Brett Anderson - Slow Attack (2009)

Label: BA Songs

9. Scarecrows and Lilacs
  10. Julian's Eyes
  11. Leave Me Sleeping
avatar van thetinderstick
´Julians Eyes´ is werkelijk prachtig. Niet het opvallendste nummer maar ondertussen wel mijn favoriet geworden. De sfeer die dit nummer oproept doet mij heel erg denken aan de eerste schijf van ´Sci Fi Lullabies´ van Suede.

herman schreef:
Hmm, er worden hier toch wel heel wat meer instrumenten gebruikt dan een pianootje...

Klopt, ben nu ook wat meer achter...eigenlijk is dit zijn beste album tot nu toe.

Halfje erbij....wat een top album!
Echt nog beter dan zijn voorgangers omdat er meer instrumenten in worden gebruikt en de liedjes qua opbouw ook verschillen.

The Hunted, The Swans and Ashes of Us zijn echt super na tig luisterbeurten.

Blijf het trouwens wel een lelijke hoes vinden hoor...enfin ...bijzaak.

avatar van IntoMusic
Inderdaad een heerlijk album. Met de komst van de nieuwe Suede, inmiddels wat meer aangeschaft van Brett. Wat een geweldige songs, zowel qua tekst als instrumenten.

Ik ben achterstevoren gaan aanschaffen en vind deze absoluut mooier als Black Rainbows.

avatar van muziekobsessie
ik vind dit veel tijdlozer dan suede. Ooit met dog man star gezien en was toen erg teleurgesteld dat ze maar 45 minuten speelde, dat had ik nog nooit mee gemaakt volgens mij in vredenburg. Julian's eyes raakt mij bijzonder "watching the day through a telephone", prachtig!
by the way ik vind dit juist een hele mooie hoes