K's Choice - Paradise in Me (1995)

Belgiƫ
Rock / Pop
Label: Double T

1. Not an Addict (4:49)
  2. A Sound That Only You Can Hear (4:13)
  3. White Kite Fauna (4:59)
  4. Mr. Freeze (4:27)
  5. Song for Catherine (3:03)
  6. To This Day (4:13)
  7. Iron Flower (4:35)
  8. Wait (5:07)
  9. Paradise in Me (2:07)
  10. My Record Company (3:43)
  11. Only Dreaming (3:53)
  12. Dad (3:07)
  13. Old Woman (1:55)
  14. Something's Wrong (3:44)
avatar van Funky Bookie
Fijne poprockplaat met de semi-klassieker Not An Addict.
De tekst van Something's Wrong tovert elke keer weer een glimlach op mijn gezicht.

avatar van Twinpeaks
Keurige plaat van onze Belgische vrienden.
Not An Addict is natuurlijk een blikvanger eerste klas maar er staat niet zo heel veel meer verkeerds op.
Op de nagolven van de grunge hype liet K's Choice nog even zien wat ze in huis hadden. En dat resulteerde in een prima album wat zelfs anno 2016 nog overeind blijft. Ik plak er 3 en halve ster op .

avatar van Hanszel
Onder een hoop digitaal stof tevoorschijn getoverd en weer eens 'gedraaid'. Herinneringen! Had dit in eerste instantie op een bandje (!) in mijn walkman (!!!) op weg naar school/werk.

Destijds was not an addict natuurlijk de grote hit + doorbraak maar er staat meer op dat ik nu nog steeds niet doorzap. Best OK plaatje, maar geen èchte klassieker.... hoewel, de single wel. Blijft een sterk nummer.

deric raven schreef:

Toen Sarah steeds meer op Edwin van de Sar ging lijken qua uiterlijk, vond ik de muziek ook minder worden.

We zijn nu 12 jaar verder en ik lees vandaag dat die transformatie voltooid is geworden. Choice indeed.

Nu nog leren keepen.

avatar van koosknook
Hoe zal Sam gaan klinken? Moedig besluit van je Sarah!!

avatar van Fathead
Moedige actie inderdaad, maar ik had het leuker gevonden als ze zichzelf Kees Choice zou zijn gaan noemen...

dix
Met het wijzigen van gender kan het zijn dat de geaardheid blijft. Die wordt dan Gay's Choice.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Humor op niveau weer. Sam was echter ook voor de transformatie al heel lang met een vrouw samen.

dix
Maar het is vandaag wel Eurovision Songfestival he? Dan wordt het niveau sowieso anders gedefinieerd.

avatar van meneer
Casartelli schreef:

Tsja, ik weet het niet, dan toch, deze tekst komt uit het nummer ‘Something’s Wrong’ van dit album:

When your girlfriend's got a penis

Something’s wrong...

avatar van koosknook
Hoe zit het nou met het nou met het keeper-niveau van Sam? Ik heb inmiddels begrepen dat dat de Belgische Voetbal Bond een Transgender competitie wil starten vanaf September 2019.
ik zie daar in zeker mogelijkheden voor Sam.

avatar van luigifort
Met de transformatie voelt hij hopelijk eindelijk wel de Paradise in Me