Method Man & Redman - Blackout! 2 (2009)

Label: Def Jam

6. Hey Zulu
  7. City Lights

met Bun B

8. Father's Day
  9. Mrs. International (Skit)
  10. Mrs. International

met Poo Bear

17. A Lil Bit

met Melanie Rutherford

gweah schreef:
Ik zal die 2 tracks nog eens wat vaker luisteren dan.

Redman inderdaad ook mijn in all time top 10.

Weet trouwens niet zo zeker wie ik daar verder in zet.
Slick Rick, Doom, Andre Benjamin, Pharoahe Monch, Jay-Z, Biggie, Ghostface, Nas, Mos Def... zoiets... moeilijk.
Masta Ace? Busta? GZA? Q-Tip? Posdnuos? Lil' Wayne???

Lil Wayne

ManMonster
Stem weer verhoogd naar 3.5, alhoewel ik er bij blijf dat sommige hooks de nummers wat verpesten.. Heb ze gisteren trouwens live gezien (was normaal gezien 29 mei, maar het was uitgesteld) en was wel de moeite ondanks dat het geluid wat te luid stond.. Wel geen Dis Iz All 4 My Smokers gehoord..

BattlePack
Was je in de Melkweg? Ik heb namelijk toch echt wel Dis Iz 4 All My Smokers gehoord. Kan ook zijn dat je in België was natuurlijk.

avatar van MJ_DA_MAN
Denk het wel gezien hij in België woont.

ManMonster
Was in Gent, België dus.. Vond het wel vrij kut, ik mijn laatste joint aan het bijhouden afwachtend op dat nummer..
En ipv een bis nummer is eerst Method Man en daarna ook Redman geklommen op de boxen om zo op het bovenverdiep van de zaal tussen het publiek wat te gaan lullen en de hele toer te doen om dan langs de andere kant terug naar beneden te klimmen naar de box en daar hebben ze dan vanaf gesprongen in het publiek beneden. Nadat dat was gebeurt (duurde een kleine 20 minuten ofzo..) had echt niemand in de zaal nog energie en was het gedaan, echt een super bizarre afsluiter was dat.. Was volgens mij niet gepland, want toen ze terug op het podium stonden hadden ze zo'n blik op hun gezicht van" wat nu?"..

BattlePack
Weet iemand trouwens hoe het openingsnummer heet wat ze altijd gebruiken?

avatar van VforVictor
Klnikt na een aantal extra luisterbeurten toch wel goed, de allereesrte x dat ik em horde vond ik het echt commerciele troep (zie me vorige comment) maar het klinkt toch wel erg lekker allemaal. Niets speciaals maar gewoon (idd) errug Method Man & Redman en ze doen waar ze goed in zijn; rappen op catchy tracks. Oordeel volgt nog.

avatar van Eardrum
Ik vind dat Method Man hem vet maakt, ik weet niet maar ik kan gewoon niet in Redman komen. hij schreeuwt echt te veel. toch wel een 3.

X-man
Degelijk album. Er gebeurt niets dat je niet vantevoren had verwacht, en misschien is dat maar goed ook. Komische lines en af en toe een productioneel hoogtepuntje. Aantal goede features.

Ja, over het algemeen blijft voor mij een positief gevoel over, hoewel ik het weinig replaywaarde vind hebben. Maargoed dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

avatar van thgryda
Meth en red supercombo maar ik vind het maar een matig album. Af en toe eens een hoogtepuntje zoals im dope nigga, zeer zware beat waarop beide heren goed tot hun recht komen. Meth blijft een van mijn favoriete mc's en heb redman ook altijd een warm hart toe gedragen. Erg dope, rauwe flow. Daarom ook dat deze combinatie voor mij ideaal zou moeten zijn maar dat is het niet ... Ik vond blackout 1 al een beetje overroepen maar daar waren de uitschieters wel echte classics. Hier is dat toch wat minder, ik gaf het een drie maar nu ik wat meer tijd heb ga ik het album toch nog paar keer opnieuw luisteren. Een paar maanden geleden vond ik het niet zo goed misschien dat het steeds beter wordt zoals bij het album van rae, dat ik nu opeens erg dope vind. Ik hoop op hetzelfde effect want als meth op een track, verschijnt er toch nog steeds een lach op mijn gezicht

voorlopig een 3 (al is dit al enkele maanden zo dus zal hooguit 3.5 worden waarschijnlijk).

avatar van KILLERBEE99
De debut vind ik beter, maar deze is ook wel oke. Paar hele lekkere nummers, de rest beetje standaard maar goed te doen.

avatar van Nr.4
Nice album, al valt het op een enkel nummer na in het niet bij hun eerste album. Vooral qua beats een stap terug, track met Bun B en dat smokers nummer vind ik wel heel tof. De rest ook prima in orde, al is het dus wat minder boeiend.