen op Detox.

avatar van Game
Ach, dan verpest Lil Wayne het waarschijnlijk want die komt ook op Detox.

avatar van Niek
RedLightCityBoy schreef:
[Zwak? hij fleurt het tenminste een beetje op.
Ik heb geen behoefte aan fleurige dingen. Ik wil een kwalitatief goede rap en daar is geenzins sprake van.

RedLightCityBoy
kwalitatief goede raps zijn er nog nooit geweest van Dr. Dre, hoe grote fan ik ook ben. Ik heb het nog nooit kunnen ontdekken. Wel fijne rhymes idd maar kwalitatief nooit sterk.

Kut Shady!

De beat had best hard kunnen zijn, hij klinkt naar mijn mening te ongepolijst.

Als Em nou eens gewoon als EMINEM zou rappen zou het een grote verbetering zijn, maargoed ik blijf hoop houden voor Relapse.

Dre komt wel lekker op de track, sterke start met goede flow.

De track is over het algemeen niet slecht, maar ook niet geweldig. Het is het gewoon ''net niet''.